AnneBJ skriver:
Jeg har lige været til glukosebelastning og er gået fri (formoder jeg strækt!!)
Men jeg er også tørstig, hele tiden! Det er dog blevet bedre, efter jeg har fået penicilin for den blærebetændelse jeg åbenbart har gået med noget tid... Når jeg tænker mig om, plejer jeg faktisk også at være meget tørstig ved blærebetændelse selvom jeg ikke er gravid...
Sult oplever jeg heller ikke som sådan, men jeg tror det er fordi jeg aldrig er sulten ret længe. Der er ved at være trangt i maven, og jeg føler mig helt proppet efter bare ét stykke rugbrød... Og den følelse har jeg længe efter at have spist..
Så, bare for at berolige dig, men ikke neglicere hvad de andre skriver. Jeg synes også du lige skal give lægen et kald 
Tissede på en af de der strips oppe ved JM her da jeg var til fødselsforberedelse og den var fin, så så har jeg vel ikke blærebetændelse, eller? For jeg har nemlig tænkt på om det kunne være det, fordi jeg tisser så meget. Det er praktisk talt hver gang jeg stiller mig op, så føler jeg, jeg skal tisse. Det er kun i dag (hvor jeg har ligget ned det meste af dágen) at de har været store tissetåre, ellers er det de der små irreterende nogen. Men har lidt tænkt at det nok er prinsen der ligger og trykker på blæren?
Jeg tror lige jeg giver lægen et ring i morgen, bare for at være på den sikre side 
Maria der nu vil rende ud og lave en NY kande saftevand på en 1½ ltr størrelse så kommer op over de 4 ltr i dag vil jeg tro 
Anmeld