Er såååå tørstig hele tiden!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.178 visninger
36 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Maria-s

Jeg er i dag 31+6 og knap den sidste uges tid vil jeg tro, er jeg bare begyndt at være SÅ tørstig. Jeg drikker normalt ikke en masse og det har jeg aldrig gjort, men det skal jeg da love for har forandret sig.

Hindbærsaftevand!! iskoldt og MASSER af det! Tror jeg drikker vel godt 3 liter om dagen, ved ikke helt om det kan gøre det. Jeg ved jo godt saftevand ikke er super sundt, men jeg blander det tyndt og ja så har jeg besluttet mig for at det må være ok. Men ja jeg skal bare have det og hele tiden. Er tørstig, tørstig, tøøøørstig!!

Det resultere selvfølgelig også i en masse wc besøg, hvilket er noget belastende..

Er der andre der har det på samme måde?? At de er super tørstige hele tiden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

SussieThyssen

Maria-s skriver:

Jeg er i dag 31+6 og knap den sidste uges tid vil jeg tro, er jeg bare begyndt at være SÅ tørstig. Jeg drikker normalt ikke en masse og det har jeg aldrig gjort, men det skal jeg da love for har forandret sig.

Hindbærsaftevand!! iskoldt og MASSER af det! Tror jeg drikker vel godt 3 liter om dagen, ved ikke helt om det kan gøre det. Jeg ved jo godt saftevand ikke er super sundt, men jeg blander det tyndt og ja så har jeg besluttet mig for at det må være ok. Men ja jeg skal bare have det og hele tiden. Er tørstig, tørstig, tøøøørstig!!

Det resultere selvfølgelig også i en masse wc besøg, hvilket er noget belastende..

Er der andre der har det på samme måde?? At de er super tørstige hele tiden??

Nu skal et voksent menneske helst have 2,5 til 3 l væske om dagen, men..jeg synes altså lige, at du skal smutte ned til lægen og få målt dit blodsukker.
Pludseligt overvældende tørst kan være et tegn på en graviditetsukkersyge.
Er det naturlig saft du drikker eller tilsat kunstige sødemidler??
Kærligst
Sussie

Anmeld

6. januar 2011

Maria-s

SussieThyssen skriver:

Nu skal et voksent menneske helst have 2,5 til 3 l væske om dagen, men..jeg synes altså lige, at du skal smutte ned til lægen og få målt dit blodsukker.
Pludseligt overvældende tørst kan være et tegn på en graviditetsukkersyge.
Er det naturlig saft du drikker eller tilsat kunstige sødemidler??
Kærligst
Sussie

Det er økologisk hindærsaftevand (kan ikke huske hvad mærket hedder, findes i Netto). Jeg ved godt der er meget sukker i.....  Graviditets sukkersyge?.. Hmmm det kunne da godt være jeg lige skulle give dem et ring..

Jeg har drukket en lille smule light også (fordi vi ikke lige havde andet, noget kæresten havde købt for at være sød), men ellers røre jeg helst ikke light produkter, da jeg har hørt de er mistænkt for at sætte fødsler igang før tid.

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

Bliv tjekket for graviditssukkersyge!!! Jeg har selv diabetes og har haft det i 21 år, så ved hva jeg snakker om.. Man bliver overdrevet tørstig, jeg kan ligefrem blive helt vildt irriteret, hvis jeg ik lige får noget at drikke.. Altså bliver det jo kun i den grad, hvis mit blodsukker er for højt.. Og ja man Ska tisse konstant.. Hva med mad? For det har man generalt ik rigtig lyst til.. Og har sådan en underlig fornemmmelse i kroppen.. Jeg ville ihvertfald få det tjekket!

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

Maria-s skriver:

Det er økologisk hindærsaftevand (kan ikke huske hvad mærket hedder, findes i Netto). Jeg ved godt der er meget sukker i.....  Graviditets sukkersyge?.. Hmmm det kunne da godt være jeg lige skulle give dem et ring..

Jeg har drukket en lille smule light også (fordi vi ikke lige havde andet, noget kæresten havde købt for at være sød), men ellers røre jeg helst ikke light produkter, da jeg har hørt de er mistænkt for at sætte fødsler igang før tid.

Jeg ved ikke om de kan sætte fødsler igang for tidligt, men jeg tror man skal holde sig fra alt det kunstige stads. Så det er godt, at du drikker naturens eget
Og ja...giv lige lægen et ring.

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Lykke86 skriver:

Bliv tjekket for graviditssukkersyge!!! Jeg har selv diabetes og har haft det i 21 år, så ved hva jeg snakker om.. Man bliver overdrevet tørstig, jeg kan ligefrem blive helt vildt irriteret, hvis jeg ik lige får noget at drikke.. Altså bliver det jo kun i den grad, hvis mit blodsukker er for højt.. Og ja man Ska tisse konstant.. Hva med mad? For det har man generalt ik rigtig lyst til.. Og har sådan en underlig fornemmmelse i kroppen.. Jeg ville ihvertfald få det tjekket!

HVAD??!!

Har jeg så fået sukkersyge?? Jeg drikker konstant og føler jeg får hovedpine hvis jeg ikk får noget at drikke med det sammen..og så tisser jeg konstant

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

SussieThyssen skriver:

Jeg ved ikke om de kan sætte fødsler igang for tidligt, men jeg tror man skal holde sig fra alt det kunstige stads. Så det er godt, at du drikker naturens eget
Og ja...giv lige lægen et ring.

Jeg er nu meget glad for alt 'det kunstige stads' eksistere ellers ville livet for mig, fandme være kedeligt og jeg har ik fået grønne børn eller født for tidligt pga. Det.. Meen ja man Ska da nok holde lidt igen, under graviditeten

Anmeld

6. januar 2011

Maria-s

Lykke86 skriver:

Jeg spiser, men min appetit er nok faldet hvis jeg tænker mig om. Har egentlig tænkt at det bare var i sammenhæng med julen at kroppen så ikke lige havde brug for så meget mad. Altså jeg spiser, men det er mere af vane end af sult. Jeg har fatisk ikke været sulten i et godt stykke tid? (om det så er fordi jeg generelt bare æder for meget så kroppen ikke når at blive sulten, ja det ved jeg ikke, men kunne godt mistænke det). For jeg tager stadig jævnt på (desværre) har taget 16 kg på nu her under min graviditet....  Julen kostede godt 1½-2 kg

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

jannebjerre skriver:

HVAD??!!

Har jeg så fået sukkersyge?? Jeg drikker konstant og føler jeg får hovedpine hvis jeg ikk får noget at drikke med det sammen..og så tisser jeg konstant

Altså nu vil jeg jo ik skræmme folk vel, men få det da tjekket så.. Jeg fik det da jeg var 4 år, men mange får det jo bare under graviditeten og så forsvinder det efter fødslen igen.. Så det ka i da i det mindste glæde jer over Men ja jeg kan også godt få ondt i hoved, er bare ik så tit det sker, jeg er bare sådan virkelig tørstig langt ned i halsen.. Sådan knas tør..!

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

Sjovt denne tråd lige var der, jeg har ögså fået en hamrende trang til at drikke en hulens masse!! og kun saftevand  vand eller andet duer bare ikke, men kun saftevand og det skal være sød blandet saftevand, mmh !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.