Er såååå tørstig hele tiden!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

jannebjerre

Lykke86 skriver:

Altså nu vil jeg jo ik skræmme folk vel, men få det da tjekket så.. Jeg fik det da jeg var 4 år, men mange får det jo bare under graviditeten og så forsvinder det efter fødslen igen.. Så det ka i da i det mindste glæde jer over Men ja jeg kan også godt få ondt i hoved, er bare ik så tit det sker, jeg er bare sådan virkelig tørstig langt ned i halsen.. Sådan knas tør..!

altså nu er jeg jo ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Lusi

Maria-s skriver:

Jeg spiser, men min appetit er nok faldet hvis jeg tænker mig om. Har egentlig tænkt at det bare var i sammenhæng med julen at kroppen så ikke lige havde brug for så meget mad. Altså jeg spiser, men det er mere af vane end af sult. Jeg har fatisk ikke været sulten i et godt stykke tid? (om det så er fordi jeg generelt bare æder for meget så kroppen ikke når at blive sulten, ja det ved jeg ikke, men kunne godt mistænke det). For jeg tager stadig jævnt på (desværre) har taget 16 kg på nu her under min graviditet....  Julen kostede godt 1½-2 kg

Ka jo sagtens være derfor.. Man taber sig vidst også generalt, når man har ubehandlet sukkersyge... Ved jo så bare ik hvordan det er med gra.sukkersyge, men da hellere få det tjekket en gang for meget end for lidt

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

jannebjerre skriver:

altså nu er jeg jo ikke gravid

Nå for pokker, har ik lige luret din profil Jamen altså de siger jo at rigtig mange går rundt med diabetes, uden at vide det.. Få det da tjekket og så bliv afklaret. Det er jo også vildt belastende at rende rundt og være konstant tørstig :/ og HVIS det nu er, så er det jo ret vigtigt at få behandling hurtigt.. Men som jeg spurgte trådstarter, hvordan er din appetit så? For mad er virkelig en by i Rusland, når man er dårlig.. Der er mange symptomer for det.. Og hvis det er sukkersyge, burde du jo ha det dårligt hele tiden i en lang periode.. Altså hvis mit blodsukker er højt, for jeg det jo ik bedre, før jeg tager insulin..

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Lykke86 skriver:

Nå for pokker, har ik lige luret din profil Jamen altså de siger jo at rigtig mange går rundt med diabetes, uden at vide det.. Få det da tjekket og så bliv afklaret. Det er jo også vildt belastende at rende rundt og være konstant tørstig :/ og HVIS det nu er, så er det jo ret vigtigt at få behandling hurtigt.. Men som jeg spurgte trådstarter, hvordan er din appetit så? For mad er virkelig en by i Rusland, når man er dårlig.. Der er mange symptomer for det.. Og hvis det er sukkersyge, burde du jo ha det dårligt hele tiden i en lang periode.. Altså hvis mit blodsukker er højt, for jeg det jo ik bedre, før jeg tager insulin..

Jeg har næsten altid hovedpine...

men jeg spiser rigtigt meget - faktisk alt for meget

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

Nina Sophia skriver:

Sjovt denne tråd lige var der, jeg har ögså fået en hamrende trang til at drikke en hulens masse!! og kun saftevand  vand eller andet duer bare ikke, men kun saftevand og det skal være sød blandet saftevand, mmh !

Heh.. Kan da godt være det bare er en træng, nogle gravide får

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Jeg har lige været til glukosebelastning og er gået fri (formoder jeg strækt!!)

Men jeg er også tørstig, hele tiden! Det er dog blevet bedre, efter jeg har fået penicilin for den blærebetændelse jeg åbenbart har gået med noget tid... Når jeg tænker mig om, plejer jeg faktisk også at være meget tørstig ved blærebetændelse selvom jeg ikke er gravid...

Sult oplever jeg heller ikke som sådan, men jeg tror det er fordi jeg aldrig er sulten ret længe. Der er ved at være trangt i maven, og jeg føler mig helt proppet efter bare ét stykke rugbrød... Og den følelse har jeg længe efter at have spist..

Så, bare for at berolige dig, men ikke neglicere hvad de andre skriver. Jeg synes også du lige skal give lægen et kald

Anmeld

6. januar 2011

NessaXenia

Lykke86 skriver:

Heh.. Kan da godt være det bare er en træng, nogle gravide får

måske nok  jeg har i hvert fald ikke drukket andet end saftevand i over 14-15 uger

Anmeld

6. januar 2011

SussieThyssen

Lykke86 skriver:

Jeg er nu meget glad for alt 'det kunstige stads' eksistere ellers ville livet for mig, fandme være kedeligt og jeg har ik fået grønne børn eller født for tidligt pga. Det.. Meen ja man Ska da nok holde lidt igen, under graviditeten

Det er da godt at du kan tåle det. For os allergikere er det et helvede med kunstige sødemidler
Men jeg tror nu, at naturens egne produkter i længden er de sundeste...også for en diabetiker.

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

jannebjerre skriver:

Jeg har næsten altid hovedpine...

men jeg spiser rigtigt meget - faktisk alt for meget

Heh det kender jeg lidt for godt.. Er 21+0 idag og har taget 7 kg. På.. Eller det var så for en uge siden, har sikkert taget mere på nu Nå men er jo også svært at definere hvor meget, meget er.. Altså hvor meget man drikker.. Kan måske hjælpe lidt hvis jeg siger, at når blodsukkeret er højt, og du så drikker, jamen så selvom du lige har drukket et kæmpe glas vand, ka du stadig ik mærke du lige har drukket... SÅ slemt er det, når det er sukkersyge!

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Lykke86 skriver:

Heh det kender jeg lidt for godt.. Er 21+0 idag og har taget 7 kg. På.. Eller det var så for en uge siden, har sikkert taget mere på nu Nå men er jo også svært at definere hvor meget, meget er.. Altså hvor meget man drikker.. Kan måske hjælpe lidt hvis jeg siger, at når blodsukkeret er højt, og du så drikker, jamen så selvom du lige har drukket et kæmpe glas vand, ka du stadig ik mærke du lige har drukket... SÅ slemt er det, når det er sukkersyge!

hmm nej så slemt er det nok ikke, men vil dog alligevel få det tjekket, bare for at være sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.