Peugeot 306

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

lisesp83

=nej jeg har ikke kunnet ta billeder, pga alt den sne!! så vi fik skrabet og kørt den hen til vores vens gård og nu står den indenfor i en stor bygning, så den ikk står og ruster udenfor.. men hvos du meget intresseret så kan min mand ta nogle billeder ?

den har kørt lige omkring 152000... den er fra 96 og en 1,4 . den har siden jeg fik den i august 09 fået skiftet bremser, olie, bærekugle, oliefilter, og nogle ting mere. og hvad der er blevet skiftet før jeg fik bilen, har jeg papire på

den er sort med helårs dæk. der er benzin på der er små ridsser fra den gamle ejer på taget i venstre side, men det ikk noget voldsomt, måske pudsses væk?

jeg sælger den for 13.500,-kr

Hvor er du fra?

Hvornår er bilen sidst synet? Og hvornår er tandrem blevet skiftet? Hvor mange døre har den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Nalle

lisesp83 skriver:

Wow den 306'er er da vildt flot.

Og den golf i har haft er også lige min stil..

Anmeld

5. januar 2011

Mor1012

lisesp83 skriver:

Hvor er du fra?

Hvornår er bilen sidst synet? Og hvornår er tandrem blevet skiftet? Hvor mange døre har den?

vi bor i silkeborg

bilen blev synet i september 10.. så de skal først synes om 2år.

tandrem, ? det ved min mand... det kan jeg spørge om senere

er ik så godt til biler, den har to døre foran

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Ploffer skriver:

Vi har en Peugeot 306 fra '93.

Vi har 3 børn og vi kan sagtens være der... og vi kan godt have en klapvogn i bagagerummet  Hvis vi fjerner hylden i ruden kan vi faktisk godt få plads til en barnevogn. Vi kørte til Sverige med min søsters Odder vogn bagi 

Er du glad for din 306'er?

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Emilie2010 skriver:

vi bor i silkeborg

bilen blev synet i september 10.. så de skal først synes om 2år.

tandrem, ? det ved min mand... det kan jeg spørge om senere

er ik så godt til biler, den har to døre foran

Årh du bor ellers tæt på mig, men vil rigtig gerne have en bil med 4 døre.. .. Desværre. Lyder som en fin bil..

Anmeld

5. januar 2011

Mor1012

lisesp83 skriver:

Årh du bor ellers tæt på mig, men vil rigtig gerne have en bil med 4 døre.. .. Desværre. Lyder som en fin bil..

oki, helt iorden det var ærgeligt. der er ellers plads nok

Anmeld

5. januar 2011

Ploffer

lisesp83 skriver:

Er du glad for din 306'er?

Vi er rigtig glade for vores 306... 

Selvfølgelig har der været en del ting der skulle repareres løbende, eftersom vi overtog den fra en gammel dame som ikke havde gjort noget ved den 

Har ikke hørt at det skulle være en af de dyreste at få repareret... Vi har lige fået den hjem fra værkstedet idag. Vores trækaksel gik i stykker i søndags og det har kostet os 1500 kr. Det synes jeg ikke er slemt 

Anmeld

5. januar 2011

K.Rehder

lisesp83 skriver:

Er det en god bil?

Skal ud og finde mig en ny brugt bil, da den gamle er røget til skrot. Har altid været vild med peugeot 306, men mon den er for bette, når autostol skal i? Og hvad med barnevogn/klapvogn? Kan man muligvis få en dims, hvor man så kan spænde den fast bagpå bilen?

Hvad ellers kan i anbefale? Rådighedsbeløbet er på 15.000 kr. Det er bil nr 2. Kæresten har i forvejen en volvo s40.. Stoor bil.

Vi har en rød 306'er som nr. 2 bil og er SÅ glad for den! Min trofaste konebil

Har kun ofret 500 kr på den i reservedele i al den tid vi har haft den.

Den er fra 98. Har el-ruder, sædevarme, fjernbetjent central-lås, kører som en drøm og starter hver mogen i al slags vejr

Kan kun anbefales!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2011

sarahb

Rockertand skriver:

Jeg vil så foreslå en Ford Mondeo stationscar, dem får du smidt i nakken, de er enormt billige at reparere, de kan fås i nyere årgange til næsten ingen penge (manden har en kammerat, der lige har købt en sedan-udgave fra 2006 til 30.000), ja, de opfylder stort set alle dine kriterier - tror også, at der er fin plads i.

Er ikke selv Ford-fan, men du har jo ligesom nogle pengemæssige og pladsmæssige hensyn, og der tror jeg, at det er et godt bud.

det er helt rigtig... De er super gode ...

Vi har en range Rover, en sprit ny og mega dyr bil. Men vi skal ha en 2ér og der skal vi ha en ford mondeo st. car..

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Kloks Kone skriver:

Vi har en rød 306'er som nr. 2 bil og er SÅ glad for den! Min trofaste konebil

Har kun ofret 500 kr på den i reservedele i al den tid vi har haft den.

Den er fra 98. Har el-ruder, sædevarme, fjernbetjent central-lås, kører som en drøm og starter hver mogen i al slags vejr

Kan kun anbefales!!! 

Wow den er flot. Hvad har den kostet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.