Peugeot 306

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

bøgelund

Rockertand skriver:

RO PÅ - hun skrev max. 15.000, du får sgi ikke meget VW for 15.000, og så er det jo ikke jordens 7. vidunder...

ro på selv. hvad fejler den her fx: 

http://www.guloggratis.dk/vw/golf/annonce/9699053

det var os bare forslag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Sees

en 306'er er en lækker bil, at køre og sidde i, MEN - Peugeot'er er meget svage biler. De går utrolig let i stykker, og delene til en peugeot er utrolig dyre.
Jeg har været kæreste med to mekaniker (ja altså ikke på en gang ) hvor af den ene arbejdede for peugeot i Silkeborg, så jeg ved hvad jeg snakker om.

Hvis du skal have en holdbar bil, til fornuftige penge, som samtidig er lækker at køre i, og endda også billig i reservedele vil jeg foreslå VW.

Held og lykke med biljagten.

Anmeld

5. januar 2011

Ryberg

Sees. skriver:

en 306'er er en lækker bil, at køre og sidde i, MEN - Peugeot'er er meget svage biler. De går utrolig let i stykker, og delene til en peugeot er utrolig dyre.
Jeg har været kæreste med to mekaniker (ja altså ikke på en gang ) hvor af den ene arbejdede for peugeot i Silkeborg, så jeg ved hvad jeg snakker om.

Hvis du skal have en holdbar bil, til fornuftige penge, som samtidig er lækker at høre i, og endda også billig i reservedele vil jeg foreslå VW.

Held og lykke med biljagten.

Det kunne jeg ikke have sagt bedre

Anmeld

5. januar 2011

Nalle

lisesp83 skriver:

Er det en god bil?

Skal ud og finde mig en ny brugt bil, da den gamle er røget til skrot. Har altid været vild med peugeot 306, men mon den er for bette, når autostol skal i? Og hvad med barnevogn/klapvogn? Kan man muligvis få en dims, hvor man så kan spænde den fast bagpå bilen?

Hvad ellers kan i anbefale? Rådighedsbeløbet er på 15.000 kr. Det er bil nr 2. Kæresten har i forvejen en volvo s40.. Stoor bil.

Vi fik en for 3 måneder siden, det en af de bedste biler vi har haft.

Vi har to autostole i vores, og der kan stadig sidde en i midten

Det en god bil!

Anmeld

5. januar 2011

Rockertand

ro på selv. hvad fejler den her fx: 

http://www.guloggratis.dk/vw/golf/annonce/9699053

det var os bare forslag.. 

Hvor skal jeg starte....hmm, fra 1993 = 17-18 år gammel, 3-DØRS (altså ikke nemt med små børn/spædbørn) og 280.000 km BENZIN'er, ja, man beder næsten om at holde ved mekaniker hele tiden.

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Tak for svar alle sammen..

Kunne godt tænke mig en vw'er, men den skal ikke være for tung mht forsikring osv. Og så skal bilen være 4 - 5 dørs.. Og ikke en stationcar.. .. Ford er udelukket.. Det er rustbunker (taler af erfaring)..

Anmeld

5. januar 2011

Nalle

Rockertand skriver:

RO PÅ - hun skrev max. 15.000, du får sgi ikke meget VW for 15.000, og så er det jo ikke jordens 7. vidunder...

Vi fik en golf 3'er der var synet to dage før vi købte den, vi gav 13.500.- Så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Rockertand skriver:

Hvor skal jeg starte....hmm, fra 1993 = 17-18 år gammel, 3-DØRS (altså ikke nemt med små børn/spædbørn) og 280.000 km BENZIN'er, ja, man beder næsten om at holde ved mekaniker hele tiden.

Hvorfor en V40??

Jeg har ikke behov for en kæmpe bil.

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

Rockertand skriver:

du kan sagtens finde en ordentlig en, til 15000 kr. mht pladsen, var det en nr. 2 bil. og så vil en ford rust stc både være klodset og dyr at have.. 

men hver vores mening.. 

Anmeld

5. januar 2011

Nalle

lisesp83 skriver:

Tak for svar alle sammen..

Kunne godt tænke mig en vw'er, men den skal ikke være for tung mht forsikring osv. Og så skal bilen være 4 - 5 dørs.. Og ikke en stationcar.. .. Ford er udelukket.. Det er rustbunker (taler af erfaring)..

Vi giver 1300.- for vores i vægtafgift, og 2400.- årligt for forsikring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.