Peugeot 306

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Lullaby

lisesp83 skriver:

Er det en god bil?

Skal ud og finde mig en ny brugt bil, da den gamle er røget til skrot. Har altid været vild med peugeot 306, men mon den er for bette, når autostol skal i? Og hvad med barnevogn/klapvogn? Kan man muligvis få en dims, hvor man så kan spænde den fast bagpå bilen?

Hvad ellers kan i anbefale? Rådighedsbeløbet er på 15.000 kr. Det er bil nr 2. Kæresten har i forvejen en volvo s40.. Stoor bil.

Jeg har en peugeot 306 and i luve it  Der kan sagtens stå en barnevogn bagi, 2 autosæder på bagsædet og en enkelt person imellem dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

K.Rehder

lisesp83 skriver:

Wow den er flot. Hvad har den kostet?

Vi gav 21.000 for den for præcis et år siden og der havde den kørt ca. 186.000 km, så det var et rigtig godt køb....Og den har de meget nødvendige 4 døre  (en vigtig detalje når der er baby på vej)

Min kære mor har en magen til og er også SUPER glad for sin!!!

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Lullaby skriver:

Jeg har en peugeot 306 and i luve it  Der kan sagtens stå en barnevogn bagi, 2 autosæder på bagsædet og en enkelt person imellem dem

Ihh det ender nok med sådan en. Har altid været vild med dem, fordi de er små og smarte. Hehe..

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Kloks Kone skriver:

Vi gav 21.000 for den for præcis et år siden og der havde den kørt ca. 186.000 km, så det var et rigtig godt køb....Og den har de meget nødvendige 4 døre  (en vigtig detalje når der er baby på vej)

Min kære mor har en magen til og er også SUPER glad for sin!!!

Ja jeg vil også helst have en med 4 døre. Det er meget nemmere, når man har en bette en.

Anmeld

5. januar 2011

K.Rehder

lisesp83 skriver:

Ja jeg vil også helst have en med 4 døre. Det er meget nemmere, når man har en bette en.

Nemmerlig

Men den kan i hvertfald kun anbefales

Rigtig god bil-jagt... for at du finder drømmevognen

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

Kloks Kone skriver:

Nemmerlig

Men den kan i hvertfald kun anbefales

Rigtig god bil-jagt... for at du finder drømmevognen

Mange tak

Anmeld

5. januar 2011

bagger26

Sees. skriver:

en 306'er er en lækker bil, at køre og sidde i, MEN - Peugeot'er er meget svage biler. De går utrolig let i stykker, og delene til en peugeot er utrolig dyre.
Jeg har været kæreste med to mekaniker (ja altså ikke på en gang ) hvor af den ene arbejdede for peugeot i Silkeborg, så jeg ved hvad jeg snakker om.

Hvis du skal have en holdbar bil, til fornuftige penge, som samtidig er lækker at køre i, og endda også billig i reservedele vil jeg foreslå VW.

Held og lykke med biljagten.

Enig..  Min kæreste er også mekaniker, og herhjemme er peugeot og citroner, ja alle franske biler som han siger er absolut no-go..

Har lige så lige spurgt han nu:

Mig: "skat, er en peugeot en god bil"

Ham: "det er pæne biler"

Mig: "ja, men er det en god bil."

Ham: "Nej og det glæder alle franske biler.." ´

Anmeld

5. januar 2011

Sees

bagger26 skriver:

Enig..  Min kæreste er også mekaniker, og herhjemme er peugeot og citroner, ja alle franske biler som han siger er absolut no-go..

Har lige så lige spurgt han nu:

Mig: "skat, er en peugeot en god bil"

Ham: "det er pæne biler"

Mig: "ja, men er det en god bil."

Ham: "Nej og det glæder alle franske biler.." ´

Præcis.

Min eks sagde tit - "FRANSK HØRER KUN TIL I SENGEN!"
Og det råbte han gerne lige når han kom hjem fra arbejde på Peugeot

Anmeld

5. januar 2011

bagger26

Sees. skriver:

Præcis.

Min eks sagde tit - "FRANSK HØRER KUN TIL I SENGEN!"
Og det råbte han gerne lige når han kom hjem fra arbejde på Peugeot

Hehe, Ja det lyder også som noget min kæreste kunne finde på at sige..

Anmeld

5. januar 2011

Sees

Det skal også lige siges at peugeot'er har det med at springe det ene forpærer - Sådan meget tit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.