Peugeot 306

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.856 visninger
68 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

lisesp83

Er det en god bil?

Skal ud og finde mig en ny brugt bil, da den gamle er røget til skrot. Har altid været vild med peugeot 306, men mon den er for bette, når autostol skal i? Og hvad med barnevogn/klapvogn? Kan man muligvis få en dims, hvor man så kan spænde den fast bagpå bilen?

Hvad ellers kan i anbefale? Rådighedsbeløbet er på 15.000 kr. Det er bil nr 2. Kæresten har i forvejen en volvo s40.. Stoor bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

ønskerbaby

lisesp83 skriver:

Er det en god bil?

Skal ud og finde mig en ny brugt bil, da den gamle er røget til skrot. Har altid været vild med peugeot 306, men mon den er for bette, når autostol skal i? Og hvad med barnevogn/klapvogn? Kan man muligvis få en dims, hvor man så kan spænde den fast bagpå bilen?

Hvad ellers kan i anbefale? Rådighedsbeløbet er på 15.000 kr. Det er bil nr 2. Kæresten har i forvejen en volvo s40.. Stoor bil.

jeg kigger lige med da vi os har kigget på en

Anmeld

5. januar 2011

lisesp83

chelleb skriver:

jeg kigger lige med da vi os har kigget på en

Anmeld

5. januar 2011

lucas<3

reservedele til peugeot er meget dyr hvis bliven går i stykker..

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

lisesp83 skriver:

Er det en god bil?

http://www.guloggratis.dk/seat/cordoba/annonce/9778104

hej. jeg ville anbefale noget ala det her i stedet. mange af de ældre peugeot'er har en svaghed med deres bagbroer. og det koster mere end bilens værdi at lave.. 

Anmeld

5. januar 2011

lucas<3

jeg vel os forslå seat ..

Anmeld

5. januar 2011

bøgelund

luppe-laban skriver:

jeg vel os forslå seat ..

yep.. eller vw..  

Anmeld

5. januar 2011

lucas<3

bøgelund1 skriver:

yep.. eller vw..  

ja det er nogle lunde det samme..  

Anmeld

5. januar 2011

Rockertand

Jeg vil så foreslå en Ford Mondeo stationscar, dem får du smidt i nakken, de er enormt billige at reparere, de kan fås i nyere årgange til næsten ingen penge (manden har en kammerat, der lige har købt en sedan-udgave fra 2006 til 30.000), ja, de opfylder stort set alle dine kriterier - tror også, at der er fin plads i.

Er ikke selv Ford-fan, men du har jo ligesom nogle pengemæssige og pladsmæssige hensyn, og der tror jeg, at det er et godt bud.

Anmeld

5. januar 2011

Rockertand

bøgelund1 skriver:

yep.. eller vw..  

RO PÅ - hun skrev max. 15.000, du får sgi ikke meget VW for 15.000, og så er det jo ikke jordens 7. vidunder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.