Hvem valgte i som fadder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Mullebergen

mullesmith2 skriver:

Ja jeg ved ikke helt hvem man vælger som fadder?? har tænkt på min sæster men hun er kun 16 kan man så?? Hvem valgte i til at stå fadder?

Min søster var gudmor til Hjalte og så havde han to andre faddere, en veninde og min afdøde mors veninde Dengang var jeg alene med ham og hans biofar ville ikke have kontakt...

Kamille skal døbes den 6. februar og da skal hendes fars bedste ven være gudfar, hvilket han er MEGET stolt over  Derudover skal hendes fætter på 15, min søster, min afdøde mors veninde og min bedste veninde være faddere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Nadia&Daniel

Laura skal døbes den 12 Feb. 2010

Gudmor: Laura's faster Christina

Fadder: Laura's farmor, min veninde Susett

Vi har ikke lige valgt de sidste endnu, men vi snakker om det

Anmeld

4. januar 2011

Mullebergen

AnneBJ skriver:

Mellem 1 og 5 mener jeg... og så én der bærer også, så reelt set op til 6...

Nej, der må kun være fem i alt 

Anmeld

4. januar 2011

2babygirls

mullesmith2 skriver:

Tak for svarene, så kan min søster godt være fadder og min kærestes søster og hendes mand  Hvor mange skal man have til at stå fadder?

Du skal have mellem 3 og 5 hvor i gudmoderen kan tælles med hvis du kun har 2 fadder.

Vi har valgt vores forældre som fadder og Martins mor som gudmor

Anmeld

4. januar 2011

millesofie

mullesmith2 skriver:

Ja jeg ved ikke helt hvem man vælger som fadder?? har tænkt på min sæster men hun er kun 16 kan man så?? Hvem valgte i til at stå fadder?

alle kan blive fadder bare de er konfrimeret (staves??) jeg valgte min kære ven (min gudmors dreng på 17) til at være gudfar og så valgte jeg min mor og min mors ældste venninde (jeg har kendt hende altid) til fadder, jeg synes at fadder (selv om de ingen betydning har mere) skal være mennesker man stoler 100% på og mennesker man ville overlade sit barn til hvis ulykken var ude, det er de selv samme mennesker der er opført i mit  børnetestermente

Anmeld

4. januar 2011

TinaPina

Fisenberg skriver:

alle kan blive fadder bare de er konfrimeret (staves??) jeg valgte min kære ven (min gudmors dreng på 17) til at være gudfar og så valgte jeg min mor og min mors ældste venninde (jeg har kendt hende altid) til fadder, jeg synes at fadder (selv om de ingen betydning har mere) skal være mennesker man stoler 100% på og mennesker man ville overlade sit barn til hvis ulykken var ude, det er de selv samme mennesker der er opført i mit  børnetestermente

Min kæreste har da været fadder og han er ikke konfirmeret

Anmeld

4. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi valgte et rigtig godt vennepar til, at være gudforældre til vores dreng og pige. Vi har min søster og min mands søster som faddere.

Grunden til, at vi valgte vores rigtig gode vennepar var bla. at det var igennem dem, at min mand og mig mødtes, vores ven var bestmann til vores bryllup og så kan de desværre ikke selv få børn.

De er en stor del af vores børns liv og vi er så glade for, at de har taget dem til sig som sine egne

Anmeld

4. januar 2011

CarinaSB

Til at bære Noah var min far, så havde vi 3 fadder og det var min mor, søster og Pers søster .. 

Anmeld

4. januar 2011

JustMe

mullesmith2 skriver:

Vores barn skal ikke døbes, så jeg har ikke sat mig ind i reglerne ved dåb og ved faktisk ikke, om der er en aldersgrænse.

Men mht. alderen, har vi valgt min kærestes kusine på 12 som "hjertemor" for vores lille pige, når hun kommer til verden

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

mullesmith2 skriver:

Jeg valgte min bedste veninde og min lillebror Man kan stå fadder, så snart man er konfirmeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.