Hvem valgte i som fadder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.585 visninger
44 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

mullesmith2

Ja jeg ved ikke helt hvem man vælger som fadder?? har tænkt på min sæster men hun er kun 16 kan man så?? Hvem valgte i til at stå fadder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

TbCp

Min storesøster og svoger + min mands ene storebror og hans kone stod faddere.
Og så var min lillebror på 13 gudfar, og derfor også en af fadderne.

Vores præst sagde at de bare som minimum skulle være i konfirmationsalderen, andre steder siger de at de skal være konfirmeret

Anmeld

4. januar 2011

frk Jensen

mullesmith2 skriver:

Ja jeg ved ikke helt hvem man vælger som fadder?? har tænkt på min sæster men hun er kun 16 kan man så?? Hvem valgte i til at stå fadder?

min søster og min ældste lillebror.. Den mellemste er ikke konfirmeret endnu, så han kunne ikke stå fadder for min søn.

De er valgt ud fra at de to er de eneste jeg stoler fuld ud på.. Og fordi de er i marcus´s liv dag ud og dag ind

Anmeld

4. januar 2011

6800

det kan hun godt, hun skal bare have konfirmatonsalderen...vi har valgt vores søskende...

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

2 af mine 3 brødre (den 3. er ikke gammel nok) og min kærestes søster.

Anmeld

4. januar 2011

PernilleB

det skla være personer over 18, mener jeg... jeg valgte min mor, min bedste veninde, og min andet top veninde, vis mor er min gudmor, så derfor skulle hendes datter da være anjas gudmoder. og min kæreste valgt a han bedste ven og hans andet kammerart skulle være...

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

mullesmith2 skriver:

Der går lige lidt endnu inden vi står og skal have faddere .. Men er bestemt ikk i tvivl .. Det ska være min kærestes biologiske søster og kæreste og min eneste bror og hans kæreste ..

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

PernilleB skriver:

det skla være personer over 18, mener jeg... jeg valgte min mor, min bedste veninde, og min andet top veninde, vis mor er min gudmor, så derfor skulle hendes datter da være anjas gudmoder. og min kæreste valgt a han bedste ven og hans andet kammerart skulle være...

De skal have konfirmationsalder, og nogle steder også være konfirmerede..

Anmeld

4. januar 2011

Ryberg

Min moster var Gudmor og min mands storebror var Gudfar også kaldt faddere... havde ikke andre

Men man kan da godt have faddere der er 16 år, så længe de er konfirmeret !

Anmeld

4. januar 2011

2721

Vi valgt min ældste og tætteste veninde som gudmor hun er også den der er der altid og er en stor del af vores søns liv. Som faddere havde vi kærestens 2 ældste og tætteste mandlige venner, min anden veninde og min lillebror. Vi har ikke så meget blodbeslægtet familie. Men venner vi har gjort til vores familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.