Hjælp til husleje ? Hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

JuelZ

LotteN skriver:

er godt nok en øv situation at stå I og undre mig over banken ikke vil hjælpe jer.
jeg ville godt nok skifte bank, for det kaldes da dårlig service.

Men kan ikke forstå du skriver I mangler 6000 kr.
Hivs I mangler 6000 kr, så kan du jo se på kontoudtoget hvor de 6000 kr er forsvundet hen - hvor de er hævet til

jamen jeg har lige fundet ud af at 3000kr er hævet fra Fullrate, igår var det "kun" 1082 kr der var hævet til fullrate... fullrate er blevet betalt og opsagt for 4mdr siden så de skal slet ikke have flere penge, så dem har jeg snakket med, så nu får vi 3000kr tilbage. Og resten kan jeg endnu ikk se noget om, så nu er vi lige på vej op i banken igen for at se hvad de siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

LotteN

TinaMajdah91Juel skriver:

jamen jeg har lige fundet ud af at 3000kr er hævet fra Fullrate, igår var det "kun" 1082 kr der var hævet til fullrate... fullrate er blevet betalt og opsagt for 4mdr siden så de skal slet ikke have flere penge, så dem har jeg snakket med, så nu får vi 3000kr tilbage. Og resten kan jeg endnu ikk se noget om, så nu er vi lige på vej op i banken igen for at se hvad de siger

Det var godt nok lækkert du da har fundet nogle af pengene, så må vi håbe banken vil være bare lidt behjælpelig med at finde de sidste også

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

LotteN skriver:

Det var godt nok lækkert du da har fundet nogle af pengene, så må vi håbe banken vil være bare lidt behjælpelig med at finde de sidste også

ja for søren og om ik andet må de sku lige hjælpe med de sidste 900kr til huslejen   herre gud det er 900kr som de får ind igen i midten af måneden når jeg modtager det sidste kontant hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.