Hjælp til husleje ? Hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

JuelZ

Jepp vores penge er forsvundet mystisk vis i bankens system så vi har ik råd til at betale vores husleje på 3900kr i den her måned. Banken har udelukket at hjælpe os, grundet de ikke stoler på os - åbenbart!? Kommunen ved jeg ikke helt om de vil hjælpe os? det tager jo ihvertfald lidt tid ??

Har i nogen idéer ? Vil helst ikke stå på gaden i midten af måneden!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Sabrina

Først lige et herfra... Det lyder da noget mystisk, men det eneste jeg kan komme på er at gå til kommunen...
Latterligt at banken ikke vil hjælpe, især hvis det er deres fejl...
Held og lykke med det 

Anmeld

4. januar 2011

Munder

Du kan eventuelt prøve at ringe til dit boligselskab og forklare dem problemet. De kan give dig henstand på restancen eller evt. splitte den op over de næste måneder.

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

TinaMajdah91Juel skriver:

Jepp vores penge er forsvundet mystisk vis i bankens system så vi har ik råd til at betale vores husleje på 3900kr i den her måned. Banken har udelukket at hjælpe os, grundet de ikke stoler på os - åbenbart!? Kommunen ved jeg ikke helt om de vil hjælpe os? det tager jo ihvertfald lidt tid ??

Har i nogen idéer ? Vil helst ikke stå på gaden i midten af måneden!?

Der er vel ikke så meget andet at gøre end at henvende jer til udlejer og forklare at jeres penge ikke er blevet overført eller andet, hvad nu grunden kan være, og så bede om lidt tålmodighed til næste den første.
hvis I elelrs altid har været punktlige betalere uden restance, skulle de være til at tale med.
Kan du ikke få kontoudskrifter og se om jeres penge er blevet hævet, og i så fald hvornår og hvorfra?
banken kan jo gå ind i deres systemer og se hvad der er sket på jeres konto.
Penge forsvinder jo ikke bare op i den blå luft.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Der er vel ikke så meget andet at gøre end at henvende jer til udlejer og forklare at jeres penge ikke er blevet overført eller andet, hvad nu grunden kan være, og så bede om lidt tålmodighed til næste den første.
hvis I elelrs altid har været punktlige betalere uden restance, skulle de være til at tale med.
Kan du ikke få kontoudskrifter og se om jeres penge er blevet hævet, og i så fald hvornår og hvorfra?
banken kan jo gå ind i deres systemer og se hvad der er sket på jeres konto.
Penge forsvinder jo ikke bare op i den blå luft.

Kærligst
Sussie

Jamen altså vi har fået vores kontoudskrifter og kan bare intet se :s

og udlejer er slet ikke samarbejdsvillig, vi har spurgt om det ka lade sig gøre at de kan vente til d. 01 men "nej de jo ikke en bank, så de penge skal bare gå ind hurtigst muligt"

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

Munder skriver:

Du kan eventuelt prøve at ringe til dit boligselskab og forklare dem problemet. De kan give dig henstand på restancen eller evt. splitte den op over de næste måneder.

problemet er at vi bor hos privat udlejer, og har ik mulighed for at spørge andre

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

Jeg ville tage fat i banken/bankrådgiveren igen.

Jeres penge kan da ikke bare være forsvundet i bankens systmer Er de blvet trukket fra jeres konto? Er jeres konto blevet hacket?

-De kan sgu da ikke bare afvise jer, hvis det er i deres system pengene er forsvundet

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

JulieE skriver:

Jeres penge kan da ikke bare være forsvundet i bankens systmer Er de blvet trukket fra jeres konto? Er jeres konto blevet hacket?

_De kan sgu da ikke bare afvise jer, hvis det er i deres system pengen ere forsvundet

Ja jeg tror vi er blevet hacket, og snydt godt og grundigt!

banken er simpelthen umulige at snakke med :/

Anmeld

4. januar 2011

Enayia

JulieE skriver:

-De kan sgu da ikke bare afvise jer, hvis det er i deres system pengene er forsvundet

Det er også det jeg tænker, penge forsvinder ikke bare. Så har banket fjernet dem, så skal banken også æde den! Det kan jo ikke være rigtigt at folks penge bare "forsvinder" ud i den blå luft.

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

TinaMajdah91Juel skriver:

Ja jeg tror vi er blevet hacket, og snydt godt og grundigt!

banken er simpelthen umulige at snakke med :/

Hvis I er blevet hacket skal banken altså dække tabet, med mindre i beviseligt har sjuske med koder osv.

Du bliver nødt til at få fat i dem igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.