Hjælp til husleje ? Hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

JulieE

Enayia skriver:

Det er også det jeg tænker, penge forsvinder ikke bare. Så har banket fjernet dem, så skal banken også æde den! Det kan jo ikke være rigtigt at folks penge bare "forsvinder" ud i den blå luft.

Præcis... Og er der nogen der har fået adgang til kontoen og tømt den skal banken faktisk dækket tabet... Synes dte lyder meget langt ude at banken ikke vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Enayia

JulieE skriver:

Præcis... Og er der nogen der har fået adgang til kontoen og tømt den skal banken faktisk dækket tabet... Synes dte lyder meget langt ude at banken ikke vil hjælpe

Ja det er godt mystisk !

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

Enayia skriver:

Ja det er godt mystisk !

Meget....

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

JulieE skriver:

Hvis I er blevet hacket skal banken altså dække tabet, med mindre i beviseligt har sjuske med koder osv.

Du bliver nødt til at få fat i dem igen!!!

jeg snakker med dem nu !

vi hacker ikke og det ku vi aldrig drømme om at gøre :s

Anmeld

4. januar 2011

Enayia

TinaMajdah91Juel skriver:

jeg snakker med dem nu !

Ja ring til dem, for det er slet ikke okay hvis det er dem der har lavet noget og ikke står ved det! Det burde man kunne gå videre med!!

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

jeg snakker med dem nu !

Jamen... det er jo ikke banken, der hacker jer... Hvis I er blevet hacket, er det fordi en udefra kommenede (kriminel) har fået adgang til jeres konto og tømt den.

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Jamen altså vi har fået vores kontoudskrifter og kan bare intet se :s

og udlejer er slet ikke samarbejdsvillig, vi har spurgt om det ka lade sig gøre at de kan vente til d. 01 men "nej de jo ikke en bank, så de penge skal bare gå ind hurtigst muligt"

Har I haft handlet noget på nettet?
Det er nemlig sådan med mange nethandler, at firmaerne trækker beløbene og deponerer dem, indtil varen er sendt og godkendt. Og man kan desværre så opleve, at de trækker beløbet flere gange.
Vi oplevede det her lige op til jul, da et firma trak det samme beløb 3 gange
Vi har fået pengene tilbage, men det tog da noget tid, før min mand fandt ud af hvor pengene var blevet af.
På udskrifterne stod det ikke, kun at pengene manglede, men da min mand gik ind i sit regnskab på den pågældende webside, opdagede han, at de havde trukket beløbet 3 gange.

I må simpelthen ind og tjekke overførslen af jeres løn, samtlige overflytninger af penge, betalinger, netoverførsler, dankort/mastercard brug, firmaer I evt. har handlet med og tracke pengenes vej gennem samtlige systemer.
Hvis pengene er væk, er de der jo et sted. De kan ikke bare stå der den ene dag og så være væk den næste uden det fremgår et sted.
Skulle det være sket, så er det banken, der har et problem.

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Har I haft handlet noget på nettet?
Det er nemlig sådan med mange nethandler, at firmaerne trækker beløbene og deponerer dem, indtil varen er sendt og godkendt. Og man kan desværre så opleve, at de trækker beløbet flere gange.
Vi oplevede det her lige op til jul, da et firma trak det samme beløb 3 gange
Vi har fået pengene tilbage, men det tog da noget tid, før min mand fandt ud af hvor pengene var blevet af.
På udskrifterne stod det ikke, kun at pengene manglede, men da min mand gik ind i sit regnskab på den pågældende webside, opdagede han, at de havde trukket beløbet 3 gange.

I må simpelthen ind og tjekke overførslen af jeres løn, samtlige overflytninger af penge, betalinger, netoverførsler, dankort/mastercard brug, firmaer I evt. har handlet med og tracke pengenes vej gennem samtlige systemer.
Hvis pengene er væk, er de der jo et sted. De kan ikke bare stå der den ene dag og så være væk den næste uden det fremgår et sted.
Skulle det være sket, så er det banken, der har et problem.

vi handler ikke på nettet, netop som fordi vi ved at de kan trække flere penge...

jeg snakker med banken lige nu og de er stadig ikke samarbejdsvillige

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

JulieE skriver:

Jamen... det er jo ikke banken, der hacker jer... Hvis I er blevet hacket, er det fordi en udefra kommenede (kriminel) har fået adgang til jeres konto og tømt den.

det ved jeg godt, men jeg skal jo snakke med banken om det for at de og os kan finde ud af hvordan og hvorfra det er sket

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

det ved jeg godt, men jeg skal jo snakke med banken om det for at de og os kan finde ud af hvordan og hvorfra det er sket

Ok... Ville bare sikre mig, at du ikke havde misforstået det jeg skrev Læste længere oppe at de stadig ikke vil hjælpe... Hvilken bank har du? Og hvorfor afviser de at hjælpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.