Hjælp til husleje ? Hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

SussieThyssen

TinaMajdah91Juel skriver:

vi handler ikke på nettet, netop som fordi vi ved at de kan trække flere penge...

jeg snakker med banken lige nu og de er stadig ikke samarbejdsvillige

Det lyder da helt utroligt.
Der må jo være en grund til at banken er så lidet samarbejdsvillig.
Men jeg kan ikek rigtigt råde dig yderligere.
Kun håbe for dig at du får styr på, hvad der kan være sket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

JuelZ

JulieE skriver:

Ok... Ville bare sikre mig, at du ikke havde misforstået det jeg skrev Læste længere oppe at de stadig ikke vil hjælpe... Hvilken bank har du? Og hvorfor afviser de at hjælpe?

vi har Danske Bank ...
ved ikke hvorfor de ik vil hjælpe os, de siger at det er fordi vi ik har styr på en skid, hvilket vi har, bare ikke i den her mdr :s der er det gået helt galt :s

Anmeld

4. januar 2011

JulieE

vi har Danske Bank ...
ved ikke hvorfor de ik vil hjælpe os, de siger at det er fordi vi ik har styr på en skid, hvilket vi har, bare ikke i den her mdr :s der er det gået helt galt :s

Ok... Jeg kan ike sige andte end at du må igang med at kigge på konto udtog, netbank osv og se hvornår pengene er forsvundet og så må I snakke med dem igen. Bevis, at det ikke er jer,m men dem der har nosset i det.

Tror nok forburger styrelsen har en gældsrådgivning, måske kan de hjælpe jer. Ved godt det ikke rammer helt, mend e ved jo en del om banker osv.

Anmeld

4. januar 2011

Rockertand

det ved jeg godt, men jeg skal jo snakke med banken om det for at de og os kan finde ud af hvordan og hvorfra det er sket

Handler det ikke nærmere om, at I har brugt for mange penge?

Det burde være meget klart udfra kontoudtogene, hvis der er hævet for mange penge - og i øvrigt vil banken selvfølgelig være villig til at hjælpe, hvis der er tale om en fejl fra deres side, hvilket der meget sjældent er.

Jeg har heldigvis aldrig selv haft brug for hjælp, men som jeg forstår det, så afslår banken kun at hjælpe, hvis økonomien altid skranter og man har et ufornuftigt forbrug.

Edit: Kan så lige se, at du har skrevet, at banken mener, at I ikke har styr på en skid - så passer "pengene" nok meget godt alligevel...

Anmeld

4. januar 2011

june1987

det virker godt nok underligt, jeg har aldrig nogensinde prøvet dette godt nok :O 

der må da være en løsning, på den ene eller anden måde. 

kommunen kan helt sikkert hjælpe jer, med en engangs ydelse 

Anmeld

4. januar 2011

JuelZ

Rockertand skriver:

Handler det ikke nærmere om, at I har brugt for mange penge?

Det burde være meget klart udfra kontoudtogene, hvis der er hævet for mange penge - og i øvrigt vil banken selvfølgelig være villig til at hjælpe, hvis der er tale om en fejl fra deres side, hvilket der meget sjældent er.

Jeg har heldigvis aldrig selv haft brug for hjælp, men som jeg forstår det, så afslår banken kun at hjælpe, hvis økonomien altid skranter og man har et ufornuftigt forbrug.

Edit: Kan så lige se, at du har skrevet, at banken mener, at I ikke har styr på en skid - så passer "pengene" nok meget godt alligevel...

nej det gør den ikke, vi mangler 6000kr i den her måned og vi har ikke brugt nogen penge i den her måned overhovedet da vi ik har kunne hæve nogen, og vi har ikke Dankort eller noget som helst..

Anmeld

4. januar 2011

L-Mortil3

nej det gør den ikke, vi mangler 6000kr i den her måned og vi har ikke brugt nogen penge i den her måned overhovedet da vi ik har kunne hæve nogen, og vi har ikke Dankort eller noget som helst..

Kan det være en fejl fra lønkontoret eller noget måske? Tænker når det er så mange penge, at en af jer ikke har fået udbetalt den korrekte løn? Det har jeg nemlig prøvet engang, lønkontoret udbetalte kun 4000 kr som ikke engang var en 4. del af min løn, det vidste sig at være en fejl i deres edb system, og det kunne banken jo ikke se, det var først da jeg selv fik kigget efter det gik op for mig at det var hos dem problemet lå?

Anmeld

4. januar 2011

Low

JulieE skriver:

Hvis I er blevet hacket skal banken altså dække tabet, med mindre i beviseligt har sjuske med koder osv.

Du bliver nødt til at få fat i dem igen!!!

Helt enig!!!

Det kan være i bliver nød til at skrue bissen på over for dem . De har også et ansvar som de skal tage sig af i den her sag!

Anmeld

4. januar 2011

DK

Altså, banken kan jo gå ind og se hver ENESTE ting der er hævet, sat ind osv. for hver eneste dag. Så det er da bare at tage ned i banken og bede bankrådgiveren gennemgå det med jer!

Så kan i jo NEMT finde ud af hvornår at pengene er gået ud af kontoen og hvor hen!!

Anmeld

4. januar 2011

LotteN

er godt nok en øv situation at stå I og undre mig over banken ikke vil hjælpe jer.
jeg ville godt nok skifte bank, for det kaldes da dårlig service.

Men kan ikke forstå du skriver I mangler 6000 kr.
Hivs I mangler 6000 kr, så kan du jo se på kontoudtoget hvor de 6000 kr er forsvundet hen - hvor de er hævet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.