Bagud motorisk. Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Nej det er hun ikke, hun har været i narkose 8 gange og det har sat hende bagud hver gang. Hun glemmer det sidste hun har lært efter en omgang narkose.

Min datter er ftf, har været bagud grovmotorisk. Bla var hendes balance også rigtig dårlig.

Hun kom så i fys.-behandling, som lavede øvelser med hende, samt jeg fik et træningsprogram jeg lavede med hende hverdag.

Så jeg tror det vil være godt for hende, at komme i ergo-behandling. Også så du kan få et program at lave med hende selv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Jeg var også meget bekymret og kan godt forstå, hvordan du har det. Men jeg er sikker på, at lige pludselig så tager hun det første "skridt" til, at kravle, rejse sig og så går det hurtigt

Tak for det opløftende svar

Jeg håber!

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Min datter er ftf, har været bagud grovmotorisk. Bla var hendes balance også rigtig dårlig.

Hun kom så i fys.-behandling, som lavede øvelser med hende, samt jeg fik et træningsprogram jeg lavede med hende hverdag.

Så jeg tror det vil være godt for hende, at komme i ergo-behandling. Også så du kan få et program at lave med hende selv. 

Vi har haft ergo på hende, men jeg var ikke videre begejstret

Hun lavede ikke direkte øvelser med hende, hun observerede bare og filmede. Måske jeg skal have fat i hende igen.

Tror jeg snakker med lægen på onsdag for der skal hun til 1 års undersøgelse

Anmeld

3. januar 2011

pipsen

Kan varmt anbefale bogen "How to teach your baby to be psysically superb" - aner ikke om den findes på dansk, men den giver rigtig mange gode og seriøse bud på, hvordan du kan træne dit barn. Her bruger vi den meget og med gode resultater 

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

pipsen skriver:

Kan varmt anbefale bogen "How to teach your baby to be psysically superb" - aner ikke om den findes på dansk, men den giver rigtig mange gode og seriøse bud på, hvordan du kan træne dit barn. Her bruger vi den meget og med gode resultater 

Okay, tak for tippet. Det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

3. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Laulund87 skriver:

Nej det er hun ikke, hun har været i narkose 8 gange og det har sat hende bagud hver gang. Hun glemmer det sidste hun har lært efter en omgang narkose.

må man spørge hvorfor hun har været i narkose så mange gange....aj hvor synd for hende hun glemmer det vidste jeg ikk de kunne

Anmeld

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Vi har haft ergo på hende, men jeg var ikke videre begejstret

Hun lavede ikke direkte øvelser med hende, hun observerede bare og filmede. Måske jeg skal have fat i hende igen.

Tror jeg snakker med lægen på onsdag for der skal hun til 1 års undersøgelse

Hmmm tja så hjalp det da i hvert fald ikke en rygende fis, jeg ville vælge at kontakte nogle andre fagfolk.

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

jcmoller skriver:

må man spørge hvorfor hun har været i narkose så mange gange....aj hvor synd for hende hun glemmer det vidste jeg ikk de kunne

Hun blev opereret da hun var et døgn gammel for hun havde en defekt i spiserøret. Der hvor hun er opereret danner der sig arvæv som lukker spiserøret. Så hun er jævnligt på OUH for at få en ballonudvidelse under narkose.

Jo hun er desværre et barn der reagerer kraftigt på narkose. Så det er to skridt frem og tre tilbage

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Hmmm tja så hjalp det da i hvert fald ikke en rygende fis, jeg ville vælge at kontakte nogle andre fagfolk.

Nej nemlig. Brød mig egentlig ikke om hende

Må se om ikke jeg kan få en anden på banen.

Anmeld

3. januar 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Nej nemlig. Brød mig egentlig ikke om hende

Må se om ikke jeg kan få en anden på banen.

Er Maria ikke stadig tilknyttet børne-amb? For så er det jo en glimmerende mulighed at få fys.-behandling gemmen dem.

Her var det Spérn der henviste til kommunes børnefys. Det ved jeg jo så ikke er en mulighed hos jeres kommune.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.