Bagud motorisk. Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.966 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Laulund87

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre hvis børn er/har været bagud motorisk

Maria er snart 13 måneder. Hun kan slet ikke rejse sig op af ting, hun har ingen balance. Hun kravler ikke og viser overhovedet ikke tegn på at begynde på det. Hun er lige begyndt at flytte på benene når man holder ved hende.

Hun kan sidde selv, men vælter stadig nemt og får en del knubs

Generelt er hun et stykke bagud. Vi ved jo der er en god grund, men den tager folk bare ikke til sig. Vi får så mange negative kommentarer og det er ved opslidende at høre på.

Vi skal have møde i vuggestuen her i januar og hvis det ikke er blevet bedre, får vi heldigvis ergoterapeut på hende igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Vingummien

hun skal da bare lige udfordres lidt af hyper Emil en dag

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Tulipan skriver:

hun skal da bare lige udfordres lidt af hyper Emil en dag

Ja da!

Det har dog også hjulpet at hun er startet i vuggestuen, kigge på de andre børn.

Anmeld

3. januar 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Ja da!

Det har dog også hjulpet at hun er startet i vuggestuen, kigge på de andre børn.

Det kunne jeg forstille mig, Emil var jo også bagud, men skete en masse hurtigt da han startede i vugge

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Tulipan skriver:

Det kunne jeg forstille mig, Emil var jo også bagud, men skete en masse hurtigt da han startede i vugge

Jeg håber også der sker en masse, men jeg er lidt bekymret når hendes balance er så elendig, rent ud sagt

Anmeld

3. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina var også bagud motorisk. Hun var 8 mdr. før hun kunne sidde selv og hun ville aldrig vende sig selv. Hun kom frem ved, at hive sig frem på numsen. Hun begyndte først, at kravle da hun var 15 mdr. - dog kun 2 uger, så rejste hun sig op og gik.

Jeg havde hende til børnelægen, da man havde mistanke om, at hun var hypermobil (som hun ikke var).

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret, men godt, at der evt. kommer en ergoterapeut på hende igen

Anmeld

3. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Laulund87 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre hvis børn er/har været bagud motorisk

Maria er snart 13 måneder. Hun kan slet ikke rejse sig op af ting, hun har ingen balance. Hun kravler ikke og viser overhovedet ikke tegn på at begynde på det. Hun er lige begyndt at flytte på benene når man holder ved hende.

Hun kan sidde selv, men vælter stadig nemt og får en del knubs

Generelt er hun et stykke bagud. Vi ved jo der er en god grund, men den tager folk bare ikke til sig. Vi får så mange negative kommentarer og det er ved opslidende at høre på.

Vi skal have møde i vuggestuen her i januar og hvis det ikke er blevet bedre, får vi heldigvis ergoterapeut på hende igen

er hun født for tidlig

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Lina var også bagud motorisk. Hun var 8 mdr. før hun kunne sidde selv og hun ville aldrig vende sig selv. Hun kom frem ved, at hive sig frem på numsen. Hun begyndte først, at kravle da hun var 15 mdr. - dog kun 2 uger, så rejste hun sig op og gik.

Jeg havde hende til børnelægen, da man havde mistanke om, at hun var hypermobil (som hun ikke var).

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret, men godt, at der evt. kommer en ergoterapeut på hende igen

Tak for svar

Jeg tænker også, lige pludselig sker der noget og så går det stærkt. Sådan har jeg bare tænkt længe nu Hun har VIRKELIG ingen balance.

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

jcmoller skriver:

er hun født for tidlig

Nej det er hun ikke, hun har været i narkose 8 gange og det har sat hende bagud hver gang. Hun glemmer det sidste hun har lært efter en omgang narkose.

Anmeld

3. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Laulund87 skriver:

Tak for svar

Jeg tænker også, lige pludselig sker der noget og så går det stærkt. Sådan har jeg bare tænkt længe nu Hun har VIRKELIG ingen balance.

Jeg var også meget bekymret og kan godt forstå, hvordan du har det. Men jeg er sikker på, at lige pludselig så tager hun det første "skridt" til, at kravle, rejse sig og så går det hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.