Er jeg pivet? Jeg kan ikke mere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Efter og have læst en masse på nettet igår om seperationsangst, besluttede jeg mig for at følge nogle af rådene.....

Jeg var sammen med hende HELE dagen igår, hun ville ikke engang ligge og lege alene, hvilket hun normalt er rigtig god til. Så jeg lå sammen med hende på sofaen (THANK god for en stor sofa) med hendes legetøj også lå vi og legede, hun havde min opmærksomhed 1000000% igår, i går aftes da hun vågnede kom hun ind og ligge mellem mor og far med dyne og pude (da hun stadg er meget snottet) og hun har sovet som en sten i nat, snorket højlydt, holdt mig i hånden hele natten, dog har jeg ikke lukket et øje  - men det jo fordi jeg har ligget af H til....

Men jeg besluttede mig for at hun skulle have min opmærksomhed en milliard gange, her til morgen lykkedes det mig at hun ville lege alene på gulvet, og jeg fik endda lov til lige og gå ud i køkkenet uden hun skreg. Håber det har hjulpet, men det ved jeg kun når vi når op af dagen, har hvertfald tænkt mig at hvis hun bliver ved med og ¨vågne så meget om natten, må hun mens det står på sove inde ved os, det var da også lidt hyggeligt  Og hun har jo også brug for hendes nattesøvn....

Dog håber jeg stadig på hun kan blive passet i weekenden,.....

Uhhh det blev skrevet med småt, nogen der ved hvordan jeg kan forstørre det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Hasselnødden

Stiner skriver:

Lige for en god ordens skyld: Husk, at det skal være børnepanodil i den rigtige dosis afstemt efter hendes vægt - det står på pakken! Det ved du sikkert, men jeg synes at "smutte en panodil i hende" godt kunne lyde som om du ville give hende en almindelig én. Og så synes jeg bestemt også, at du skulle få hende tjekket hos lægen i morgen.

Håber Panodilen kan give dig og din datter en rolig nat. Og du er ikke en dårlig mor - du er bare træt!

Tænkte lige det samme! Ville lige læse tråden færdig inden jeg selv skrev noget, for der kunne jo være andre der havde skrevet det jeg tænkte og så kom du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.