Er jeg pivet? Jeg kan ikke mere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Håber i kan komme med nogle gode råd. Føler jeg er helt nede og ramme bunden og det ligner slet ikke mig.

Min datter på 8 mdr plejer og være rigtig nem, men siden juleaften har hun været rigtig ked af det, fandt så ud af det var fordi der var flere tænder på vej, men nu siden nytår vil hun bare ikke sove, tror også hun er blevet snottet. Hun græder hele tiden...

Ved godt det kun er 3 dage det har stået på, men hun græder næsten konstant, og det samme gør jeg, har aldrig grædt så meget i mit liv som de sidste par dage. Og har bare ingen jeg kan kontakte og græde ud.

I dag tænkte jeg bare "hvad er der jeg gør galt?" siden hun græder, græder og græder? Mit overskud er = 0, og føler faktisk ikke jeg kan trøste hende mere for jeg stortuder jo selv.

Ved ikke hvad jeg skal gøre, for orker virkelig INGENTING, og hvad er hun ked af? bare jeg forlader rummet så græder hun, bare jeg skal tisse skal hun med, også når hun sover skriger hun så hjerteskærende. Hun vågner cirka hver halve time, så er også ret meget i søvnunderskud.

Jeg vil så gerne smide hende af ved mine forældre eller svigerforældre, men det er jo også synd når hun er ked af det og samtidig snottet.

Føler mig virkelig som verdens dårligste mor og vil gerne sige mit job op som mor ligeNU, for orker INTET.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

sarahb

tigerspring..... hvor mange uger er hun???

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

tigerspring..... hvor mange uger er hun???

Hun er lige blevet 8 mdr. Vi har snakket herhjemme om det var tigerspring, men hun græder virkelig SÅ meget og det har hun ikke gjort ved de andre tigerspring.

Det er som om der er ingenting jeg kan gøre rigtigt, bliver snart sindssyg tror jeg......

Anmeld

3. januar 2011

sarahb

Anonym skriver:

Hun er lige blevet 8 mdr. Vi har snakket herhjemme om det var tigerspring, men hun græder virkelig SÅ meget og det har hun ikke gjort ved de andre tigerspring.

Det er som om der er ingenting jeg kan gøre rigtigt, bliver snart sindssyg tror jeg......

der står om det tigerspring at dit barn græder mere, sover dårligt og spiser mindre.. Så passer det ikk meget godt..

puha hvor må det være hårdt, er der ikk nogle der kan aflaste dig lidt...

Anmeld

3. januar 2011

Lady Marion <3

Glem alt det pjat med tiger-spring og få tjekket hendes ører   Hvis hun er små snottet og er så pjevset er der garanteret tryk på øret , har du prøvet at give hende en panodil ??

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

der står om det tigerspring at dit barn græder mere, sover dårligt og spiser mindre.. Så passer det ikk meget godt..

Hun spiser også rigtig dårligt, igen...Nej har ingen der kan aflaste ligenu, alle forsvandt da jeg blev gravid, så har kun lidt familie, men de bor ikke i nærheden og har heller ikke fri til og tage hende......

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hun spiser også rigtig dårligt, igen...Nej har ingen der kan aflaste ligenu, alle forsvandt da jeg blev gravid, så har kun lidt familie, men de bor ikke i nærheden og har heller ikke fri til og tage hende......

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

Muffi :o=) skriver:

Glem alt det pjat med tiger-spring og få tjekket hendes ører   Hvis hun er små snottet og er så pjevset er der garanteret tryk på øret , har du prøvet at give hende en panodil ??

Syntes bare jeg har været ved læge så mange gange hvor der intet har været galt at det næsten er pinligt.

Nej har ikke prøvet panodil, kun saltvandsdråber til næsen, men tror da jeg smutter en panodil i hende her til natten for og se om hun ikke kan få sovet lidt, ville heller ikke gøre noget jeg selv fik lidt søvn.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.