Er jeg pivet? Jeg kan ikke mere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Syntes bare jeg har været ved læge så mange gange hvor der intet har været galt at det næsten er pinligt.

Nej har ikke prøvet panodil, kun saltvandsdråber til næsen, men tror da jeg smutter en panodil i hende her til natten for og se om hun ikke kan få sovet lidt, ville heller ikke gøre noget jeg selv fik lidt søvn.........

Mellemøre bet kan jo komme fra den ene time til den anden   Giv hende en panodil til natten , næsedråber og et ordentligt skud kamille the .. Har du husket at hæve hovedgærdet i sengen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

LR85

øv øv hvor må det være super hårdt.

Hvid du bor i nærheden a amager så går jeg gerne en tur me dhende så du kan få lidt ro og fred og lidt søvn..

Det ville jeg ønske folk gjore når min søn har et tigerspring.

Håber det snart løser sig, og se a få så meget søvn du kan.. Det giver jo et velkendt overskud

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Hun er lige blevet 8 mdr. Vi har snakket herhjemme om det var tigerspring, men hun græder virkelig SÅ meget og det har hun ikke gjort ved de andre tigerspring.

Det er som om der er ingenting jeg kan gøre rigtigt, bliver snart sindssyg tror jeg......

det er jo forskellig fra spring til spring...

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

Muffi :o=) skriver:

Mellemøre bet kan jo komme fra den ene time til den anden   Giv hende en panodil til natten , næsedråber og et ordentligt skud kamille the .. Har du husket at hæve hovedgærdet i sengen ???

Ja det er hævet og har også smidt en hovedpude junior under hendes hoved så hun kommer rigtig godt op....

Super, jeg smider en panodil i hende, næsedråber og et skud kamillethe, og må hellere ringe til lægen imorgen.

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

øv øv hvor må det være super hårdt.

Hvid du bor i nærheden a amager så går jeg gerne en tur me dhende så du kan få lidt ro og fred og lidt søvn..

Det ville jeg ønske folk gjore når min søn har et tigerspring.

Håber det snart løser sig, og se a få så meget søvn du kan.. Det giver jo et velkendt overskud

Tak det var rigtig sødt af dig, bor desværre i Jylland.......Men mange tak for tilbuddet....

Anmeld

3. januar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Ja det er hævet og har også smidt en hovedpude junior under hendes hoved så hun kommer rigtig godt op....

Super, jeg smider en panodil i hende, næsedråber og et skud kamillethe, og må hellere ringe til lægen imorgen.

Hellere rende til lægen en gang for meget   for din nattesøvn

Anmeld

3. januar 2011

Nettemor

der er ingen der vil kigge forkert på dig fordi du får hende tjekket et par gange mere end nødvendigt. har et par veninder der er ved at uddanne sig til læger og de siger at børn under et år bliver tjekket med det samme hvis forældrene er urolige..

kan det evt være tænderne der plager hende? for så ville jeg bede lægen om en recept på dolodent. det er noget du smører på gummerne og det virker! jeg syns det er værd at prøve det..

held og lykke.

og du er ikke en dårlig mor! alle bliver trætte og mister overskud når bebserne har det sådan.

Anmeld

3. januar 2011

Stiner

Lige for en god ordens skyld: Husk, at det skal være børnepanodil i den rigtige dosis afstemt efter hendes vægt - det står på pakken! Det ved du sikkert, men jeg synes at "smutte en panodil i hende" godt kunne lyde som om du ville give hende en almindelig én. Og så synes jeg bestemt også, at du skulle få hende tjekket hos lægen i morgen.

Håber Panodilen kan give dig og din datter en rolig nat. Og du er ikke en dårlig mor - du er bare træt!

Anmeld

3. januar 2011

Anonym trådstarter

Stiner skriver:

Lige for en god ordens skyld: Husk, at det skal være børnepanodil i den rigtige dosis afstemt efter hendes vægt - det står på pakken! Det ved du sikkert, men jeg synes at "smutte en panodil i hende" godt kunne lyde som om du ville give hende en almindelig én. Og så synes jeg bestemt også, at du skulle få hende tjekket hos lægen i morgen.

Håber Panodilen kan give dig og din datter en rolig nat. Og du er ikke en dårlig mor - du er bare træt!

Bare rolig, vi har kun børnepanodil  Spiser ikke selv hovedpinspiller....... Men jeg gav hende ingen, fik hende til og gå kold med saltvand i næsen og en dejlig lun flaske, og nu sover hun.....Endelig...Vågner hun vil jeg dog ikke være bange for at give hende panodil, hun har jo virkelig brug for søvn......

Men tak fordi du skrev...

Anmeld

3. januar 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Hej

Håber i kan komme med nogle gode råd. Føler jeg er helt nede og ramme bunden og det ligner slet ikke mig.

Min datter på 8 mdr plejer og være rigtig nem, men siden juleaften har hun været rigtig ked af det, fandt så ud af det var fordi der var flere tænder på vej, men nu siden nytår vil hun bare ikke sove, tror også hun er blevet snottet. Hun græder hele tiden...

Ved godt det kun er 3 dage det har stået på, men hun græder næsten konstant, og det samme gør jeg, har aldrig grædt så meget i mit liv som de sidste par dage. Og har bare ingen jeg kan kontakte og græde ud.

I dag tænkte jeg bare "hvad er der jeg gør galt?" siden hun græder, græder og græder? Mit overskud er = 0, og føler faktisk ikke jeg kan trøste hende mere for jeg stortuder jo selv.

Ved ikke hvad jeg skal gøre, for orker virkelig INGENTING, og hvad er hun ked af? bare jeg forlader rummet så græder hun, bare jeg skal tisse skal hun med, også når hun sover skriger hun så hjerteskærende. Hun vågner cirka hver halve time, så er også ret meget i søvnunderskud.

Jeg vil så gerne smide hende af ved mine forældre eller svigerforældre, men det er jo også synd når hun er ked af det og samtidig snottet.

Føler mig virkelig som verdens dårligste mor og vil gerne sige mit job op som mor ligeNU, for orker INTET.......

kan det mon være alle de nye indtryk hun har fået? mener til julen og nytår.

Jeg kender en lille pige hvis det har sket meget i hendes hverdage af nye ting så får hun urolige nætter og søger opmærksomheden hele tiden.

Min egen datter havde sådan en periode hvor hun var så opmærksomhedskrævende, hun skulle med på wc sammen med mig, hvis jeg gik ud af rummet skreg hun helt vildt osv. det kan være at hun har seperationsangst (staves?).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.