Anonym skriver:
Hej
Håber i kan komme med nogle gode råd. Føler jeg er helt nede og ramme bunden og det ligner slet ikke mig.
Min datter på 8 mdr plejer og være rigtig nem, men siden juleaften har hun været rigtig ked af det, fandt så ud af det var fordi der var flere tænder på vej, men nu siden nytår vil hun bare ikke sove, tror også hun er blevet snottet. Hun græder hele tiden...
Ved godt det kun er 3 dage det har stået på, men hun græder næsten konstant, og det samme gør jeg, har aldrig grædt så meget i mit liv som de sidste par dage. Og har bare ingen jeg kan kontakte og græde ud.
I dag tænkte jeg bare "hvad er der jeg gør galt?" siden hun græder, græder og græder? Mit overskud er = 0, og føler faktisk ikke jeg kan trøste hende mere for jeg stortuder jo selv.
Ved ikke hvad jeg skal gøre, for orker virkelig INGENTING, og hvad er hun ked af? bare jeg forlader rummet så græder hun, bare jeg skal tisse skal hun med, også når hun sover skriger hun så hjerteskærende. Hun vågner cirka hver halve time, så er også ret meget i søvnunderskud.
Jeg vil så gerne smide hende af ved mine forældre eller svigerforældre, men det er jo også synd når hun er ked af det og samtidig snottet.
Føler mig virkelig som verdens dårligste mor og vil gerne sige mit job op som mor ligeNU, for orker INTET.......
kan det mon være alle de nye indtryk hun har fået? mener til julen og nytår.
Jeg kender en lille pige hvis det har sket meget i hendes hverdage af nye ting så får hun urolige nætter og søger opmærksomheden hele tiden.
Min egen datter havde sådan en periode hvor hun var så opmærksomhedskrævende, hun skulle med på wc sammen med mig, hvis jeg gik ud af rummet skreg hun helt vildt osv. det kan være at hun har seperationsangst (staves?).