Vores kat er begyndt at bide.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Faith

Line&Liam skriver:

Jeg havde den skønneste skovkat som var den blideste kat, havde overtaget hende fra en kummerlig tilværelse, efter et års tid begyndte hun at ændre adfærd, og ingens fingre var sikre, dyrlægen mente dengang det var stress og hun blev sterilliseret og  fik nogle piller mod stress og jeg fik sådan en duft en til stikkontakten, det virkede få måneder og så blussede det op igen, jeg tænkte at hvis hun var stresset var et roligt hjem måske sagen, nu bor hun hos mine forældres veninde, som er en ældre dame på 70 og de 2 de er bare som pot og pande. Aldrig har katten været sødere, og de nyder hinanden.

Måske et roligt hjem var noget for hende?

Jeg tror en gammel dame ville være den perfekte ejer til Frida. Men hvor finder man lige sådan en henne? Ja plejehjemmet ville nok være et godt sted at starte, men det går nok ikke. Kender du ikke en sød ældre dame som gerne vil have en kammerat Line?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Aabye

smillaluna skriver:

Tror aldrig jeg har set en husky løbe agility. Men jeg ved efterhånden at stort set alle hunderacer kan lære at løbe agility. Min mand havde en boxer og den var rigtig god til agility. Og vores Luna er en cavalier king charles spaniel, og hun er osse ret godt til det ( hvis der vel at mærke er rigeligt med pølsestykker som belønning).

Smilla, vores lab, er en formel 1 lab og sindssygt hurtig! Det er en fornøjelse at træne med hende. Vi får desværre bare ikke gjort det samme ved det efter vi har fået tvillinger

Der er nu ikke noget at sige til at i ikke lige får gjort det samme ud af træningen nu som inden i fik tvillingerne.. Det er jo et stort arbejde.. Det skal nok komme når de bliver lidt ældre, det er jeg helt sikker på.. 

Anmeld

2. januar 2011

puttecolle

smillaluna skriver:

Et kæledyr skal ikke bide, sådan er det jo bare. Må osse indrømme at vi flere gange har taget hende i hoved og røv og smidt hende ud når hun har bidt. Min mand især bliver flintrende arrig når hun bider, og så får hun altså et dask.

du skal ikke høre noget dårligt fra min side af for jeg syns det er iorden det i gøre.

Anmeld

2. januar 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Jeg tror en gammel dame ville være den perfekte ejer til Frida. Men hvor finder man lige sådan en henne? Ja plejehjemmet ville nok være et godt sted at starte, men det går nok ikke. Kender du ikke en sød ældre dame som gerne vil have en kammerat Line?

Jeg vil i hvertfald med glæde forhøre mig

Anmeld

2. januar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Jeg vil i hvertfald med glæde forhøre mig

den kategori passer fu da selv ind under gnæk gnæk

Anmeld

2. januar 2011

L-Mortil3

BlyViol skriver:

den kategori passer fu da selv ind under gnæk gnæk

LOL skal du have bank

Anmeld

2. januar 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

LOL skal du have bank

tja... af hvem ?? er i totaaaaal drille humør.. 

Anmeld

2. januar 2011

Faith

BlyViol skriver:

tja... af hvem ?? er i totaaaaal drille humør.. 

Hov hov ingen mobning på baby.dk de damer. Jeg melder jer gør jeg

Anmeld

2. januar 2011

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Hov hov ingen mobning på baby.dk de damer. Jeg melder jer gør jeg

hehe, jamen line driller også ALTID!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.