Hej Heeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

B&J

velkommen til denne fantastiske side og tillykke med den lille spir i maven

mange krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

paprika

LineAabye skriver:

Ja jeg er jo så ny herinde, og ville lige præsentere mig.. 

Jeg er en pige på 21, som bor i Billund sammen med min forlovede Thomas på 25 som også er far til vores kommende barn der gerne skulle melde sin ankomst i starten af april..

Vi har fået at vide at vi venter en dreng, så vi går og glæder os til der kommer en lille ny i vores familie.

Lige pt går jeg sygemeldt men var igang med at tage min studenter eksamen da jeg fandt ud af jeg var gravid. Jeg troede faktisk bare at jeg var død syg ..
Så jeg måtte droppe ud af mit studie og har så gået hjemme siden, pga meget stærk kvalme og svimmelhed som så i 4. mdr. blev erstattet af bækkenløsning.

Heldigvis har jeg en dejlig hund til at holde mig med selvskab som er af racen Siberian husky. Hun er nu meget sjov. Ud over hunden har jeg 3 Maine Coon katte..

Det blev lidt langt, håber i bærer over med mig.. 

Velkommen herinde

Anmeld

2. januar 2011

Frøken J.

Velkommen til! Er ked af at høre, at du har haft det så skidt under din graviditet, men så er det godt du har fundet siden her, som er en ordentlig tidsrøver

Anmeld

2. januar 2011

Mormilla

LineAabye skriver:

Stort tillykke til dig også.. Ihhh en lille pige.. 

Jeg har sagt til kæresten at vi ikke stopper før jeg får en pige 

Det har min mand os sagt

Anmeld

2. januar 2011

mybaby-girl

LineAabye skriver:

Siberian Husky er en lækker hund.. Og jeg skal aldrig havde andre racer end den.. Det skulle måske lige være en Pudel.. 

Din kæreste er mere end velkommen til at møde Jamie hvis han har lyst..

Og de 3 Cooner kunne jeg slet ikke leve uden.. Griner.. Jeg fik den første da jeg flyttede sammen med kæresten, han skulle i hvert fald ikke have nogen kat, også gik der et halvt år, så måtte vi jo hente en mere.. En helt hvid pige med blå øjne.. Også blev jeg tilbudt en kastreret dreng af nogen der ikke kunne have ham mere.. Så var vi oppe på 3.. Griner.. Også gik der ikke længe før hunden kom til.. 

Nåååårh Ja.. Har da helt glemt at sige at jeg også har slanger.. 
Har vist efterhånden sådan en hlv zoologisk have herhjemme.. Hihi 

Ja okay, det må jeg nok sige I har da vidst lidt af hvert derhjemme, men slanger er nu ikke hverken mig eller kæresten ...

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

mybaby-girl skriver:

Ja okay, det må jeg nok sige I har da vidst lidt af hvert derhjemme, men slanger er nu ikke hverken mig eller kæresten ...

Der er ikke mange der er til slanger.. De interessere os heller ikke lige så meget mere som de har gjort, og vi er kommet af med en hel del af dem.. Faktisk næsten alle sammen.. Vi er gået fra 36 til 1.. Hehe

Anmeld

2. januar 2011

mybaby-girl

LineAabye skriver:

Der er ikke mange der er til slanger.. De interessere os heller ikke lige så meget mere som de har gjort, og vi er kommet af med en hel del af dem.. Faktisk næsten alle sammen.. Vi er gået fra 36 til 1.. Hehe

36 ?! Hoooold da op !!! ...

Det var sgu mange slanger .. HVa kan det være - bare en lille hobby, måske ??

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

mybaby-girl skriver:

36 ?! Hoooold da op !!! ...

Det var sgu mange slanger .. HVa kan det være - bare en lille hobby, måske ??

Ja det var en hobby.. Planen var at avle dem, så vi havde en del forskellige arter.. Men interessen for de fleste døde simpelthen. Vi så dem aldrig, og at have slanger er lidt som at have akvarie, det må gerne være lidt pænt at se på.. Og når størstedelen af de slanger vi havde trivedes bedst i en mat boks som man ikke kunne se ordentlig igennem, og stressede hvis man puttede dem i et glas terrarie, så går lidt af interessen altså af.. 

Så den eneste vi har tilbage nu er en lille (120 cm lang) kornsnog, som vi har haft siden han kom ud af sit æg, ham nænner jeg simpelthen ikke at gå af med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.