Hej Heeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.017 visninger
47 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Aabye

Ja jeg er jo så ny herinde, og ville lige præsentere mig.. 

Jeg er en pige på 21, som bor i Billund sammen med min forlovede Thomas på 25 som også er far til vores kommende barn der gerne skulle melde sin ankomst i starten af april..

Vi har fået at vide at vi venter en dreng, så vi går og glæder os til der kommer en lille ny i vores familie.

Lige pt går jeg sygemeldt men var igang med at tage min studenter eksamen da jeg fandt ud af jeg var gravid. Jeg troede faktisk bare at jeg var død syg ..
Så jeg måtte droppe ud af mit studie og har så gået hjemme siden, pga meget stærk kvalme og svimmelhed som så i 4. mdr. blev erstattet af bækkenløsning.

Heldigvis har jeg en dejlig hund til at holde mig med selvskab som er af racen Siberian husky. Hun er nu meget sjov. Ud over hunden har jeg 3 Maine Coon katte..

Det blev lidt langt, håber i bærer over med mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Kay

godt nytår og velkommen pas på her inde.... man bliver hurtig afhængig af alle de dejlige kvinder her inde

Anmeld

1. januar 2011

Jakob'sMor

Godt nytår og velkommen til

Anmeld

1. januar 2011

mybaby-girl

Halløjsa med dig

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Træls du måtte tage "barsel" før end forventet, havde os vildt mega meget kvalme i mine første tre-fire månder, og kom igen sidst i graviditeten ..

Uhh, min kæreste ville gerne møde din Siberin husky, han ville gerne have haft en selv, men han kom sgu hjem med en dejlig schæfer istedet og hun er bar dejlig .. 3 Maine coon katte - hold da op! Min svigerfar købte vores, engang vi skulle til at flytte i hus, for godt tre år siden ...

Ups! - Det blev vist lidt langt, men ville bare ønske dig velkommen og håber du får ligeså meget glæde af siden som vi andre har

Knus &

Anmeld

1. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til - jeg håber at du får ligeså meget glæde af denne dejlige side som vi andre har. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

1. januar 2011

Aabye

mybaby-girl skriver:

Halløjsa med dig

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Træls du måtte tage "barsel" før end forventet, havde os vildt mega meget kvalme i mine første tre-fire månder, og kom igen sidst i graviditeten ..

Uhh, min kæreste ville gerne møde din Siberin husky, han ville gerne have haft en selv, men han kom sgu hjem med en dejlig schæfer istedet og hun er bar dejlig .. 3 Maine coon katte - hold da op! Min svigerfar købte vores, engang vi skulle til at flytte i hus, for godt tre år siden ...

Ups! - Det blev vist lidt langt, men ville bare ønske dig velkommen og håber du får ligeså meget glæde af siden som vi andre har

Knus &

Siberian Husky er en lækker hund.. Og jeg skal aldrig havde andre racer end den.. Det skulle måske lige være en Pudel.. 

Din kæreste er mere end velkommen til at møde Jamie hvis han har lyst..

Og de 3 Cooner kunne jeg slet ikke leve uden.. Griner.. Jeg fik den første da jeg flyttede sammen med kæresten, han skulle i hvert fald ikke have nogen kat, også gik der et halvt år, så måtte vi jo hente en mere.. En helt hvid pige med blå øjne.. Også blev jeg tilbudt en kastreret dreng af nogen der ikke kunne have ham mere.. Så var vi oppe på 3.. Griner.. Også gik der ikke længe før hunden kom til.. 

Nåååårh Ja.. Har da helt glemt at sige at jeg også har slanger.. 
Har vist efterhånden sådan en hlv zoologisk have herhjemme.. Hihi 

Anmeld

1. januar 2011

LRJ

LineAabye skriver:

Ja jeg er jo så ny herinde, og ville lige præsentere mig.. 

Jeg er en pige på 21, som bor i Billund sammen med min forlovede Thomas på 25 som også er far til vores kommende barn der gerne skulle melde sin ankomst i starten af april..

Vi har fået at vide at vi venter en dreng, så vi går og glæder os til der kommer en lille ny i vores familie.

Lige pt går jeg sygemeldt men var igang med at tage min studenter eksamen da jeg fandt ud af jeg var gravid. Jeg troede faktisk bare at jeg var død syg ..
Så jeg måtte droppe ud af mit studie og har så gået hjemme siden, pga meget stærk kvalme og svimmelhed som så i 4. mdr. blev erstattet af bækkenløsning.

Heldigvis har jeg en dejlig hund til at holde mig med selvskab som er af racen Siberian husky. Hun er nu meget sjov. Ud over hunden har jeg 3 Maine Coon katte..

Det blev lidt langt, håber i bærer over med mig.. 

Hejsa - og Velkommen til, håber du bliver glad for siden det er jeg ihvertfald  

Jeg hedder Lone og bor sammen med min kæreste Bo i Egtved og vi har Julie der er fra april 10 Jeg måtte os droppe ud af uddannelse da jeg blev gravid pga Kvalme  

Lone 

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Lone H. skriver:

Hejsa - og Velkommen til, håber du bliver glad for siden det er jeg ihvertfald  

Jeg hedder Lone og bor sammen med min kæreste Bo i Egtved og vi har Julie der er fra april 10 Jeg måtte os droppe ud af uddannelse da jeg blev gravid pga Kvalme  

Lone 

Det er super træls at måtte droppe din uddannelse pga kvalme..

Der var rigtig mange der ikke forstod mig og sagde til mig at jeg skulle tage mig sammen, for så slemt kunne det jo ikke være.. Der er jo mange andre gravide der sagtens kan passe skole og arbejde osv.

Der må jeg ærlig indrømme at jeg blev lidt sur.. Men det er jo rigtigt nok.. Der er mange gravide der slet ikke får så slem kvalme.. Min mor var en af dem. Hun havde det bare dårligt om morgenen, så stod hun op, kastede op en enkelt gang også var hun frisk som en havørn resten af dagen..

Anmeld

2. januar 2011

MorTilSnartFire <3

Velkommen til og godt nytår

Jeg hedder Sabrina, 19 år, bor i Kolding med min kæreste Christian på 22, sammen har vi Charlie på 10 mdr. og lillebror/søster på vej, som gerne skulle ankomme i juli 2011 (Termin 10 juli)Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har lyst

Knus Sabrina 13+0

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Sabrina17 skriver:

Velkommen til og godt nytår

Jeg hedder Sabrina, 19 år, bor i Kolding med min kæreste Christian på 22, sammen har vi Charlie på 10 mdr. og lillebror/søster på vej, som gerne skulle ankomme i juli 2011 (Termin 10 juli)Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du har lyst

Knus Sabrina 13+0

Tillykke med den lille ny der melder ankomst i Juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.