Hej Heeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Aabye

Low skriver:

Jeg har heller ikke rigtig snakket med ham siden jeg flyttede tilbage til amager

Der kan man bare se.. Jeg stoppede (eller det gjorde han egentlig) med at snakke med ham da jeg begyndte at være sammen med min nuværende kæreste.. Så gad han sku ikke rigtig mere.. Egentlig synd, for han er en hammer god kammerat.. Og efter at han fandt hans nuværende kæreste har der var intet kontakt været, men hun er vist også den meget jaloux type, og man skal knapt nok sige bøh til kruse før hun tænder helt af :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

FrkC

Velkommen

Håber du bliver glad for siden !! 

- Sikke en lækker hund du har   

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Tandfeen i forklædning skriver:

Velkommen

Håber du bliver glad for siden !! 

- Sikke en lækker hund du har   

Tusind tak.. Jeg er også selv ret vild med hende  ..

Anmeld

2. januar 2011

Aprilmor11

LineAabye skriver:

Ja jeg er jo så ny herinde, og ville lige præsentere mig.. 

Jeg er en pige på 21, som bor i Billund sammen med min forlovede Thomas på 25 som også er far til vores kommende barn der gerne skulle melde sin ankomst i starten af april..

Vi har fået at vide at vi venter en dreng, så vi går og glæder os til der kommer en lille ny i vores familie.

Lige pt går jeg sygemeldt men var igang med at tage min studenter eksamen da jeg fandt ud af jeg var gravid. Jeg troede faktisk bare at jeg var død syg ..
Så jeg måtte droppe ud af mit studie og har så gået hjemme siden, pga meget stærk kvalme og svimmelhed som så i 4. mdr. blev erstattet af bækkenløsning.

Heldigvis har jeg en dejlig hund til at holde mig med selvskab som er af racen Siberian husky. Hun er nu meget sjov. Ud over hunden har jeg 3 Maine Coon katte..

Det blev lidt langt, håber i bærer over med mig.. 

Hej og velkommen til

Det er en rigtig dejlig side, med en masse fantastiske kvinder som hjælper

Jeg hedder Tanja og venter og en lille dreng til April

Går også pt. sygemeldt og kommer fra Horsens

Håber at du bliver glad for det herinde

Kram

Anmeld

2. januar 2011

PernilleB

hej hej... og velkommen til... håber i får glæde a siden...

Anmeld

2. januar 2011

LRJ

LineAabye skriver:

Det er super træls at måtte droppe din uddannelse pga kvalme..

Der var rigtig mange der ikke forstod mig og sagde til mig at jeg skulle tage mig sammen, for så slemt kunne det jo ikke være.. Der er jo mange andre gravide der sagtens kan passe skole og arbejde osv.

Der må jeg ærlig indrømme at jeg blev lidt sur.. Men det er jo rigtigt nok.. Der er mange gravide der slet ikke får så slem kvalme.. Min mor var en af dem. Hun havde det bare dårligt om morgenen, så stod hun op, kastede op en enkelt gang også var hun frisk som en havørn resten af dagen..

Ja det fik jeg os af vide, og os der jeg senere blev sygemeldt fra uge 11, der fik jeg det os af vide :/ 

ja kender os godt andre der slet ikk har haft nogle symptomer det er MEGET forskelligt fra person til person hvordan de har det i deres graviditet  

Anmeld

2. januar 2011

Low

LineAabye skriver:

Der kan man bare se.. Jeg stoppede (eller det gjorde han egentlig) med at snakke med ham da jeg begyndte at være sammen med min nuværende kæreste.. Så gad han sku ikke rigtig mere.. Egentlig synd, for han er en hammer god kammerat.. Og efter at han fandt hans nuværende kæreste har der var intet kontakt været, men hun er vist også den meget jaloux type, og man skal knapt nok sige bøh til kruse før hun tænder helt af :s

Jeg hader de jaloux typer .

Kender du så også Jax/Jacky

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Ham har jeg gået i klasse med i folkeskolen.. Så det ville jeg mene Griner..

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Low skriver:

Jeg hader de jaloux typer .

Kender du så også Jax/Jacky

Ham har jeg gået i klasse med.. Så det ville jeg mene.. Griner

Anmeld

2. januar 2011

Low

LineAabye skriver:

Ham har jeg gået i klasse med.. Så det ville jeg mene.. Griner

Grineren . Så må du altså have set mig før . Jeg er hans eks kæreste, eller en af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.