Hej Heeeeej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Mormilla

Velkommen til og stort tillykke med at i venter jer en lille dreng i april Jeg er os gravid og skal føde i april Men jeg venter så en pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Aabye

Low skriver:

Grineren . Så må du altså have set mig før . Jeg er hans eks kæreste, eller en af dem

Jeg VIDSTE at jeg havde set dig før.. LOOOOL.. Jeg vidste det bare.. Ej hvor sjovt.. Så må du næsten også kende til "Bande Dan".. Dan Jørgensen.. Kørte i en gul BMW.. 

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Mormilla skriver:

Velkommen til og stort tillykke med at i venter jer en lille dreng i april Jeg er os gravid og skal føde i april Men jeg venter så en pige...

Stort tillykke til dig også.. Ihhh en lille pige.. 

Jeg har sagt til kæresten at vi ikke stopper før jeg får en pige 

Anmeld

2. januar 2011

Low

LineAabye skriver:

Jeg VIDSTE at jeg havde set dig før.. LOOOOL.. Jeg vidste det bare.. Ej hvor sjovt.. Så må du næsten også kende til "Bande Dan".. Dan Jørgensen.. Kørte i en gul BMW.. 

Haha.. Lige nu og her siger det mig ikke noget . Det er også 5 år siden ca

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Low skriver:

Haha.. Lige nu og her siger det mig ikke noget . Det er også 5 år siden ca

Nej det er jo lang tid siden griner.. Men i hvert fald.. Så hvis du kender Bande Dan.. Så kender du også mig.. For jeg være nemlig kærester med ham Dan der, samtidig med at du har været kæreste med Jax.. Og der så Dan og jeg temmelig meget til lille Jax.

Anmeld

2. januar 2011

Low

LineAabye skriver:

Nej det er jo lang tid siden griner.. Men i hvert fald.. Så hvis du kender Bande Dan.. Så kender du også mig.. For jeg være nemlig kærester med ham Dan der, samtidig med at du har været kæreste med Jax.. Og der så Dan og jeg temmelig meget til lille Jax.

Jeg vil lige ligge hjernen i blød for det kunne være meget sjovt at finde ud af... tænke tænke. Du har ikke et billede af ham?

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Low skriver:

Jeg vil lige ligge hjernen i blød for det kunne være meget sjovt at finde ud af... tænke tænke. Du har ikke et billede af ham?

Hvis du går på facebook og søger på Dan Jørgensen så er det ham der har en BMW bagende som profil billede..

Anmeld

2. januar 2011

Low

LineAabye skriver:

Hvis du går på facebook og søger på Dan Jørgensen så er det ham der har en BMW bagende som profil billede..

Fandt profilen med kan ikke komme ind og se billeder.

Her er nogle billeder af Jax og jeg da vi gik på efterskole 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2011

Aabye

Low skriver:

Fandt profilen med kan ikke komme ind og se billeder.

Her er nogle billeder af Jax og jeg da vi gik på efterskole 

Aaaaarrrrrggghhh.. Det er ikke særlig lang tid siden at han skildte sig af med det hår der.. :p LOOOL.. Det var altså ikke særlig pænt til ham.. Eller nogen andre for den sags skyld.. :p

Ja jeg har sku ikke lige nogen billeder af Dan, så jeg kan ikke engang smide dem her.. 

Anmeld

2. januar 2011

Low

LineAabye skriver:

Aaaaarrrrrggghhh.. Det er ikke særlig lang tid siden at han skildte sig af med det hår der.. :p LOOOL.. Det var altså ikke særlig pænt til ham.. Eller nogen andre for den sags skyld.. :p

Ja jeg har sku ikke lige nogen billeder af Dan, så jeg kan ikke engang smide dem her.. 

Ja hehe.. det var godt nok ikke det flotteste hår han havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.