i love it...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

det er iorden idag så er jeg på den sunde linie imorgen

Ja, vi er undskyldt i dag  Det kommer helt af sig selv at det ikke gentager sig i morgen, for jeg har det så klamt af at spise så meget slik m.m. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

twinboys

Laulund87 skriver:

Er du gravid??

Tænkte jeg også???

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Ja, vi er undskyldt i dag  Det kommer helt af sig selv at det ikke gentager sig i morgen, for jeg har det så klamt af at spise så meget slik m.m. 

he he kan ikke gøre for det

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Bavianis skriver:

Jeg synes jo det er brand-ærgeligt at man ikke kan få sådan en chicken salsa menu, de er bare gode!

Så jeg tror det bliver en McFeast menu med cheddar-cheese sauce, cola og en pakke chili cheese tops til.

Namme nam - sundt og nærende!!

Bare med cola light... lidt sund skal man jo være griner

Anmeld

1. januar 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Det kan du jo bare bede om. Når jeg en sjælden gang i mellem får den så det med salat og tomat. 

Den smider jeg lige bag øret... Var ikke med inde og hente det.. 

Anmeld

1. januar 2011

Ann.

Laulund87 skriver:

Er du gravid??

Haha you are joking, right??

Nej - det er jeg ikke Kvalmen kan jeg kun give den dumme Baileys skylden for :p

Anmeld

1. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Jeg har ikke tømmermænd, men kunne nu alligevel godt fråde en stor MacFeast menu. Men jeg gider ikke i dag. MacD er altid et mareridt 1/1 og jeg skal have "special" burger da jeg ikke spiser hverken dressing, løg eller pickles og det tager dem bare 1000 år at få den lavet så, især når de har så travlt!

Ja det er nemlig bare et helved der inde. Vi droppet og går der ind og fik det i driven i stedet. 

Sjovt jeg spiser også McDfeast uden sennep løg og Pickels EKSTRA ost he he. 

Men vi kom hurtigt igennem og fik maden næsten med det samme selv om der var kø helt ude på vejen. 

Knus 

Anmeld

1. januar 2011

Diana...

MoarJ skriver:

Den smider jeg lige bag øret... Var ikke med inde og hente det.. 

Hov og så skifter jeg også sovsen ud med mayo så det en fisk i alm brød (stedet for det dampet) Men mayo (stedet for det der klamme fiskesovs hehe) salat og tomat MUMS siger jeg bare. Der er ikke en eneste af McD burger jeg kan lide som de er så de bliver altid lavet om griner. 

Anmeld

1. januar 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Hov og så skifter jeg også sovsen ud med mayo så det en fisk i alm brød (stedet for det dampet) Men mayo (stedet for det der klamme fiskesovs hehe) salat og tomat MUMS siger jeg bare. Der er ikke en eneste af McD burger jeg kan lide som de er så de bliver altid lavet om griner. 

Hihi altså... 

Man har nu også lov til at være lidt på tværs... 

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Har vist for meget sprit i blodet endnu og drøøøøøøøøøøn træt... Havde jeg været frisk som en ørn var jeg klart kommet

Så kunne du jo også have taget mad med Kan du ikke få Casper til at hente mad til jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.