Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Tak søde Jeg sidder og får helt røde kinder ved de rosende ord
Tak søde Jeg sidder og får helt røde kinder ved de rosende ord
Og jeg har røde ører fordi jeg slet ikke havde set, at du havde født!
Tag du bare imod de rosende ord. Det er helt fortjent, søde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbethita skriver: Og jeg har røde ører fordi jeg slet ikke havde set, at du havde født! Tag du bare imod de rosende ord. Det er helt fortjent, søde!
Hvor er du morsom
Baagøe skriver: Hvor er du morsom
Jeg står som en struds med hovedet i jorden lige nu....
lisbethita skriver: Jeg står som en struds med hovedet i jorden lige nu....
Og jeg griner stadig... Hvad tænkte du lige på?
Laulund87 skriver: Hvor skønt at læse at du har fået nogle gode venskaber herinde fra! Jeg læser alle dine indlæg, men jeg føler sjældent jeg har noget fornuftigt at skrive Håber i hvert fald at 2011 bliver et skønt år for dig og Laura!
Hvor skønt at læse at du har fået nogle gode venskaber herinde fra!
Jeg læser alle dine indlæg, men jeg føler sjældent jeg har noget fornuftigt at skrive
Håber i hvert fald at 2011 bliver et skønt år for dig og Laura!
Tak. Det var sødt af dig at skrive Jeg synes nu altid, du har noget fornuftigt at bidrage med
Baagøe skriver: Tak. Det var sødt af dig at skrive Jeg synes nu altid, du har noget fornuftigt at bidrage med
Hehe dejligt du synes det
Laulund87 skriver: Hehe dejligt du synes det
Det gær jeg helt bestemt
Baagøe skriver: Og jeg griner stadig... Hvad tænkte du lige på?
At der var noget jeg havde misforstået og STRAKS tænkte jeg, EJ HVOR PINLIGT!!!
lisbethita skriver: At der var noget jeg havde misforstået og STRAKS tænkte jeg, EJ HVOR PINLIGT!!!
Du bliver bare mere og mere morsom Så du slet ikke, at min FB var skrevet i november 2009?
Baagøe skriver: Du bliver bare mere og mere morsom Så du slet ikke, at min FB var skrevet i november 2009?
Nope....og burde have lagt to og to sammen, men i alt iver tænkte jeg bare, at jeg da havde totalt misforstået noget... !! NÅÅÅÅ.....case closed!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128