Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
51 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Pige2009

Jeg har just gjort status over 2010 og hvad det har bragt af glæder og sorger. Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak til en række mennesker herinde der har betydet noget for mig.

1. Kirsten (Kirle): Tak fordi du ledte mig igennem mørket og hjalp mig ud i lyset igen. Vores dialoger har betydet alverden for mig.

2. Majbritt (Twinboys): Tak for din ukuelighed og dit altid gode humør, samt tilbuddet omkring Lauras farmor.

3. Dea (forår): Tak for deling af sorger og glæder omkring vores dejlige piger. Det var super hyggeligt, da Livia og dig besøgte os.

Sidst men ikke mindst en kæmpe tak til Henrik for denne fantastiske side. Jeg tror den betyder rigtig meget for mange og nok mere end du er klar over!

Som en afsluttende bemærkning vil jeg ønske alle brugere på baby.dk et rigtig godt og lykkebringende nytår med masser af nye graviditeter og dejlige unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Fines mor

Baagøe skriver:

Jeg har just gjort status over 2010 og hvad det har bragt af glæder og sorger. Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak til en række mennesker herinde der har betydet noget for mig.

1. Kirsten (Kirle): Tak fordi du ledte mig igennem mørket og hjalp mig ud i lyset igen. Vores dialoger har betydet alverden for mig.

2. Majbritt (Twinboys): Tak for din ukuelighed og dit altid gode humør, samt tilbuddet omkring Lauras farmor.

3. Dea (forår): Tak for deling af sorger og glæder omkring vores dejlige piger. Det var super hyggeligt, da Livia og dig besøgte os.

Sidst men ikke mindst en kæmpe tak til Henrik for denne fantastiske side. Jeg tror den betyder rigtig meget for mange og nok mere end du er klar over!

Som en afsluttende bemærkning vil jeg ønske alle brugere på baby.dk et rigtig godt og lykkebringende nytår med masser af nye graviditeter og dejlige unger.

Godt nytår, håber at se dig i kageklubben i 2011 :-)))

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Godt nytår, håber at se dig i kageklubben i 2011 :-)))

Tak i lige måde. Det har du mit ord på!

Anmeld

1. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

tak, i lige måde og et  til dig...

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Sikken et skønt indlæg! Rigtig godt nytår til dig!!

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Mor til Frederic skriver:

tak, i lige måde og et  til dig...

Tak søde. Jeg håber I får lidt medvind med Frederics helbred her i 2011

Anmeld

1. januar 2011

Vial

Dea er FANTASTISK!

For det første skriver hun til mig herinde før jeg har født. Hun vil gerne hjælpe mig, hvis jeg har brug for det. Vi boede i samme by.

Vi mødes - mest for at drikke kaffe og spise kager.. hehe. Hun er så sød og sjov.

Da jeg så havde født, så ringede hun og sagde, at hun lige kom kort forbi med noget. 2 gange gjorde hun det, og det var dejlige hjemmebagte boller. Tænk, at være så overskudsagtig. Hun er SÅ SEJ!

Hvis jeg fortsat havde boet i Søborg, så skulle vi ses meget mere. Håber selvfølgelig at se hende her i Roskilde.

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

KaMa skriver:

Dea er FANTASTISK!

For det første skriver hun til mig herinde før jeg har født. Hun vil gerne hjælpe mig, hvis jeg har brug for det. Vi boede i samme by.

Vi mødes - mest for at drikke kaffe og spise kager.. hehe. Hun er så sød og sjov.

Da jeg så havde født, så ringede hun og sagde, at hun lige kom kort forbi med noget. 2 gange gjorde hun det, og det var dejlige hjemmebagte boller. Tænk, at være så overskudsagtig. Hun er SÅ SEJ!

Hvis jeg fortsat havde boet i Søborg, så skulle vi ses meget mere. Håber selvfølgelig at se hende her i Roskilde.

Hej Karina.

Ja, det fortalte hun mig faktisk, da hun var her Det var lige inden, du fødte. Hun er super sjov og sej og lille Livia er bare det sødeste.

Anmeld

1. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Tak søde. Jeg håber I får lidt medvind med Frederics helbred her i 2011

Thi hi... 

Årets 1 dag og han har et ansigt fuld af is/sne/ frossen jord eksem.. Jep, han tog lige rutsje bane rør med hovedet først (det har han altid gjort)

Men armene kunne ikke holde, han blev noget utilfreds indtil jeg lige havde fået det værste skidt og blod fjernet. Hvorpå han sagde; så, ikke av mere. op på hesten og en tur mere, mor...

Anmeld

1. januar 2011

<3

Hold da op søde Linda! Sikken et dejligt og livsbekræftende indlæg!!! Er da helt overvældet Dejlig følelse! Og er lidt paf også
Kan kun sige at jeg finder det en ære at få lov til at hjælpe dig og samtidig lære dig at kende. Det er en udsøgt fornøjelse at "møde" dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.