Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Pige2009

Jeg kysser kun Casper

Jeg er ikke sikker på, han vil kunne lide at blive kysset på Ulrik-måden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jeg er ikke sikker på, han vil kunne lide at blive kysset på Ulrik-måden!

ved jeg han ikke foretrækker

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

ved jeg han ikke foretrækker

Uden at kende ham, var det også min tanke

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Uden at kende ham, var det også min tanke

smiler han er lækker

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

smiler han er lækker

Det kan da godt være, men det er du også

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Det kan da godt være, men det er du også

lækker lækker

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

lækker lækker

Yup yup

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg har just gjort status over 2010 og hvad det har bragt af glæder og sorger. Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak til en række mennesker herinde der har betydet noget for mig.

1. Kirsten (Kirle): Tak fordi du ledte mig igennem mørket og hjalp mig ud i lyset igen. Vores dialoger har betydet alverden for mig.

2. Majbritt (Twinboys): Tak for din ukuelighed og dit altid gode humør, samt tilbuddet omkring Lauras farmor.

3. Dea (forår): Tak for deling af sorger og glæder omkring vores dejlige piger. Det var super hyggeligt, da Livia og dig besøgte os.

Sidst men ikke mindst en kæmpe tak til Henrik for denne fantastiske side. Jeg tror den betyder rigtig meget for mange og nok mere end du er klar over!

Som en afsluttende bemærkning vil jeg ønske alle brugere på baby.dk et rigtig godt og lykkebringende nytår med masser af nye graviditeter og dejlige unger.

Sikke et dejligt indlæg, Linda Hvor er det bare skønt at læse! Tror der findes mange som rent faktisk skylder DIG en tak!Jeg skylder i hvert fald DIG en kæmpe tak for din fantastiske humor. Hvis der er nogen, der kan få mig til at grine herinde, så er det DIG!!!!! Du er faktisk en af årsagerne til, at jeg synes baby.dk stadigt er et godt sted!

Godt nytår, søde! 

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Sikke et dejligt indlæg, Linda Hvor er det bare skønt at læse! Tror der findes mange som rent faktisk skylder DIG en tak!Jeg skylder i hvert fald DIG en kæmpe tak for din fantastiske humor. Hvis der er nogen, der kan få mig til at grine herinde, så er det DIG!!!!! Du er faktisk en af årsagerne til, at jeg synes baby.dk stadigt er et godt sted!

Godt nytår, søde! 

Tak søde Jeg sidder og får helt røde kinder ved de rosende ord

Anmeld

2. januar 2011

Laulund87

Hvor skønt at læse at du har fået nogle gode venskaber herinde fra!

Jeg læser alle dine indlæg, men jeg føler sjældent jeg har noget fornuftigt at skrive

Håber i hvert fald at 2011 bliver et skønt år for dig og Laura!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.