Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Frederic skriver: Thi hi... Årets 1 dag og han har et ansigt fuld af is/sne/ frossen jord eksem.. Jep, han tog lige rutsje bane rør med hovedet først (det har han altid gjort) Men armene kunne ikke holde, han blev noget utilfreds indtil jeg lige havde fået det værste skidt og blod fjernet. Hvorpå han sagde; så, ikke av mere. op på hesten og en tur mere, mor...
Thi hi...
Årets 1 dag og han har et ansigt fuld af is/sne/ frossen jord eksem.. Jep, han tog lige rutsje bane rør med hovedet først (det har han altid gjort)
Men armene kunne ikke holde, han blev noget utilfreds indtil jeg lige havde fået det værste skidt og blod fjernet. Hvorpå han sagde; så, ikke av mere. op på hesten og en tur mere, mor...
Den lille fis! Laura lavede nogenlund samme nummer, men dog på kælken, da moderen kælkede lidt vildt, så Laura røg af i et sving, men hun havde glemt det 2 min efter.
Vores unger er herlige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bavianis skriver: Sikken et skønt indlæg! Rigtig godt nytår til dig!!
Sikken et skønt indlæg! Rigtig godt nytår til dig!!
Tak og i lige måde Glæder mig til dine kommende mavebilleder og en FB ikke mindst
Kirle skriver: Hold da op søde Linda! Sikken et dejligt og livsbekræftende indlæg!!! Er da helt overvældet Dejlig følelse! Og er lidt paf ogsåKan kun sige at jeg finder det en ære at få lov til at hjælpe dig og samtidig lære dig at kende. Det er en udsøgt fornøjelse at "møde" dig!
Hold da op søde Linda! Sikken et dejligt og livsbekræftende indlæg!!! Er da helt overvældet Dejlig følelse! Og er lidt paf ogsåKan kun sige at jeg finder det en ære at få lov til at hjælpe dig og samtidig lære dig at kende. Det er en udsøgt fornøjelse at "møde" dig!
Velbekomme. Jeg mener det virkelig, for du er en af grundene til, at jeg er på vej videre
Jeg er fit for fight og klar til at møde 2011 med dets udfordringer og glæder Hvis du har set filmen You got mail med Meg Ryan og Ton Hank, så er jeg lige nu Meg Ryan, hvor hun småløber rundt i stuen i bokseposition! Jeg er yderst fortrøstningsfuld og glæder mig til alle de oplevelser der venter med Laura
Baagøe skriver: Den lille fis! Laura lavede nogenlund samme nummer, men dog på kælken, da moderen kælkede lidt vildt, så Laura røg af i et sving, men hun havde glemt det 2 min efter. Vores unger er herlige
De er herlige, så er bunden ligesom lagt for dette år...
Heldigvis de så seje..
Vi har også altid sagt at han skal op på hseten igen og prøve igen. Da han var mindre var der ikke så meget pyller men mere; hovsa op igen - må mor lige se - skal mor puste osv. Hellere det end at de ser morens ansigt i panik
Mor til Frederic skriver: De er herlige, så er bunden ligesom lagt for dette år... Heldigvis de så seje.. Vi har også altid sagt at han skal op på hseten igen og prøve igen. Da han var mindre var der ikke så meget pyller men mere; hovsa op igen - må mor lige se - skal mor puste osv. Hellere det end at de ser morens ansigt i panik
Nemlig. Jeg har nøjagtig samme holdning
Ejjjj så sidder jeg her med tømremænd og læser dette indlæg og så tuder jeg...
Hvad sker der lige...??? Ejjjj søde sikke et dejligt indlæg at læse og tusind tak for roserneer helt rørt....
Jeg er også så glad for at have lært dig at kende og du betyder også meget for mig
Endnu en gang tak for de søde ord...
Majbritt
twinboys skriver: Ejjjj så sidder jeg her med tømremænd og læser dette indlæg og så r jeg... Hvad sker der lige...??? Ejjjj søde sikke et dejligt indlæg at læse og tusind tak for roserneer helt rørt.... Jeg er også så glad for at have lært dig at kende og du betyder også meget for mig Endnu en gang tak for de søde ord... Majbritt
Ejjjj så sidder jeg her med tømremænd og læser dette indlæg og så r jeg...
Årh søde Søs... Det skal du da ikke. Jeg synes bare, det var så sødt af dig og så er kemien mellem os intet mindre end fantastisk
Baagøe skriver: Jeg har just gjort status over 2010 og hvad det har bragt af glæder og sorger. Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak til en række mennesker herinde der har betydet noget for mig. 1. Kirsten (Kirle): Tak fordi du ledte mig igennem mørket og hjalp mig ud i lyset igen. Vores dialoger har betydet alverden for mig. 2. Majbritt (Twinboys): Tak for din ukuelighed og dit altid gode humør, samt tilbuddet omkring Lauras farmor. 3. Dea (forår): Tak for deling af sorger og glæder omkring vores dejlige piger. Det var super hyggeligt, da Livia og dig besøgte os. Sidst men ikke mindst en kæmpe tak til Henrik for denne fantastiske side. Jeg tror den betyder rigtig meget for mange og nok mere end du er klar over! Som en afsluttende bemærkning vil jeg ønske alle brugere på baby.dk et rigtig godt og lykkebringende nytår med masser af nye graviditeter og dejlige unger.
Jeg har just gjort status over 2010 og hvad det har bragt af glæder og sorger. Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak til en række mennesker herinde der har betydet noget for mig.
1. Kirsten (Kirle): Tak fordi du ledte mig igennem mørket og hjalp mig ud i lyset igen. Vores dialoger har betydet alverden for mig.
2. Majbritt (Twinboys): Tak for din ukuelighed og dit altid gode humør, samt tilbuddet omkring Lauras farmor.
3. Dea (forår): Tak for deling af sorger og glæder omkring vores dejlige piger. Det var super hyggeligt, da Livia og dig besøgte os.
Sidst men ikke mindst en kæmpe tak til Henrik for denne fantastiske side. Jeg tror den betyder rigtig meget for mange og nok mere end du er klar over!
Som en afsluttende bemærkning vil jeg ønske alle brugere på baby.dk et rigtig godt og lykkebringende nytår med masser af nye graviditeter og dejlige unger.
Sikke en dejlig varm tråd
Godt nytår til dig også
Drømmer skriver: Sikke en dejlig varm tråd Godt nytår til dig også
Tak og i lige måde
Skønt indlæg Linda. Jeg synes det er så fantastisk at læse om alle de gode ting baby.dk fører med sig - og det er vist ikke småting
Og nu føler jeg mig næsten som din stalker....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128