rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

H+S Skjolgborg.

t ude når vejer er godt men ellers i bryggers....med lukke skydedør som ligger op til vores køkken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

Louise mortil4

manden ryger uden for og er det rigtig dårligt vejr kan han få lov til at bruge wcet med lukket dør og åbent vindue. Jeg ryger ikke.

Anmeld

9. september 2008

Lullaby

Vi bor på 1 sal og hvis vi får gæster der ryger må de gå udenfor :)

Anmeld

9. september 2008

Mette+Mathias

Min mand ryger - desværre :(. Han ryger så kun i sit "rygerum" i kælderen, men guuuud hvor er det irriterende!

Jeg hader hader hader røg, - og har prøvet alle taktikker for at få ham til at stoppe, men lige lidt hjælper det :@

Anmeld

9. september 2008

Mathilde

Vi ryger i hele huset, men det får da en ende når jeg bliver gravid. så er det slut. Og når baby kommer foregår rygning udenfor eller ved et vindue langt væk fra baby hvis der kommer rygende gæster....

Anmeld

9. september 2008

Kvindemin

Jeg ryger kun udenfor, det samme gør alle vores gæster.
Og der skal ikke være røg i nærheden af min datter, eller andre børn.

Og så lugter det forfærdeligt i et hus :)

Anmeld

9. september 2008

3rollinger

Jeg ryger ikke selv, men min mand, som desvaerre er startet igen efter 2 dejlige aar uden roeg, ryger ude paa en lille terrasse vi har som er 1x1 m og fyldt med sko og rengoeringsting. Det er om at goere det saa ubehageligt som muligt ;)

Naar vi har gaester faar de dog lov at gaa ud paa den store terrasse at ryge. Dog undtagen svigermor :)

(H)
Trine

Anmeld

9. september 2008

Tullebobs

Ryger ikke herhjemme. Har klistermærke på døren, hvor der står at det her et et røgfrit hjem!

Jeg vil ikke tolerere at mit barn udsættes for røg - havde selv kronisk bronkitis som barn som følge af rygende voksne>(

Har selv været ryger for 5 år siden, så jeg er en af de hersens fanatiske eks-rygere:))

Trine

Anmeld

9. september 2008

Anne

mortil4 skriver:

manden ryger uden for og er det rigtig dårligt vejr kan han få lov til at bruge wcet med lukket dør og åbent vindue. Jeg ryger ikke.

Jeg ved godt, der ikke er noget sjovt i rygning, men når du skriver sådan, så forestiller jeg mig din mand stå på et toilet ala grisehandlerens i matador med Stauning på væggen. Det er lidt et skægt syn :)

Anmeld

9. september 2008

monstar99

stoppede med at ryge for snart 2år siden.8D
men min mnad ryger endnu:(
men har tager dog hensyn til os.:P
Han ryger gerne ude eller under emhætten som har udtræk.
Han er også stoppet med at ryge i bilen for det meste.:S

Jeg er selv blevet lid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.