rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

fam.4xc

Vi ryger ikk og når vi har gæster er de forvist til gaden:P er vi på besøg hos feks farfar og farmor går de også udenfor og ryger når vi er på besøg - så dejligt :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Mie A

Vi ryger ikke - men har vi gæster der ryger, så må de gerne ryge indenfor - Men stort set alle vi kender er ikke rygere.

Knus Mie

Anmeld

8. september 2008

louise skov

Vi ryger ikke,og vores gæster går ud og ryger.
Jeg får nemt ondt i hovedet af røg,så tænker jeg bare hvordan små børn også kan få det..
Syntes din skal få din kæreste ud,det er altså ikke sundt:S

Anmeld

8. september 2008

Katjaro

Vi er begge eks-rygere, og her i huset ryges der kun ude for på terrassen. Også selv om det pisser ned som det gjorde på datterens fødselsdag den 23. august.

Hilsen Katja

Anmeld

8. september 2008

Bastian

Vi ryger ikke. Min mand stoppede for 6 måneder siden, og da han røg, røg han ude.

Anmeld

8. september 2008

Balderson

Vi er begge ikke ryger og rygning er simpelthen bandlyst i huset, så hvis vores gæster vil ryge så må de gå udenfor...

Anmeld

8. september 2008

Balderson

ungmor2008 skriver:

hey

jeg er nysgerri efter og høre hvor i ryger der hjemme...

min mand ryger, og jeg har sagt at jeg ønsker at han går ud og ryger, men det vil han ikke så han ryger i køkkenet....:(

Kan din mand, så se at få lettet sin R.. og gå udenfor..

Selvom han kun vælger at ryge i køkkenet, så gør han lige så meget skade, som hvis han røg i hele huset...

Anmeld

8. september 2008

Fam. Madsen

Balderson skriver:

ungmor2008 skriver:

hey

jeg er nysgerri efter og høre hvor i ryger der hjemme...

min mand ryger, og jeg har sagt at jeg ønsker at han går ud og ryger, men det vil han ikke så han ryger i køkkenet....:(

Kan din mand, så se at få lettet sin R.. og gå udenfor..

Selvom han kun vælger at ryge i køkkenet, så gør han lige så meget skade, som hvis han røg i hele huset...

jeg gør et viældig forsøg på og få ham ud....

men han er ikke nem og få til det, for han mener ikke at man tager skade af det, da han selv er fra et ryger hjem.:(

men han behøver jo ikke og gøre som hans egen far gjor...:(

så jeg arbejder på sagen med og få ham ud...:D

jeg nævner det for ham hverdag, så mon ikke han en dag bliver træt af at høre på det, og går ud:D

Anmeld

8. september 2008

MorCamilla

Vi ryger ude når vi gør det. kasper gør det meget sjældnet efterhånden. Det er mere eller mindre kun når vi får lidt rødvin eller andet at sidde og hygge med, at han ryger, så det er bare dejligt...:)

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Ja jeg er hygge/fest ryger og Casper ryger slet ikke... Når jeg skal ryge så er det udenfor og når vi har gæster så er rygerne smidt udenfor.... Her bliver slet ikke røget i vores hus...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.