rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ryger i der hjemme

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.588 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Fam. Madsen

hey

jeg er nysgerri efter og høre hvor i ryger der hjemme...

min mand ryger, og jeg har sagt at jeg ønsker at han går ud og ryger, men det vil han ikke så han ryger i køkkenet....:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

heaven

vi ryger ikke.... og har vi gæster der gør, foregår det udenfor:P

Anmeld

8. september 2008

Fam. Madsen

heaven skriver:

vi ryger ikke.... og har vi gæster der gør, foregår det udenfor:P

ville ønske min min mand ville gå ud..:D

Anmeld

8. september 2008

tascia

sæt dig igennem! han skal da ikke ryge indenfor når i har et lille barn....

jeg ryger selv, og kunne ALDRIG finde på at ryge indefor ved mine børn, aldrig, syntes det er nok at de får lidt igennem de partikler jeg trækker med ind, og det er jo en brøkdel af hvad dit barn får når farmand står og pulser løs i køkkenet (hvilket på ingen måder har nogen effekt, så kunne han ligeså godt ryge over det hele)

syntes du skal være hård, det er for jeres barn skyld..

//Natascia

ps. tak for kommentarene i vores fotoalbum :)

Anmeld

8. september 2008

heaven

tascia skriver:

sæt dig igennem! han skal da ikke ryge indenfor når i har et lille barn....

jeg ryger selv, og kunne ALDRIG finde på at ryge indefor ved mine børn, aldrig, syntes det er nok at de får lidt igennem de partikler jeg trækker med ind, og det er jo en brøkdel af hvad dit barn får når farmand står og pulser løs i køkkenet (hvilket på ingen måder har nogen effekt, så kunne han ligeså godt ryge over det hele)

syntes du skal være hård, det er for jeres barn skyld..

//Natascia

ps. tak for kommentarene i vores fotoalbum :)

enig:S

Anmeld

8. september 2008

Pia.

Vi ryger ikke her hjemme og skulle der komme nogen på besøg der ryger så forgår det altid uden for... det har vi valgt af 3 grunde....

-Vores børn skal IKKE udsættes for røg.
-Vi gider ikke have ødelagt vores hjem.
-Mit job som dagplejer.

Ud med ham, det er ikke sundt for nogen af jer, og at han vælger at forpeste sit eget liv skal jo ikke gå ud over jer andre...

Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men det er så egoistisk når folk der ryger udsætter andre for røg når de faktisk har et valg om at gå uden for...

Knus Pia.

Anmeld

8. september 2008

A.

her ryges det i køkkenet men når vi flytter så er det ud på altan

Anmeld

8. september 2008

Christinahr

Jeg er gravid så ryger ikke mere, men min kæreste og gæster ryger ude. Før vores pige kom til røg vi i hele huset, ja selv i soveværeslet, og hvor er det bare dejligt at være sluppet af med den lugt der møder en når man kommer hjem.

Heldigvis bliver man klogere med alderen.

Få ham til at gå ud, det er hans barns sundhed

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Vi ryger ikke, og har vi gæster der ryger så foregår det ude i vores udestue ud af vinduet eller udenfor. Er vi nogle steder hvor der bliver røget beder jeg om at de enten lufter godt ud imens vi er der eller spørg pænt om de ikke vil tænke på Oliver og ryge udenfor eller i et andet rum.

Synes godt man må gøre opmærksom på hvordan man har det hvis ikke selv folk spørg, og mindeom at de bare er små børn som ikke skal forpestes.

-Nadia

Anmeld

8. september 2008

bette

jeg har et ikke ryger hjem.. og vil absolut ik have noget som helst røg her.. i mit hjem er jeg i fred for alt det røg.. hader det virkelig meget!!
hele min egen familie ryger.. og de får også af vide når de er her at det ikke er til forhandling.. det er UD!

og hvis jeg besøger nogen som ryger.. og de ik vil tage hensyn ved at ryge ude eller i et andet rum med åben vindue.. ja så kommer jeg der bare ik med bettefis.. han skal ikke udsættes for røg.

min mening er at rygere godt må forpeste deres egne lunger og deres egen krop.. men de skal ik forpeste min..! og heller ik min søns.
jeg vil ik have kræft eller lign fordi der er nogen der ik kan holde deres vaner for dem selv. basta bum..

hehe.. nu lyder jeg jo helt som en sur mokke.. men det er jeg ikke.. har ik noget mod rygere det er jo deres valg.. men i mit hjem er det mine regler der gælder.

synes du skal fortælle din mand at han kan springe udenfor med den cigaret og ryge under en paraply fnis8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.