være ærlig overfor hans kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Low

Low skriver:

Har han ikke et eller andet kende tegn ved kønsdelene som ingen andre har eller ikke så mange har for så kan du navne det for hende

nÆvne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Der skal to til tango - så han må sku bare mande sig op og tage konsekvensen af det lort han laver... !!?? Hvor svært er det lige..
Han kan sku ikk få både i pose og sæk.

Og du burde måske droppe ham helt inden du får flere følelser i klemme, lyder ikk som om du er helt ovre ham... Og det er dumt og "tro du kan nøjes" og du så bliver såret når han finder tilbage til en eks eller finder ny ;-)

Good luck!
P,s og hvis han er voldelig mod dig må du jo melde ham!

Han er droppet helt, det havde jeg egentligt gjort efter jeg var ude ved ham d. 23 demcember, for jeg kunne godt mærke at det her slet ikke var noget for mig, og at der var nogle punkter, hvor jeg bare ikke kunne have hans synspunkter.

Men da jeg så er i byen d. 25 og får dette af vide, bliver jeg jo selvfølgelig total forvirret over, hvad det er der foregår, og fortæller så det at vi har været sammen. Ville ønske jeg ikke havde været ærlig, at jeg bare var gået hjem, og at det var mig der havde en dårlig smag i munden, men jeg valgte at sige sandheden

Jeg havde helt klart nogle følelser i klemme, men ikke mere end at det nok skulle gå.

Lorte aftale vi lavede fra starten af

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Low skriver:

Har han ikke et eller andet kende tegn ved kønsdelene som ingen andre har eller ikke så mange har for så kan du navne det for hende

næ han kan næsten ikke få den til at fungere, fordi han har taget så maget lort i hans liv Men jeg kan forklare, hvordan soveværelset ser ud, og der vil han vel ikke påstå at jeg har været inde med vores fælles"ven".......

Ville bare ønske han skred og lod mig være i fred nu, det var da ham der har svigtet total

Anmeld

1. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Han er droppet helt, det havde jeg egentligt gjort efter jeg var ude ved ham d. 23 demcember, for jeg kunne godt mærke at det her slet ikke var noget for mig, og at der var nogle punkter, hvor jeg bare ikke kunne have hans synspunkter.

Men da jeg så er i byen d. 25 og får dette af vide, bliver jeg jo selvfølgelig total forvirret over, hvad det er der foregår, og fortæller så det at vi har været sammen. Ville ønske jeg ikke havde været ærlig, at jeg bare var gået hjem, og at det var mig der havde en dårlig smag i munden, men jeg valgte at sige sandheden

Jeg havde helt klart nogle følelser i klemme, men ikke mere end at det nok skulle gå.

Lorte aftale vi lavede fra starten af

Ja sådan kan det jo gå..
Men han har jo bare prøvet og spille på to heste og det synes jeg absolut ikk du skal ha dårlig smag i munden over!

Det er alene hans fejl - så må han finde ud af hvad han vil..
Det var noget andet hvis han ikk havde været sammen med jer begge og bare "brugt" dig i en pause.. Det havde du ikk nøde måske og fortælle om, men når han er sammen med jer begge samtidigt..
Ja så er han da bare et kvaj efter min mening!

Anmeld

1. januar 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hun var ikke engang vred på mig, hun ville bare vide sandheden. Hun var heller ikke sur over de 2 første gange, for der var de ikke sammen, men den sidste gang d. 23 dec, der var de åbenbart startet op igen

Men om ham så lykkes i at overbevise hende om at det er mig der lyver, det må være deres problem.

Altså, for det første: Du har intet sort på samvittigheden, og det tror jeg egentlig også godt du er klar over.

Du troede at han var en god kammerat, og havde ingen anelse om hans narrestreger, og syge tendenser (og jo, der er fandme sygt at lyve og skabe sig sådan-ISÆR når han ved at du har små børn i huset!)

For det andet... Mht at du fortalte at du havde været sammen med ham. Han brød løftet først, du skyldte ham absolut intet. Jeg kan godt forstå at du blev såret- ikke nødvendigvis fordi at du havde håbet på mere end et skrald og lidt omsorg, men fordi at en kammerat gennem 12 år løj for dig. 12 år er sgu lang tid, og det er et grimt chok at få sig når man opdager hvor småt man prioriteres efter al den tid. Hans tab, siger jeg bare!

Mht kæresten. Jeg tager sgu lidt hatten af for at hun ringede til dig. Det lyder som om at hun opførte sig pænt, og hun havde jo som sådan heller ikke grund til andet. Heller ikke hvis du havde vidst at han havde kæreste på, for hans (u)troskab er hans ansvar, ikke andres og kan ALDRIG blive det.

Jeg har desværre selv stået i hans kærestes situation (bortset fra at jeg havde været sammen med ham en længere periode, da jeg fand ud af at han var patologisk løgner og havde mange damer på sidelinien)

Jeg var aldrig sur på pigerne, tværtimod var jeg faktisk lidt taknemmelig. Jeg ringede faktisk også rundt til et par stykker af dem, helt stille og roligt, og fortalte hvor syg i potten han var. Skønne piger, nogen af dem har jeg tadig kontakt med forøvrigt. Men de (og jeg) endte faktisk med at hjælpe hinanden over idioten. Enkelte blev kede af det, og jeg ved at de stadig ser stodderen (han er virkelig dygtig til at lyve og få os kvinder til at tro vi er den eneste i hans verden).

Stakkels hans kæreste siger jeg bare. Og det er surt for dig, bliver virkelig vred på jeres begges vegne. Men du er heldigvis i den situation at du nu ved hvad han er værd - nemlig ikke en rygende fis!

Stort nytårsklem og gode tanker fra mig! 

Anmeld

1. januar 2011

Pena

Anonym skriver:

Det her er bare så vildt barnligt altså. Skulle sgu tror vi var teenagere og ikke midt i 30´erne Frygter seriøst hans reaktion, for han er helt sikker på at det er mig, der har ødelagt hans forhold.......

Tjah den eneste der har ødelagt hans forhold er da ham selv. Så den kan han skisme ikk lægge over på dig.

Og jeg synes det er fint du har fortalt hende det. Du har sparet hende for at være kæreste med sådan en gris.

Hvis bare folk havde fortalt mig at min ex var utro i 1½ år, så var jeg blevet sparet for en masse.

Anmeld

1. januar 2011

Low

Anonym skriver:

næ han kan næsten ikke få den til at fungere, fordi han har taget så maget lort i hans liv Men jeg kan forklare, hvordan soveværelset ser ud, og der vil han vel ikke påstå at jeg har været inde med vores fælles"ven".......

Ville bare ønske han skred og lod mig være i fred nu, det var da ham der har svigtet total

Ja, det kunne du godt . Det er ham der har lavet en fejl, det er 100% . Du kan jo bare gå ud fra hvad han fortæller dig og så kan du jo ikke vide om det er løgn og du skal heller ikke bruge kræfter på at undersøge det først fa det også bare bliver hans eget lille problem i sidste ende.

Man kan altid være bagklog hehe . Men jeg håber ikke de laver mere lort over for dig og lader det gå ud over dine børn, at de skal høre på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.