være ærlig overfor hans kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Anonym trådstarter

Nå hans eks ringede igen, for de ville stille op her ude ved mig, for han påstod at jeg var en møgluder, der bare løg helt vildt Jeg fortalte så at de under ingen omstændigheder skulle møde op, for jeg har min datter her og at jeg bestemt ikke ville være tryg ved at de møder op. Jeg ved at han før har skubbet til en af hendes veninder, og jeg har levet i et voldeligt forhold, så det her ville jeg ikke være tryg ved.

Kæft hvor kan man da blive overrasket over nogle mennesker. 12 års venskab røg lige der

Men møder han op, får han af vide at han skal gå og gør han ikke det, så ringer jeg til politiet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

LotteGabriella

Jeg synes at det er fint at du har fortalt hende det, han ligger som han har redt

Anmeld

31. december 2010

Peanut

Jeg synes også det er godt hun ved det, selvom hun sandsynligvis ikke er glad for dig.

Så ved hun nu, han han er utro, og ikke værd at samle på!

Anmeld

31. december 2010

Minmio

Jeg synes bestemt ikke at det er dig der har rodet dig ud i noget. Jeg synes at det er HAM DER ER ET SVIN. Det var forkert af ham at behandle både dig og hende sådan.

Anmeld

1. januar 2011

Molly8

Anonym skriver:

Nå hans eks ringede igen, for de ville stille op her ude ved mig, for han påstod at jeg var en møgluder, der bare løg helt vildt Jeg fortalte så at de under ingen omstændigheder skulle møde op, for jeg har min datter her og at jeg bestemt ikke ville være tryg ved at de møder op. Jeg ved at han før har skubbet til en af hendes veninder, og jeg har levet i et voldeligt forhold, så det her ville jeg ikke være tryg ved.

Kæft hvor kan man da blive overrasket over nogle mennesker. 12 års venskab røg lige der

Men møder han op, får han af vide at han skal gå og gør han ikke det, så ringer jeg til politiet

Godt at se, at du også er blevet vred. I starten virkede du nærmest mest ked af det.

Det lyder som om, han har villet have både i pose og sæk og nu skyder skylden på dig fordi det slog fejl.

Hold stille og roligt fast i, at det var ham, der brød jeres aftale - Hold fast i det både over for ham og overfor dig selv. Måske er det bedst at undgå dem begge i en periode..

Tanker fra Molly

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Godt at se, at du også er blevet vred. I starten virkede du nærmest mest ked af det.

Det lyder som om, han har villet have både i pose og sæk og nu skyder skylden på dig fordi det slog fejl.

Hold stille og roligt fast i, at det var ham, der brød jeres aftale - Hold fast i det både over for ham og overfor dig selv. Måske er det bedst at undgå dem begge i en periode..

Tanker fra Molly

Du har helt ret, jeg var ked af det i starten, havde påtaget mig hele skylden, og følte mig som den største lort, fordi jeg havde været ærlig

Nu er jeg rasende over hans egoistiske opførsel. Tænk at han ville have at de tog her ud og jeg skulle stå skoleret overfor dem, når han ved at jeg fortalte sandheden Hvis han bare havde været ærlig, så var dette aldrig et problem for nogen af os, for så havde jeg da ikke taget ud til ham, da han var i et forhold.

Han har selv lavet lorten, så er det bare ærgeligt at det giver en dårlig smag i munden bagefter

Men jeg er ked af at miste 12 års venskab, men det venskab var nok knapt så godt, som jeg troede det var

Anmeld

1. januar 2011

Anette&Sophia

jeg vil mene du ikke har gjort noget galt.

det er jo ham der er en ass.

han overholdte ikke sin aftale, så det behøvede du jo heller ikke at gøre.

desuden så er han da en rumpe hvis han går fra hende, er sammen med dig, og så finder sammen med hende igen, mens han hygger med dig. syntes kun hans kæreste inkl dig, fortjener at vide hvad der sker.

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Jeg synes også det er godt hun ved det, selvom hun sandsynligvis ikke er glad for dig.

Så ved hun nu, han han er utro, og ikke værd at samle på!

Hun var ikke engang vred på mig, hun ville bare vide sandheden. Hun var heller ikke sur over de 2 første gange, for der var de ikke sammen, men den sidste gang d. 23 dec, der var de åbenbart startet op igen

Men om ham så lykkes i at overbevise hende om at det er mig der lyver, det må være deres problem.

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

en lille update:

Så mødte han sgu op her med kæresten kl 19.45 Det er helt vildt så gennemført syg i hovedet han er. Han har rodet sig ind i så mange løgne, og han blev ved med at stå og råbe af mig at jeg var syg i hovedet og at jeg fyrede en masse lort af ude i byen om ham

Jeg var rystet og skræmt da de gik, og han trækker hende rundt i manegen.

Nu sidder jeg så med 2 børn der hørte det hele, og den mindste er tydelig skræmt, for det her minder om noget vi har levet i før

Pludselig stod de her bare.

Kommer de/han igen, så ringer jeg efter politiet.

Anmeld

1. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Åhh har rodet mig ud i noget rod

Jeg har været sammen(seksuelt) med en af mine gamle venner. Han var lige blevet dumpet af kæresten, og jeg havde brug foe en, der bare var god ved mig.

Vi laver så en aftale, at hvis han finder sammen med hende igen, skal han sige det til mig, så jeg ikke hører det ude i byen.

Jeg skulle så ikke fortælle det til nogen som helst at vi hygger os en gang i mellem.

Nå men i lørdags mødes jeg så hans eks-kærestes veninde, som fortæller at han er sammen med hans eks igen, og jeg var sammen med ham 2 dage forinden. Så jeg blev ked af det og såret, og brød vores aftale og fortalte det til handes veninde, at jeg havde været sammen med ham.

Hans eks ringer så til mig i dag, for at høre om det er rigtigt, og det viser sig at de har været sammen i 14 dage nu og at han faktisk kom nede fra hende sidst jeg var sammen med ham Så jeg fortalte hende sandheden, men frygter vildt hans reaktion

Jeg havde advaret ham på sms i mandags, at hun nok ville finde ud af det nu, men han har ikke reageret på min sms.

Er det bare mig, der er vildt forkert på den

Jeg ved jo godt jeg ikke skulle have sagt noget, men ville aldrig have været sammen med ham, hvis jeg havde vidst at de havde fundet sammen igen. Det har ikke været meningen at vi skulle være kærester, men bare være ærlig overfor hinanden.

Han kan absolut godt finde på at møde op her og flippe total ud.

Hvor bor du henne? Det er bare fordi det minder vildt meget om noget med en fyr, jeg kender. Eller kendte, det værre svin. Men det er nok tilfældigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.