være ærlig overfor hans kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hvor bor du henne? Det er bare fordi det minder vildt meget om noget med en fyr, jeg kender. Eller kendte, det værre svin. Men det er nok tilfældigt!

vestjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

en lille update:

Så mødte han sgu op her med kæresten kl 19.45 Det er helt vildt så gennemført syg i hovedet han er. Han har rodet sig ind i så mange løgne, og han blev ved med at stå og råbe af mig at jeg var syg i hovedet og at jeg fyrede en masse lort af ude i byen om ham

Jeg var rystet og skræmt da de gik, og han trækker hende rundt i manegen.

Nu sidder jeg så med 2 børn der hørte det hele, og den mindste er tydelig skræmt, for det her minder om noget vi har levet i før

Pludselig stod de her bare.

Kommer de/han igen, så ringer jeg efter politiet.

Det er jo direkte dumt af ham..

Jeg havde valgt og ringe til politiet og forklare dem situationen, især også når den lille har det sådan. Der er intet menneske der fortjener dette, uanset hvor sur og bittet man er..!!!

Han ligger som han har redt, møgsvin!!!

Anmeld

1. januar 2011

Low

Anonym skriver:

Åhh har rodet mig ud i noget rod

Jeg har været sammen(seksuelt) med en af mine gamle venner. Han var lige blevet dumpet af kæresten, og jeg havde brug foe en, der bare var god ved mig.

Vi laver så en aftale, at hvis han finder sammen med hende igen, skal han sige det til mig, så jeg ikke hører det ude i byen.

Jeg skulle så ikke fortælle det til nogen som helst at vi hygger os en gang i mellem.

Nå men i lørdags mødes jeg så hans eks-kærestes veninde, som fortæller at han er sammen med hans eks igen, og jeg var sammen med ham 2 dage forinden. Så jeg blev ked af det og såret, og brød vores aftale og fortalte det til handes veninde, at jeg havde været sammen med ham.

Hans eks ringer så til mig i dag, for at høre om det er rigtigt, og det viser sig at de har været sammen i 14 dage nu og at han faktisk kom nede fra hende sidst jeg var sammen med ham Så jeg fortalte hende sandheden, men frygter vildt hans reaktion

Jeg havde advaret ham på sms i mandags, at hun nok ville finde ud af det nu, men han har ikke reageret på min sms.

Er det bare mig, der er vildt forkert på den

Jeg ved jo godt jeg ikke skulle have sagt noget, men ville aldrig have været sammen med ham, hvis jeg havde vidst at de havde fundet sammen igen. Det har ikke været meningen at vi skulle være kærester, men bare være ærlig overfor hinanden.

Han kan absolut godt finde på at møde op her og flippe total ud.

Mit råd er at droppe ham og bare lade den ligge der. Af det jeg læser fra din side af så er det slet ikke din skyld

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

DatterMalou skriver:

Det er jo direkte dumt af ham..

Jeg havde valgt og ringe til politiet og forklare dem situationen, især også når den lille har det sådan. Der er intet menneske der fortjener dette, uanset hvor sur og bittet man er..!!!

Han ligger som han har redt, møgsvin!!!

Det er simpelthen så sygt det her.

Jeg viste hende en sms jeg havde sendt i mandags til ham, og han forsøger at lyve sig ud af alt nu. Han har endda fået en fælles "ven" til at lyve om at ham og jeg havde været ude ved ham, og at det er den eneste gang jeg har været der. Men da jeg så bad om en dato kunne han ikke svare, for jeg har haft børnefri 3 aftener i december måned, og det er alt.

ej er bare rystet og rasende over, at han vil udsætte mig for det her. Fuck der er nogle syge mennesker der ude

Anmeld

1. januar 2011

Low

Anonym skriver:

en lille update:

Så mødte han sgu op her med kæresten kl 19.45 Det er helt vildt så gennemført syg i hovedet han er. Han har rodet sig ind i så mange løgne, og han blev ved med at stå og råbe af mig at jeg var syg i hovedet og at jeg fyrede en masse lort af ude i byen om ham

Jeg var rystet og skræmt da de gik, og han trækker hende rundt i manegen.

Nu sidder jeg så med 2 børn der hørte det hele, og den mindste er tydelig skræmt, for det her minder om noget vi har levet i før

Pludselig stod de her bare.

Kommer de/han igen, så ringer jeg efter politiet.

Ej som der er en anden som der har skrevet så ville jeg også ringe til politiet hvis det var mig. Det skal du ikke finde dig i!

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

Low skriver:

Mit råd er at droppe ham og bare lade den ligge der. Af det jeg læser fra din side af så er det slet ikke din skyld

Jeg havde også ladet den ligge indtil de mødte op her

Det er simpelthen sygt det her. Han tror simpelthen selv på de løgne han fyrer af nu. Han har lige brugt det sidste døgn på at spinde en masse løgne sammen.

Men kommer de igen, bliver der ringet til politiet, for han var meget truende.

Anmeld

1. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Det er simpelthen så sygt det her.

Jeg viste hende en sms jeg havde sendt i mandags til ham, og han forsøger at lyve sig ud af alt nu. Han har endda fået en fælles "ven" til at lyve om at ham og jeg havde været ude ved ham, og at det er den eneste gang jeg har været der. Men da jeg så bad om en dato kunne han ikke svare, for jeg har haft børnefri 3 aftener i december måned, og det er alt.

ej er bare rystet og rasende over, at han vil udsætte mig for det her. Fuck der er nogle syge mennesker der ude

Hold da op, sikke en nar.. Jeg håber for hans egen skyld at han kommer til fornuft, sådan så han ikke gør sig selv tilgrin - hvis det ikke allerede er sket..

Anmeld

1. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Åhh har rodet mig ud i noget rod

Jeg har været sammen(seksuelt) med en af mine gamle venner. Han var lige blevet dumpet af kæresten, og jeg havde brug foe en, der bare var god ved mig.

Vi laver så en aftale, at hvis han finder sammen med hende igen, skal han sige det til mig, så jeg ikke hører det ude i byen.

Jeg skulle så ikke fortælle det til nogen som helst at vi hygger os en gang i mellem.

Nå men i lørdags mødes jeg så hans eks-kærestes veninde, som fortæller at han er sammen med hans eks igen, og jeg var sammen med ham 2 dage forinden. Så jeg blev ked af det og såret, og brød vores aftale og fortalte det til handes veninde, at jeg havde været sammen med ham.

Hans eks ringer så til mig i dag, for at høre om det er rigtigt, og det viser sig at de har været sammen i 14 dage nu og at han faktisk kom nede fra hende sidst jeg var sammen med ham Så jeg fortalte hende sandheden, men frygter vildt hans reaktion

Jeg havde advaret ham på sms i mandags, at hun nok ville finde ud af det nu, men han har ikke reageret på min sms.

Er det bare mig, der er vildt forkert på den

Jeg ved jo godt jeg ikke skulle have sagt noget, men ville aldrig have været sammen med ham, hvis jeg havde vidst at de havde fundet sammen igen. Det har ikke været meningen at vi skulle være kærester, men bare være ærlig overfor hinanden.

Han kan absolut godt finde på at møde op her og flippe total ud.

Der skal to til tango - så han må sku bare mande sig op og tage konsekvensen af det lort han laver... !!?? Hvor svært er det lige..
Han kan sku ikk få både i pose og sæk.

Og du burde måske droppe ham helt inden du får flere følelser i klemme, lyder ikk som om du er helt ovre ham... Og det er dumt og "tro du kan nøjes" og du så bliver såret når han finder tilbage til en eks eller finder ny ;-)

Good luck!
P,s og hvis han er voldelig mod dig må du jo melde ham!

Anmeld

1. januar 2011

Anonym trådstarter

DatterMalou skriver:

Hold da op, sikke en nar.. Jeg håber for hans egen skyld at han kommer til fornuft, sådan så han ikke gør sig selv tilgrin - hvis det ikke allerede er sket..

Jeg er bare dybt rystet, det er helt vildt. Da jeg så siger til ham at det her skulle mine børn ikke udsættes for, så siger han at jeg så jo måtte holde op med at sprede løgne

Jeg lukker ham selvfølgelig ikke ind mere, men er bare dybt rystet over det her, når det da på ingen måde er løgn det jeg har sagt.

Anmeld

1. januar 2011

Low

Anonym skriver:

Jeg havde også ladet den ligge indtil de mødte op her

Det er simpelthen sygt det her. Han tror simpelthen selv på de løgne han fyrer af nu. Han har lige brugt det sidste døgn på at spinde en masse løgne sammen.

Men kommer de igen, bliver der ringet til politiet, for han var meget truende.

Har han ikke et eller andet kende tegn ved kønsdelene som ingen andre har eller ikke så mange har for så kan du navne det for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.