Anonym skriver:
Åhh har rodet mig ud i noget rod
Jeg har været sammen(seksuelt) med en af mine gamle venner. Han var lige blevet dumpet af kæresten, og jeg havde brug foe en, der bare var god ved mig.
Vi laver så en aftale, at hvis han finder sammen med hende igen, skal han sige det til mig, så jeg ikke hører det ude i byen.
Jeg skulle så ikke fortælle det til nogen som helst at vi hygger os en gang i mellem.
Nå men i lørdags mødes jeg så hans eks-kærestes veninde, som fortæller at han er sammen med hans eks igen, og jeg var sammen med ham 2 dage forinden. Så jeg blev ked af det og såret, og brød vores aftale og fortalte det til handes veninde, at jeg havde været sammen med ham.
Hans eks ringer så til mig i dag, for at høre om det er rigtigt, og det viser sig at de har været sammen i 14 dage nu og at han faktisk kom nede fra hende sidst jeg var sammen med ham
Så jeg fortalte hende sandheden, men frygter vildt hans reaktion
Jeg havde advaret ham på sms i mandags, at hun nok ville finde ud af det nu, men han har ikke reageret på min sms.
Er det bare mig, der er vildt forkert på den
Jeg ved jo godt jeg ikke skulle have sagt noget, men ville aldrig have været sammen med ham, hvis jeg havde vidst at de havde fundet sammen igen. Det har ikke været meningen at vi skulle være kærester, men bare være ærlig overfor hinanden.
Han kan absolut godt finde på at møde op her og flippe total ud.
Mit råd er at droppe ham og bare lade den ligge der. Af det jeg læser fra din side af så er det slet ikke din skyld