være ærlig overfor hans kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. december 2010

Anonym trådstarter

Åhh har rodet mig ud i noget rod

Jeg har været sammen(seksuelt) med en af mine gamle venner. Han var lige blevet dumpet af kæresten, og jeg havde brug foe en, der bare var god ved mig.

Vi laver så en aftale, at hvis han finder sammen med hende igen, skal han sige det til mig, så jeg ikke hører det ude i byen.

Jeg skulle så ikke fortælle det til nogen som helst at vi hygger os en gang i mellem.

Nå men i lørdags mødes jeg så hans eks-kærestes veninde, som fortæller at han er sammen med hans eks igen, og jeg var sammen med ham 2 dage forinden. Så jeg blev ked af det og såret, og brød vores aftale og fortalte det til handes veninde, at jeg havde været sammen med ham.

Hans eks ringer så til mig i dag, for at høre om det er rigtigt, og det viser sig at de har været sammen i 14 dage nu og at han faktisk kom nede fra hende sidst jeg var sammen med ham Så jeg fortalte hende sandheden, men frygter vildt hans reaktion

Jeg havde advaret ham på sms i mandags, at hun nok ville finde ud af det nu, men han har ikke reageret på min sms.

Er det bare mig, der er vildt forkert på den

Jeg ved jo godt jeg ikke skulle have sagt noget, men ville aldrig have været sammen med ham, hvis jeg havde vidst at de havde fundet sammen igen. Det har ikke været meningen at vi skulle være kærester, men bare være ærlig overfor hinanden.

Han kan absolut godt finde på at møde op her og flippe total ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Pige2009

Altså nu er det sket og så ville jeg blot lade den ligge. Hvis der bliver noget, har du jo ikke gjort noget galt

Anmeld

31. december 2010

Amso

Hvis han havde holdt den aftale i havde lavet indbyrdes, var du aldrig kommet i den situation som du er i nu. Hvis han havde været ærlig overfor dig og havde fortalt han faktisk kom sammen med hende igen. Så det er ikke dig der skal føle noget skyld eller lignende..!!

Anmeld

31. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Altså nu er det sket og så ville jeg blot lade den ligge. Hvis der bliver noget, har du jo ikke gjort noget galt

Han mener absolut at det er mig, der har svigtet aftalen Ej noget rod

Anmeld

31. december 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Hvis han havde holdt den aftale i havde lavet indbyrdes, var du aldrig kommet i den situation som du er i nu. Hvis han havde været ærlig overfor dig og havde fortalt han faktisk kom sammen med hende igen. Så det er ikke dig der skal føle noget skyld eller lignende..!!

Det her er bare så vildt barnligt altså. Skulle sgu tror vi var teenagere og ikke midt i 30´erne Frygter seriøst hans reaktion, for han er helt sikker på at det er mig, der har ødelagt hans forhold.......

Anmeld

31. december 2010

Amso

Anonym skriver:

Det her er bare så vildt barnligt altså. Skulle sgu tror vi var teenagere og ikke midt i 30´erne Frygter seriøst hans reaktion, for han er helt sikker på at det er mig, der har ødelagt hans forhold.......

Kan godt forstå du føler dig situationen ubehagelig.. Sådan er der bare nogen der er, skal skyde skylden ang. sit forhold på andre. Men det var jo ham der var hende utro, ved ikke at stoppe det med dig, og fortælle dig de havde fundet sammen igen. Han har været uærlig over for 2..!

Ellers bar lad ham være, nu er han sikkert i diskutions humør og vil give dig skyldfølelse.. Det skal du bare blæse på, og så prøv at lade være med at svare når han hakker på dig. Så det ikke så sjovt for ham mere.. Formegentligt..

Anmeld

31. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Han mener absolut at det er mig, der har svigtet aftalen Ej noget rod

Lad være med at bruge mere tid og kræfter på den padde. Let it go and move on.

Rigtig godt nytår

Anmeld

31. december 2010

sarahb

han har selv startet det her rod.
Fuck ham og glem ham. Det er helt ham selv der har rodet sig ud i det her og klart du reagerer når han har svigtet dig. Jeg synes bare det er Fedt at alle parter ved hvor dum han er!

Anmeld

31. december 2010

oo

altså...det er ham der har holdt jer begge to for nar og ikke været ærlig overfor nogen af jer, så hverken du eller hans kæreste (forhåbentlig ekskæreste nu) skal have dårlig samvittighed over noget som helst!

Anmeld

31. december 2010

SaraLM

Han ligger bestemt som han selv har redt - du handlede i god tro, da han have fortalt dig at de ikke var sammen...

Det er ham der er en utro nar der ikke kan finde ud af at være ærlig over for de mennesker der holder af ham og som han angiveligt skulle holde af!

Han må selv rede trådene ud med sin (ex)kæreste, der skal du blande dig uden om og ikke indgå i nogen form for diskussion med ham eller hende for den sags skyld.

Og så synes jeg du skal ignorere hans forsøg på at give dig skylden for noget, og bede ham skride af pommern til!
Han var og er ikke en god ven når han behandler dig på den måde.

Håber da ikke han kommer og laver ballade som du frygter men skulle han dukke op ville jeg undlade at åbne og bede ham skride og gør han ikke det, tilkalder du politiet (og det er ikke nok at true med det, giv ham en advarsel og efterlever han ikke dit ønske om at han skal gå, så gør alvor af det.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.