droppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

ved ikke helt hvor lang tid det tager, men jeg har besluttet mig og siger nej tak, for det er hårdt, de skal eksamineres, jeg skal være om dem hverdag, hjælpe med opgave, selv være opdateret i teoretikere, deres studieordning mm. dertil skal jeg gøre dette trods lang kørsel til job, nu med barn og har været væk i 1,5 år, så det bliver hårdt nok. så vil jeg hellere tage 1 ekstra vagt om måneden som nattevagt, det giver det samme.

Det er noget af et projekt du har kastet dig ud i med studie. var du ikke friøsr, eller kan du ikke få job ?? jeg elsker selv at studere, men det er også hårdt.

ja vi holdte fødselsdag d. 28 for venner med børn. og d. 31 til brunch for hele familien, yrk det var hårdt, men så slappede vi hos mine forældre om aftenen.

samfundsfag er i det mindste spændende, så har du da noget du kan fordybe dig i og lærer lidt om. og held og lykke.

det lyder rigtig hyggeligt med fødselsdag og brunch, håber i havde en god dag, men det lyder det til.

kan d´godt tænkte mig til at det vil blive hårdt, og når man også har været væk et stykke tid og så med alt den transport også. så kan egentlig godt forstå at du hellere vil tage en ekstra vagt.

jo det var jeg, men har en rygskade efter at være faldet af en hest, så det døjer jeg med hver dag, og den og et frisør job er ikke gode sammen, fik lige kæmpet mig igennem udd og tror jeg arbejde sammenlagt 1 år ellers var jeg stort set sygemeldt. så derfor er jeg på skolebænken, selvom at det kan også mærkes på ryggen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

majnr2

Baagøe skriver:

Meget af det - ja. Du kan evt. skrive en pb til mig

hvad er pb.

Det blev nu faktisk en rigtig god dag idag. Skulle bare rase imorges og så var det åbenbart ude af systemet 

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

majnr2 skriver:

hvad er pb.

Det blev nu faktisk en rigtig god dag idag. Skulle bare rase imorges og så var det åbenbart ude af systemet 

Det var godt. En pb er en personlig besked. Du kan skrive den ved at klikke på brevet øverst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.