droppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

det lyder som min datter far.

og tro mig, det er meget lettere uden sådan en person i ens liv.

fik så tidlig som i nat i tlf smidt i hovedet at han fucking ikke gad havde noget med mig eller vores datter at gøre. og har det sådan lidt nu, nu fanger bordet altså, for det er ikke første gang han siger det.

så ud med ham, du skal nok finde ud af det. og er sikker på det hele bliver meget lettere uden ham og hans humørsvingninger

hvordan kan han dog være sådan ?? Lillee Nessa. Ud til højre med ham. Gør ondt at høre

Clara kan gå og var i vuggestue idag og alene med pædagoerne 1 time ved frokost og spiste næsten hele sin madpakke. Fantastisk.

Går Vanessa??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

hvordan kan han dog være sådan ?? Lillee Nessa. Ud til højre med ham. Gør ondt at høre

Clara kan gå og var i vuggestue idag og alene med pædagoerne 1 time ved frokost og spiste næsten hele sin madpakke. Fantastisk.

Går Vanessa??

sådan er han bare, når han bliver sur. tager det nu ikke så tungt, han kan bare holde sig væk, vi har det alligevel bedre uden ham.

er lige startet i skole idag, og puh ha det er lidt hårdt, selvom vi ikke har så mange timer.

nej hun vil stadig gå kun i en hånd, men man kan se hun rigtig gerne vil, men hun har ikke rigtig modet. hun øver tilgengæld meget med at stå uden at holde. vi skal til rønget her i januar, fordi hendes ene ben er skævt, så vi skal lige tjekke om det har noget at gøre.

hvor er hun dygtig clara. er hun ikke også lige blevet 1 år?? hvornår er det du skulle på arbejde igen?

Anmeld

3. januar 2011

HopinWishin

Hvad skal dine børn med sån en barnlig far?? .... tro på dig selv!! =)

Anmeld

4. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

sådan er han bare, når han bliver sur. tager det nu ikke så tungt, han kan bare holde sig væk, vi har det alligevel bedre uden ham.

er lige startet i skole idag, og puh ha det er lidt hårdt, selvom vi ikke har så mange timer.

nej hun vil stadig gå kun i en hånd, men man kan se hun rigtig gerne vil, men hun har ikke rigtig modet. hun øver tilgengæld meget med at stå uden at holde. vi skal til rønget her i januar, fordi hendes ene ben er skævt, så vi skal lige tjekke om det har noget at gøre.

hvor er hun dygtig clara. er hun ikke også lige blevet 1 år?? hvornår er det du skulle på arbejde igen?

ja mænd overrasker altså indimellem med deres reaktioner. tror da også i er bedre uden ham.

Skævt ben?? hvad kan det være ? ja nogle børn er mere modige end andre.

JA clara er blevet 1 år nytårsaften og hun lærte at gå  omkring juleaften og har bare udviklet det hurtigt i løbet af små 14 dage. hun stavrer rundt, ser så sødt ud.

Jeg starter 17 januar, puha og har lang kørsel fordi min afd. brændte ned og vi pt. er en  over 1 time fra hvor jeg bor, men vi rykker tilbage, ved bare ikke hvornår. jeg er blevet spurgt om jeg vil være Ansvarlig praktikvejleder ( var souschef før- gider jeg ikke mere ), men ved ikke om jeg orker studerende, hmm så er lige i tænke box, får dog ca 1100-, mere om måneden og det er jo også en slags penge. men det bliver hårdt i forvejen med barn og opstart efter næsten 1,5 år.

ja man er træt i hovedet når man går på skole, det er en helt anden måde at bruge sit hoved på. var det pædagog ??

Anmeld

5. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

ja mænd overrasker altså indimellem med deres reaktioner. tror da også i er bedre uden ham.

Skævt ben?? hvad kan det være ? ja nogle børn er mere modige end andre.

JA clara er blevet 1 år nytårsaften og hun lærte at gå  omkring juleaften og har bare udviklet det hurtigt i løbet af små 14 dage. hun stavrer rundt, ser så sødt ud.

Jeg starter 17 januar, puha og har lang kørsel fordi min afd. brændte ned og vi pt. er en  over 1 time fra hvor jeg bor, men vi rykker tilbage, ved bare ikke hvornår. jeg er blevet spurgt om jeg vil være Ansvarlig praktikvejleder ( var souschef før- gider jeg ikke mere ), men ved ikke om jeg orker studerende, hmm så er lige i tænke box, får dog ca 1100-, mere om måneden og det er jo også en slags penge. men det bliver hårdt i forvejen med barn og opstart efter næsten 1,5 år.

ja man er træt i hovedet når man går på skole, det er en helt anden måde at bruge sit hoved på. var det pædagog ??

hvor lang tid skal du studerer, hvis du tager det job?? 1100 er jo også en god sjat penge at få ekstra.

ej hvor er hun altså dygtig clara, det er super flot ;-) og tillykke med hende. sikke en dag at have fødselsdag på, så er der altid fest og farver på dagen. holdte i så fødselsdag den dag?

jeg læser på hf nu. det tager 2 1/2 år, bagefter skal jeg enten læse på lærer seminarium eller sprog på seminarium ( eng, spank ) og så kun tage et pædagogium. det kommer an på om jeg vil undervise folkeskole eller ungdomsudd. har kun 3 fag indtil august, dansk engelsk og samfundsfag. har heldigvis let ved dansk og engelsk, så skal kun bruge hovedet ekstra godt i samfundsfag

Anmeld

5. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

hvor lang tid skal du studerer, hvis du tager det job?? 1100 er jo også en god sjat penge at få ekstra.

ej hvor er hun altså dygtig clara, det er super flot ;-) og tillykke med hende. sikke en dag at have fødselsdag på, så er der altid fest og farver på dagen. holdte i så fødselsdag den dag?

jeg læser på hf nu. det tager 2 1/2 år, bagefter skal jeg enten læse på lærer seminarium eller sprog på seminarium ( eng, spank ) og så kun tage et pædagogium. det kommer an på om jeg vil undervise folkeskole eller ungdomsudd. har kun 3 fag indtil august, dansk engelsk og samfundsfag. har heldigvis let ved dansk og engelsk, så skal kun bruge hovedet ekstra godt i samfundsfag

ved ikke helt hvor lang tid det tager, men jeg har besluttet mig og siger nej tak, for det er hårdt, de skal eksamineres, jeg skal være om dem hverdag, hjælpe med opgave, selv være opdateret i teoretikere, deres studieordning mm. dertil skal jeg gøre dette trods lang kørsel til job, nu med barn og har været væk i 1,5 år, så det bliver hårdt nok. så vil jeg hellere tage 1 ekstra vagt om måneden som nattevagt, det giver det samme.

Det er noget af et projekt du har kastet dig ud i med studie. var du ikke friøsr, eller kan du ikke få job ?? jeg elsker selv at studere, men det er også hårdt.

ja vi holdte fødselsdag d. 28 for venner med børn. og d. 31 til brunch for hele familien, yrk det var hårdt, men så slappede vi hos mine forældre om aftenen.

samfundsfag er i det mindste spændende, så har du da noget du kan fordybe dig i og lærer lidt om. og held og lykke.

Anmeld

6. januar 2011

Amso

Ham får du ikke meget gavn af.. Så lad du ham bare blive væk denne gang.. Alt kan hurtigt blive rosenrødt, men hvis det også hurtigt bliver at han vil gå fra dig, og 5 gange på ikk engang 6 måneder, så er der altså ikke den kærlighed fra hans side som du fortjener.. så ville han ikke lade det slippe så let, så mange gange..

Nu jeg ikke selv mor endnu, men er da 100 % sikker på det vil være lettere for dig at være alenemor, end at have en kæreste du ikke kan stole på overhovedet.. Din store dreng har heller ikke godt af alle de rutcheture...!! Og heller ikke dig.. Ved det er svært, men hvis du ønsker at være lykkelig, og dine børn også bliver det, uden at skulle bekymre sig om, at du er ked af det hele tiden, så skrotter du ham, og det er nu..!! Sådan et forhold fører ikke til noget godt. Du kan ende det nu, eller det alligevel slutter om et par år....? Hvad så med at begynde at få det godt UDEN ham allerede nu..??

herfra. Håber du finder ud af det.

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

majnr2 skriver:

Droppet af kæresten, for 5 gang i min graviditet (er 26+2).

Han er 42 år og jeg er 29 år..simpelthen så barnligt.

Hvergangjeg gør eller siger noget der ikke passer ham, gider han ikke have noget med mig eller barnet at gør. og når vi så komme på talefod bliver alt rosenrødt igen og så vil han have et barn til når ham vi venter er født..... Hvad fuck sker der for voksen mand... og så mener han jeg er barnlig.

Det er bare sååååå hårdt at skal igennem det her i en graviditet, for det ødelægger total glæden.

Men dum som jeg er tager jeg ham tilbage hver gang.... mest fordi jeg ikke kan overskue at være alenemor til så lille et barn... det bliver bare så hårdt. Har i forvejen en skøn dejlig smuk dreng på 6 år fra et tidlgere forhold. Hvordan skal jeg klare en morgen med en baby og afsted med den store i skole. og trætt laaaange sønvløse nætter??? og stadig være den gode mor for min store søn???

Ligenu sidder jeg og græder snot over at jeg ikke har hørt fra idioten i 2 dage (sidste besked var at han ikke vil se barnet før han er stor nok til at kontakte ham selv) men burde da være sur og gal over at han skuffer mig sådan og kan finde på at fralægge sig at være far. Og burde da ikke tilgive et sådan svigt igen igen

Hvad gør jeg???? Føler mig så svigtet???

Det lyder nøjagtig som os. Det passer endda med vores alder!

Anmeld

6. januar 2011

majnr2

Baagøe skriver:

Det lyder nøjagtig som os. Det passer endda med vores alder!

Har du været i gennem lige det samme???

I går var en god dag og jeg var virkelige ovenpå, men idag er bare en rigtig bitter bitter bitter dag. Bliver simpelthen så sur og indebrændt. Har lyst til at skrive til ham og svine ham til, med ved at det er lige det han vinder på, at jeg skriver.

Han har beholdt alt hvad vi har købt til vores dsøn, fordi han har betalt og det er til trods for at han slet ikke til se ham.

Mener bare hvad skal han så med tingene???

Spurgte så igår efter noget tøj og et tøjdyr jeg har betalt. Hvilket at han sle slet ikke kunne forstå jeg kunneholde mig selv ud, for han havde fandeme betalt så meget for mig i 4 år.

JEG ER SÅ GAL IDAG

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

majnr2 skriver:

Har du været i gennem lige det samme???

I går var en god dag og jeg var virkelige ovenpå, men idag er bare en rigtig bitter bitter bitter dag. Bliver simpelthen så sur og indebrændt. Har lyst til at skrive til ham og svine ham til, med ved at det er lige det han vinder på, at jeg skriver.

Han har beholdt alt hvad vi har købt til vores dsøn, fordi han har betalt og det er til trods for at han slet ikke til se ham.

Mener bare hvad skal han så med tingene???

Spurgte så igår efter noget tøj og et tøjdyr jeg har betalt. Hvilket at han sle slet ikke kunne forstå jeg kunneholde mig selv ud, for han havde fandeme betalt så meget for mig i 4 år.

JEG ER SÅ GAL IDAG

Meget af det - ja. Du kan evt. skrive en pb til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.