mor-til-vanessa skriver:
hvor lang tid skal du studerer, hvis du tager det job?? 1100 er jo også en god sjat penge at få ekstra.
ej hvor er hun altså dygtig clara, det er super flot ;-) og tillykke med hende. sikke en dag at have fødselsdag på, så er der altid fest og farver på dagen. holdte i så fødselsdag den dag?
jeg læser på hf nu. det tager 2 1/2 år, bagefter skal jeg enten læse på
lærer seminarium eller sprog på seminarium ( eng, spank ) og så kun tage et pædagogium. det kommer an på om jeg vil undervise folkeskole eller ungdomsudd. har kun 3 fag indtil august, dansk engelsk og samfundsfag. har heldigvis let ved dansk og engelsk, så skal kun bruge hovedet ekstra godt i samfundsfag
ved ikke helt hvor lang tid det tager, men jeg har besluttet mig og siger nej tak, for det er hårdt, de skal eksamineres, jeg skal være om dem hverdag, hjælpe med opgave, selv være opdateret i teoretikere, deres studieordning mm. dertil skal jeg gøre dette trods lang kørsel til job, nu med barn og har været væk i 1,5 år, så det bliver hårdt nok. så vil jeg hellere tage 1 ekstra vagt om måneden som nattevagt, det giver det samme.
Det er noget af et projekt du har kastet dig ud i med studie. var du ikke friøsr, eller kan du ikke få job ?? jeg elsker selv at studere, men det er også hårdt.
ja vi holdte fødselsdag d. 28 for venner med børn. og d. 31 til brunch for hele familien, yrk det var hårdt, men så slappede vi hos mine forældre om aftenen.
samfundsfag er i det mindste spændende, så har du da noget du kan fordybe dig i og lærer lidt om. og held og lykke.