majnr2 skriver:
Droppet af kæresten, for 5 gang i min graviditet (er 26+2).
Han er 42 år og jeg er 29 år..simpelthen så barnligt.
Hvergangjeg gør eller siger noget der ikke passer ham, gider han ikke have noget med mig eller barnet at gør. og når vi så komme på talefod bliver alt rosenrødt igen og så vil han have et barn til når ham vi venter er født..... Hvad fuck sker der for voksen mand... og så mener han jeg er barnlig.
Det er bare sååååå hårdt at skal igennem det her i en graviditet, for det ødelægger total glæden. 
Men dum som jeg er tager jeg ham tilbage hver gang.... mest fordi jeg ikke kan overskue at være alenemor til så lille et barn... det bliver bare så hårdt. Har i forvejen en skøn dejlig smuk dreng på 6 år fra et tidlgere forhold. Hvordan skal jeg klare en morgen med en baby og afsted med den store i skole. og trætt laaaange sønvløse nætter??? og stadig være den gode mor for min store søn???
Ligenu sidder jeg og græder snot over at jeg ikke har hørt fra idioten i 2 dage (sidste besked var at han ikke vil se barnet før han er stor nok til at kontakte ham selv) men burde da være sur og gal over at han skuffer mig sådan og kan finde på at fralægge sig at være far. Og burde da ikke tilgive et sådan svigt igen igen
Hvad gør jeg???? Føler mig så svigtet???

Efter selv at have prøvet at være i et yoyoforhold som du beskriver ved jeg udmærket godt hvor hårdt det er "bare" at smide ham væk og komme videre...
Det tog hårdt på mig da han efter 4 år besluttede sig for at nu ville han mig slet ikke mere... jeg havde mistet min familie for mit forhold til ham... Valgte at flytte ind hos ham og det valg kunne min familie ikke støtte mig i dengang så de sagde lige ud: "gør du det har du ikke noget hjem her når han ikke vil dig mere"...
De var der dog alligevel bagefter.. har været en stor støtte og sørget for at jeg holdt hovedet oven vande...
Vi havde ingen børn sammen (gudskelov for det)...
Mit bedste råd er virkelig sørg for at have veninder og familie med.. tag hjem til dem hvis han begynder at prøve at kontakte dig igen.. find et fristed han ikke kender hvor du kan få fred og ro til at komme ovenpå og blive et helt menneske igen...
Det tog mig 2½ år at bryde helt med ham efter han ikke ville mig mere.. vi havde holdt kontakten som venner via MSN... Jeg havde det bare så dårligt hver eneste gang jeg havde skrevet med ham sad jeg og græd bagefter, på trods af jeg var lykkelig i mit forhold med samme fantastiske fyr som jeg er med lige nu..
Da jeg brød kontakten med ham brød jeg også grædende sammen.. det var mentalt hårdt at sige farvel til så lang tid af ens liv... Det var hårdt men jeg er glad for at jeg gjorde det... Har det meget bedre med mig selv idag og mit forhold fik det også bedre da min kæreste ikke længere sad mindst 1 gang om ugen og skulle trøste mig og fortælle mig jeg var god nok...
Du er velkommen til at skrive hvis du mangler mentalt støtte...