Dér blev jeg godt nok forskrækket!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Jeg ved 100% at han ikke har haft kvinder med hjemme, og hans døtre kommer først her den 31. fra Norge - manden er alkoholiker og bor på et opholdssted. Huset er bygget på en fabrik og gulvet blev lagt mens jeg så det - jeg er den eneste af hunkøn der går rundt derinde.

Men det er egentlig også ligegyldigt - jeg oprettede tråden for at fortælle jer babyfolk om en meget skummel oplevelse, troværdigheden af mine tanker skulle ikke vurderes, så lad os alle slutte den her

Hmmm godt så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

K.Rehder

Dinna88 skriver:

Haha, er du nu heeeeelt sikker på at du ikke tror på det ?

Hehehe.....som jeg sidder her lige nu tror jeg slet ikke på det, og har aldrig gjort det. Men når man så ligger under dynen i mørket og kan høre det, så bliver man sgu skide bange...hahahaha og selv om der MÅ være en logisk forklaring, så kan hverken kæresten eller jeg finde den...og det irriterer mig for aner SLET ikke hvad det kan være!

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

Ha HA hvor er det her en sjov debat...

man kan vende og dreje tingene 117 gange og vi når alle til et forskælligt resultat - vi er forskellige, tænker forskelligt, oplever forskelligt, ser forskelligt, føler forskelligt og har forskellige behov, nogen vælger at tro på at alting har en forklaring mens andre vælger at tro på der er mere mellem himmelm og jord, mens helt andre vælger at hoppe mellem begge tingene, og ud fra hvad man tror på osv. får man sit svar og ingen svare er mere rigtige end den andens, for eftersom det ikke er noget der er helt be eller afkræftet så er det ikke noget man kan vide med sikkerhed og derfor er alle svare lige rigtige eller forkerte alt efter hvordan man vender den  (ligesom emd nisser hehe)

Ved ikke om det gav nogen mening??

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

WiitrioeN skriver:

Ha HA hvor er det her en sjov debat...

man kan vende og dreje tingene 117 gange og vi når alle til et forskælligt resultat - vi er forskellige, tænker forskelligt, oplever forskelligt, ser forskelligt, føler forskelligt og har forskellige behov, nogen vælger at tro på at alting har en forklaring mens andre vælger at tro på der er mere mellem himmelm og jord, mens helt andre vælger at hoppe mellem begge tingene, og ud fra hvad man tror på osv. får man sit svar og ingen svare er mere rigtige end den andens, for eftersom det ikke er noget der er helt be eller afkræftet så er det ikke noget man kan vide med sikkerhed og derfor er alle svare lige rigtige eller forkerte alt efter hvordan man vender den  (ligesom emd nisser hehe)

Ved ikke om det gav nogen mening??

Det giver helt sikkert mening Det er godt skrevet.

Det mærkelige er bare den drejning tråden tog, jeg ville blot dele en skræmmende oplevelse

Anmeld

29. december 2010

BellaT

Rosa skriver:

Det er jo sådan at huden afsætter fedtede aftryk. Hvis der har gået en lille pige eller kvinde med små fødder (f.eks. en der gør rent i nye bygninger inden de udlejes) i fugtige strømpesokker eller nylonstrømper eller bare fødder på et gulv uden tæppe så sætter det aftryk og vandet du tørrer over vil samle sig der, det ved alle der har vasket gulv i bare tæer.  Der er ikke noget spooky over det, og der findes ikke ånder - ihvertfald ikke nogen som render rundt og sætter fodaftryk i tilfældige hjem 

Ja, det har jeg nemlig prøvet flere gange i vores gamle hus hvor vi havde et meget lyst gulv. Nøøørjj, jeg har tit bandet over kærestens kæmpe fodaftryk på det nyvaskede gulv. På trods af at han jo slet ikke var i nærheden til at sætte fodaftryk. De fodaftryk kan faktisk bevares og fremhæves ved vand lææænge.

Helle...

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Jeg ved 100% at han ikke har haft kvinder med hjemme, og hans døtre kommer først her den 31. fra Norge - manden er alkoholiker og bor på et opholdssted. Huset er bygget på en fabrik og gulvet blev lagt mens jeg så det - jeg er den eneste af hunkøn der går rundt derinde.

Men det er egentlig også ligegyldigt - jeg oprettede tråden for at fortælle jer babyfolk om en meget skummel oplevelse, troværdigheden af mine tanker skulle ikke vurderes, så lad os alle slutte den her

Jojo, men nu er det jo sådan at man ikke kan bestemme hvad folk skal svare i ens tråde, så længe de holder en ordentlig tone, hvilket der er gjort i denne tråd - så hvis folk har lyst til at debattere videre på emnet, så har de da lov til det, uden at du behøver at tage det personligt, ikke?  Og når man selv vælger at dele sine tanker så kommenterer folk jo på dem, det er sådan det fungerer. 

Mvh

Rosa

Anmeld

30. december 2010

Dinna88

Rosa skriver:

Jojo, men nu er det jo sådan at man ikke kan bestemme hvad folk skal svare i ens tråde, så længe de holder en ordentlig tone, hvilket der er gjort i denne tråd - så hvis folk har lyst til at debattere videre på emnet, så har de da lov til det, uden at du behøver at tage det personligt, ikke?  Og når man selv vælger at dele sine tanker så kommenterer folk jo på dem, det er sådan det fungerer. 

Mvh

Rosa

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

Rosa skriver:

Mvh

Rosa

Lige det jeg også tænkte.. Du kunne bare få det formuleret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.