Dér blev jeg godt nok forskrækket!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
37 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Dinna88

Ja, her for nogle timer siden.

Jeg gør hver anden uge rent ved en herre, hvor jeg til sidst vasker hans gulv. Imens jeg gør dette sidder han i sin lænestol inde i stuen. I dag da jeg så stod og vaskede køkkengulvet var der pludselig et aftryk af en bar fod på det våde gulv! Jeg havde klip klappere på og ham jeg gør rent ved havde kondisko på. Og dette var altså efter jeg havde vasket gulvet med en masse vand og derefter havde jeg tørret det over med en fugtig klud. 

Er du vimmer, jeg fik kuldegysninger. Bygningen er kun et par måneder gammel, så hvis det er en-eller-anden ånd eller noget, ja, så må den være tilkoblet.... stedet? Det var meget besynderligt. Og aftrykket var af en lille fod. Måske en størrelse 32.  

Jeg tørrede det over en 3. gang og væk var det

Det var en overraskende arbejdsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Dot D

SPOOOOOOOKY

Anmeld

29. december 2010

Dorthe1986

Dinna88 skriver:

Jeg gør hver anden uge rent ved en herre, hvor jeg til sidst vasker hans gulv. Imens jeg gør dette sidder han i sin lænestol inde i stuen. I dag da jeg så stod og vaskede køkkengulvet var der pludselig et aftryk af en bar fod på det våde gulv! Jeg havde klip klappere på og ham jeg gør rent ved havde kondisko på. Og dette var altså efter jeg havde vasket gulvet med en masse vand og derefter havde jeg tørret det over med en fugtig klud. 

Er du vimmer, jeg fik kuldegysninger. Bygningen er kun et par måneder gammel, så hvis det er en-eller-anden ånd eller noget, ja, så må den være tilkoblet.... stedet? Det var meget besynderligt. Og aftrykket var af en lille fod. Måske en størrelse 32.  

Puha! Ja der var jeg nok også blevet pænt forskrækket  

Anmeld

29. december 2010

camillahej

føj da havde nok os lige fået de vildeste kuldegysninger.

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

Dot D skriver:

SPOOOOOOOKY

Meget spooky  kuldegysninger!

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

Dorthe1986 skriver:

Puha! Ja der var jeg nok også blevet pænt forskrækket  

Ja,  ikke?

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

camillahej skriver:

føj da havde nok os lige fået de vildeste kuldegysninger.

ja, hårene i nakken rejste sig bare!

Jeg tror på at der sker noget med de afdøde efter livet, og det blev da bare bekræftet i dag, at der er noget.

Anmeld

29. december 2010

camillahej

ja det må der da være puha da...

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Det er jo sådan at huden afsætter fedtede aftryk. Hvis der har gået en lille pige eller kvinde med små fødder (f.eks. en der gør rent i nye bygninger inden de udlejes) i fugtige strømpesokker eller nylonstrømper eller bare fødder på et gulv uden tæppe så sætter det aftryk og vandet du tørrer over vil samle sig der, det ved alle der har vasket gulv i bare tæer.  Der er ikke noget spooky over det, og der findes ikke ånder - ihvertfald ikke nogen som render rundt og sætter fodaftryk i tilfældige hjem 

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Eeej puha.....kan bare ikke li at læse sådan noget. Får helt paranoia af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.