Dér blev jeg godt nok forskrækket!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Miss.Sunshine

Uanset hvad "nogen" skriver, så er der mere  mellem himmel og jord.

Og der er ikke nogen af dem der er herinde der ved en fløjtende fis om hvad der sker/har været sket hvor du arbejder.

Og jeg holder helt klart med dig,spooky oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Dinna88

SussieThyssen skriver:

Fordi jeg ikke accepterer fysisk afsatte spor af spirituelle væsener undtagen som sidste forklaring, og fordi når jeg stiller ind på dig kan jeg ikke fornemme  spor af kontakt med noget åndeligt.
hvis du havde haft kontakt med et åndeligt væsen ville jeg kunne føle det

Der er vi to så på meget forskellige planer

Anmeld

29. december 2010

Miss.Sunshine

Laulund87 skriver:

Hehe du kan jo sagtens sige at du kan mærke hun ikke har kontakt til det åndelige, men det kan man jo så vælge ikke at tro på

Altså sådan kan man vende den om

Anmeld

29. december 2010

SiLiMiMa

Rosa skriver:

Det er jo sådan at huden afsætter fedtede aftryk. Hvis der har gået en lille pige eller kvinde med små fødder (f.eks. en der gør rent i nye bygninger inden de udlejes) i fugtige strømpesokker eller nylonstrømper eller bare fødder på et gulv uden tæppe så sætter det aftryk og vandet du tørrer over vil samle sig der, det ved alle der har vasket gulv i bare tæer.  Der er ikke noget spooky over det, og der findes ikke ånder - ihvertfald ikke nogen som render rundt og sætter fodaftryk i tilfældige hjem 

Det var PRÆCIS dét, jeg tænkte, da jeg læste indlægget!

heise

Anmeld

29. december 2010

Sphynxlover

Haha

Holder helt klart med Rosa her - der er en logisk forklaring på alt uanset om man lige kan finde den eller ej - nej der findes ikke ånder og spøgelser og diverse og tror heller ikke på folk der siger de kan snakke med de døde osv osv..

Men kan da godt forstå du synes det var lidt creepy

Anmeld

29. december 2010

K.Rehder

Jeg er også en af dem der er helt sikker på at der MÅ være en logisk forklaring på alting...men kunne sagtens forestille mig at det må være uhyggeligt lige når man står i det. Kender det selv...

Tror jo ikke selv på sådan noget....Men efter kæresten har lagt trægulv på alle værelserne (inklusiv soveværelset) er vi begge to nogle nætter vågnet af lyden af et glas der vælter og lyden af vand der drypper ned på trægulvet...lyden kommer oppe fra vinduskarmen, som er lavet i granit, så man kan TYDELIGT høre det. Men der er altså ikke noget glas med vand i vinduet. Selv om jeg ikke tror på alt sådan noget med ånder og sådan, bliver jeg alligevel SÅ lillepige-bange at jeg ikke engang tør at gå ud og tisse...hahahaha Åndssvagt

Vi har efterhånden undersøgt ALT uden vi har fundet nogen forklaring endnu...Hmmm...men der må være en forklaring.

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

Miss.Sunshine skriver:

Uanset hvad "nogen" skriver, så er der mere  mellem himmel og jord.

Og der er ikke nogen af dem der er herinde der ved en fløjtende fis om hvad der sker/har været sket hvor du arbejder.

Og jeg holder helt klart med dig,spooky oplevelse

Tak!

Anmeld

29. december 2010

Den lykkelige

Nu tror jeg også der er mere mellem himmel og jord.. tror helt bestemt på vi ikke ved det hele.. MEN altså kunne han ikke have haft en kvinde med hjemme? Fodaftrykket ka jo så godt se mindre ud..
Eller da de byggede lejlighederne kunne en af håndværkerne have haft deres barn med en sommer hvor barnet hr gået i bare fødder.. Ellernoget helt andet?? Man kan jo ikke vide 100% hvad der er sket i den lejlighed..
Men ja tror da også er findes ting vi ikke kender til.. Men tit har tingene en forklaring..

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

Kloks Kone skriver:

Jeg er også en af dem der er helt sikker på at der MÅ være en logisk forklaring på alting...men kunne sagtens forestille mig at det må være uhyggeligt lige når man står i det. Kender det selv...

Tror jo ikke selv på sådan noget....Men efter kæresten har lagt trægulv på alle værelserne (inklusiv soveværelset) er vi begge to nogle nætter vågnet af lyden af et glas der vælter og lyden af vand der drypper ned på trægulvet...lyden kommer oppe fra vinduskarmen, som er lavet i granit, så man kan TYDELIGT høre det. Men der er altså ikke noget glas med vand i vinduet. Selv om jeg ikke tror på alt sådan noget med ånder og sådan, bliver jeg alligevel SÅ lillepige-bange at jeg ikke engang tør at gå ud og tisse...hahahaha Åndssvagt

Vi har efterhånden undersøgt ALT uden vi har fundet nogen forklaring endnu...Hmmm...men der må være en forklaring.

Haha, er du nu heeeeelt sikker på at du ikke tror på det ?

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

milopilo skriver:

Nu tror jeg også der er mere mellem himmel og jord.. tror helt bestemt på vi ikke ved det hele.. MEN altså kunne han ikke have haft en kvinde med hjemme? Fodaftrykket ka jo så godt se mindre ud..
Eller da de byggede lejlighederne kunne en af håndværkerne have haft deres barn med en sommer hvor barnet hr gået i bare fødder.. Ellernoget helt andet?? Man kan jo ikke vide 100% hvad der er sket i den lejlighed..
Men ja tror da også er findes ting vi ikke kender til.. Men tit har tingene en forklaring..

Jeg ved 100% at han ikke har haft kvinder med hjemme, og hans døtre kommer først her den 31. fra Norge - manden er alkoholiker og bor på et opholdssted. Huset er bygget på en fabrik og gulvet blev lagt mens jeg så det - jeg er den eneste af hunkøn der går rundt derinde.

Men det er egentlig også ligegyldigt - jeg oprettede tråden for at fortælle jer babyfolk om en meget skummel oplevelse, troværdigheden af mine tanker skulle ikke vurderes, så lad os alle slutte den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.