Jeg vil have lavet bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Har ikke selv fået lavet bryster.. men vil gerne og skal efter jeg har født min lille pige i februar.. Når jeg er færdig med at amme osv.. Kan virkelig anbefale siden www.kosmetiskguide.dk.. der kan du få svar på alle dine spørgsmål, skrive med andre som har prøvet det og se før efter billeder..

Jeg vil også gerne have barn nr. to.. men får det lavet inden.. jeg har læst fra mange inde på siden at deres bryster bare er blevet mere naturlige og pæne efter det.. også er det jo også lang tid at skulle vente hvis ens første barn skal være en vis alder når man skal have nr. to også skal man amme færdig osv.. Mener det er 3-6mdr efter amning man skal vente med at få lavet..

min veninde har fået lavet på H.C Andersens klinikken i odense.. der vil jeg også have lavet  Koster vist 29000 kr..

Okay tak for dit svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Aves..

PernilleB skriver:

hmmm. okay... intersandt... må jeg lige overveje... hvor ligger snittet ved et løft..??

Ankerar....lodret ned fra vorten og vandret under...men om du skal have det ene eller andet kommer jo an på om din barm i en bh er ok i str. så er det bare løft, er den for lille kan du måske nøjes med implantater og er den både slap og lille er det både løft og implantater...

Men gå ind på kosmetikguide der er et godt debatforum og en masse billeder...vigtigt at undersøge godt med kirurger og hvad du vil og de mener før du bare springer ud i det...ikke sjovt at få lavet noget der er værre end det man kommer med.

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

Eva. skriver:

Ankerar....lodret ned fra vorten og vandret under...men om du skal have det ene eller andet kommer jo an på om din barm i en bh er ok i str. så er det bare løft, er den for lille kan du måske nøjes med implantater og er den både slap og lille er det både løft og implantater...

Men gå ind på kosmetikguide der er et godt debatforum og en masse billeder...vigtigt at undersøge godt med kirurger og hvad du vil og de mener før du bare springer ud i det...ikke sjovt at få lavet noget der er værre end det man kommer med.

okay, det vil jeg så gøre...

Anmeld

29. december 2010

Isabella_mor

http://www.akademikliniken.dk/1/da/hem/hem.php

stedet hedder Akedemikliniken og ham der lavede min søsters bryster hed Johannes  

og det var klinikken i Malmö

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

isabellamor skriver:

http://www.akademikliniken.dk/1/da/hem/hem.php

stedet hedder Akedemikliniken og ham der lavede min søsters bryster hed Johannes  

og det var klinikken i Malmö

super takker...

Anmeld

29. december 2010

Isabella_mor

PernilleB skriver:

super takker...

Så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.