Jeg vil have lavet bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.891 visninger
35 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2010

PernilleB

Øv hvor jeg bare savner min gamle krop.. Fortryder bestemt ikke jeg har en dejlig datter, og hun er det hele værd og 1000 ting mere...!! Men nej hvor er jeg ked a mine bryster efter alle graviditets hormoneren er væk... Så manden og jeg har besluttet at vi skal spare lidt sammen, så om en 3 års tid skal jeg under kniven...

Er der nogle skønne kvinder herinde som har gode og evt dårlige erfaringer..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Isabella_mor

jeg har ikke selv bryster der er lavet, men jeg har en venninde der har bryster der er lavede...

hun er rigtig glad for dem og der har ikke været komplikationer med dem..

og så har min søster også et par, der var dog lidt problemer med dem der kom en hinde (en form for arvæv)  rundtom selve implantet og det sker f.eks. når man er ryger, og det var hun. og det skulle hun så ind og have fjernet, pluds hun skulle have gjort mere plads til implantet da der var kommet en lille fold på dem da pladsen ligepludselig blev lidt for trang i det ene bryst. men da hun havde tegnet en forsikring på dem hos kirugen så fik hun den anden operation gratis... hun fandt en kirug i sverige i malmø.. han var rigtig dygtig og de var smadder søde på den klinik og bare som gæst følte man sig virkelig velkommen..

mht min venninde, hun fik dem lang tid før hun blev gravid.. og da hun fødte og skulle amme kunne ungen ikke få ordenligt fat og hendes brystvorter blev rimelig beskadiget af det ( de er dog fine igen) men hun kunne så ikke amme, og man må helst ikke malke ud når man har implanter, så hvis du skal have flere børn og ønsker at amme så er det en overvejelse der er værd at gennemtænke før det bliver gjort... hun fik hendes lavet i frederikssund og hun har ikke været under kniven siden...

ellers syntes jeg da det er helt og jeg siger da bare GO for it

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

isabellamor skriver:

jeg har ikke selv bryster der er lavet, men jeg har en venninde der har bryster der er lavede...

hun er rigtig glad for dem og der har ikke været komplikationer med dem..

og så har min søster også et par, der var dog lidt problemer med dem der kom en hinde (en form for arvæv)  rundtom selve implantet og det sker f.eks. når man er ryger, og det var hun. og det skulle hun så ind og have fjernet, pluds hun skulle have gjort mere plads til implantet da der var kommet en lille fold på dem da pladsen ligepludselig blev lidt for trang i det ene bryst. men da hun havde tegnet en forsikring på dem hos kirugen så fik hun den anden operation gratis... hun fandt en kirug i sverige i malmø.. han var rigtig dygtig og de var smadder søde på den klinik og bare som gæst følte man sig virkelig velkommen..

mht min venninde, hun fik dem lang tid før hun blev gravid.. og da hun fødte og skulle amme kunne ungen ikke få ordenligt fat og hendes brystvorter blev rimelig beskadiget af det ( de er dog fine igen) men hun kunne så ikke amme, og man må helst ikke malke ud når man har implanter, så hvis du skal have flere børn og ønsker at amme så er det en overvejelse der er værd at gennemtænke før det bliver gjort... hun fik hendes lavet i frederikssund og hun har ikke været under kniven siden...

ellers syntes jeg da det er helt og jeg siger da bare GO for it

dejlig læsning..!!! har du mulighed for a give mig en web adresse på ham i malmø..?? og hva gav hun for det og hva koster forsikringen..??

Jeg vil gerne have flere børn, men kan ikk amme pga min gigtmedicin... ammer heller ikk nu og det går fint...

takker....

Anmeld

28. december 2010

Isabella_mor

PernilleB skriver:

dejlig læsning..!!! har du mulighed for a give mig en web adresse på ham i malmø..?? og hva gav hun for det og hva koster forsikringen..??

Jeg vil gerne have flere børn, men kan ikk amme pga min gigtmedicin... ammer heller ikk nu og det går fint...

takker....

det er nu et par år siden hun fik det lavet jeg har ikke nogen ide om hvor meget hun gav. jeg mener hun lånte omkring 35000.!! er ikke sikker...

men jeg ved at han har et kontor inde ved storkespringvandet... jeg prøver lige at google det...

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

isabellamor skriver:

det er nu et par år siden hun fik det lavet jeg har ikke nogen ide om hvor meget hun gav. jeg mener hun lånte omkring 35000.!! er ikke sikker...

men jeg ved at han har et kontor inde ved storkespringvandet... jeg prøver lige at google det...

oki tak... sødt a dig...

Anmeld

28. december 2010

Low

Jeg har ikke nogle gode råd men jeg har det som dig. Her skal der også gøres noget. Jeg vil også have lavet bryster. Muligvis i 2012

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Low skriver:

Jeg har ikke nogle gode råd men jeg har det som dig. Her skal der også gøres noget. Jeg vil også have lavet bryster. Muligvis i 2012

jeg må vente til ca 3 år... jeg har nogle større operationer i vente nu her lige om hjørnet... og vil gerne vente for må ikk løfte min baby i 14 dage, når de er blevet lavet...

Anmeld

28. december 2010

Low

PernilleB skriver:

jeg må vente til ca 3 år... jeg har nogle større operationer i vente nu her lige om hjørnet... og vil gerne vente for må ikk løfte min baby i 14 dage, når de er blevet lavet...

Nåe, det tænkt jeg ikke på. Ej, så skal jeg nok også vente mere end et år ellers må faren hjælpe mig lidt hvis jeg ikke kan vente men det kan jeg jo nok godt

Anmeld

28. december 2010

Isabella_mor

PernilleB skriver:

oki tak... sødt a dig...

jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde det.. jeg får søster på besøg i morgen så kan jeg lige spørge hende hvad klinikken hed..

Anmeld

28. december 2010

Mulse-mor

Min veninde har fået lavet for en del år tilbage. Hun er rigtig glad for hendes og har ikke haft komplikationer. Dog havde hun rigtig mange smerter efter operationen.

Hun fik lagt sine implantater bag brystmusklen, hvilket gør at de ser utrolig naturlige ud. Derudover fik hun også lagt selve snittet til implantatet i armhulen, hvilket gør at hun ingen ar har på selve brysterne og aret i armhulen er lagt i en hudfold, så du lægger faktisk heller ikke mærke til det, hvis hun tager armene op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.