jeg har ikke selv bryster der er lavet, men jeg har en venninde der har bryster der er lavede...
hun er rigtig glad for dem og der har ikke været komplikationer med dem..
og så har min søster også et par, der var dog lidt problemer med dem der kom en hinde (en form for arvæv) rundtom selve implantet og det sker f.eks. når man er ryger, og det var hun. og det skulle hun så ind og have fjernet, pluds hun skulle have gjort mere plads til implantet da der var kommet en lille fold på dem da pladsen ligepludselig blev lidt for trang i det ene bryst. men da hun havde tegnet en forsikring på dem hos kirugen så fik hun den anden operation gratis... hun fandt en kirug i sverige i malmø.. han var rigtig dygtig og de var smadder søde på den klinik og bare som gæst følte man sig virkelig velkommen..
mht min venninde, hun fik dem lang tid før hun blev gravid.. og da hun fødte og skulle amme kunne ungen ikke få ordenligt fat og hendes brystvorter blev rimelig beskadiget af det ( de er dog fine igen) men hun kunne så ikke amme, og man må helst ikke malke ud når man har implanter, så hvis du skal have flere børn og ønsker at amme så er det en overvejelse der er værd at gennemtænke før det bliver gjort... hun fik hendes lavet i frederikssund og hun har ikke været under kniven siden...
ellers syntes jeg da det er helt
og jeg siger da bare GO for it 
Anmeld