Jeg vil have lavet bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

PernilleB

isabellamor skriver:

jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde det.. jeg får søster på besøg i morgen så kan jeg lige spørge hende hvad klinikken hed..

det må du meget gerne...!!  takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

PernilleB

Mulse-mor skriver:

Min veninde har fået lavet for en del år tilbage. Hun er rigtig glad for hendes og har ikke haft komplikationer. Dog havde hun rigtig mange smerter efter operationen.

Hun fik lagt sine implantater bag brystmusklen, hvilket gør at de ser utrolig naturlige ud. Derudover fik hun også lagt selve snittet til implantatet i armhulen, hvilket gør at hun ingen ar har på selve brysterne og aret i armhulen er lagt i en hudfold, så du lægger faktisk heller ikke mærke til det, hvis hun tager armene op.

okay... intersant... har du mulighed for a spørge om sted og pris..??

Anmeld

28. december 2010

Mulse-mor

PernilleB skriver:

okay... intersant... har du mulighed for a spørge om sted og pris..??

Jeg prøver lige at høre min veninde ad og så skriver jeg tilbage.

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Mulse-mor skriver:

Jeg prøver lige at høre min veninde ad og så skriver jeg tilbage.

takker...

Anmeld

28. december 2010

Mulse-mor

PernilleB skriver:

takker...

Hun fik dem lavet for 9 år siden på en klinik der lå/ ligger på HC Andersens Boulevard. Det kostede dengang vist 20.000 kr.

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Mulse-mor skriver:

Hun fik dem lavet for 9 år siden på en klinik der lå/ ligger på HC Andersens Boulevard. Det kostede dengang vist 20.000 kr.

hmmm, det er længe siden... tror prisen har ændret sig siden... men tjekker det ud... takker

Anmeld

28. december 2010

Pia.

Jeg har fået lavet mine bryster i 2006 - og er SÅ GLADE for mine smukke bryster i dag... jeg havde meget "lange" bryster - har altid haft meget store bryster og 3 graviditeter plus amning af 3 børn satte sine (grimme) spor...

Jeg jeg fik lavet et bryst løft... I starten havde jeg meget svært ved mine nye bryster - skulle lige vende mig til faste runde bryster som sad hvor de skulle frem for lange flade bryster...

I dag tynger de lidt og uden at lyde selvglad er de fanme flotte - de er så naturlige og med stor fylde (har stadig store bryster)

Men Jeg har som sagt ikke noget i dem kun fået sat mine bryster "på plads"... Jeg fik lavet det hos en Kirug I København - min søster har fået lavet Silikone bryster hos ham også og vi er begge meget tilfredse...

Knus Pia.

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Pia. skriver:

Jeg har fået lavet mine bryster i 2006 - og er SÅ GLADE for mine smukke bryster i dag... jeg havde meget "lange" bryster - har altid haft meget store bryster og 3 graviditeter plus amning af 3 børn satte sine (grimme) spor...

Jeg jeg fik lavet et bryst løft... I starten havde jeg meget svært ved mine nye bryster - skulle lige vende mig til faste runde bryster som sad hvor de skulle frem for lange flade bryster...

I dag tynger de lidt og uden at lyde selvglad er de fanme flotte - de er så naturlige og med stor fylde (har stadig store bryster)

Men Jeg har som sagt ikke noget i dem kun fået sat mine bryster "på plads"... Jeg fik lavet det hos en Kirug I København - min søster har fået lavet Silikone bryster hos ham også og vi er begge meget tilfredse...

Knus Pia.

tak for dit svar...

jeg tror ikk et lyft er nok i mit tilfælde... min fylde er helt væk, og der er ikk oget a arbejde med.. så der skal fylde i...! har du noget navn på kirugen og en pris for din søsters silikone..??

Anmeld

28. december 2010

Pia.

PernilleB skriver:

tak for dit svar...

jeg tror ikk et lyft er nok i mit tilfælde... min fylde er helt væk, og der er ikk oget a arbejde med.. så der skal fylde i...! har du noget navn på kirugen og en pris for din søsters silikone..??

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad han hedder !!!! Hmmm finder lige ud af det.... Søger lige lidt, så skal jeg nok skrive til dig...

Min søster gav vist omkring 30.000 men det er en del år siden hun fik det lavet... for jeg gav stort set det samme for mit løft i 2006 .... lidt mindre...Du bliver forbavset over hvor meget fylde der er når de bliver målt/vejet... Mine var også helt flade - virkelig flade og de blev altså til runde bryster og stadig en stor størrelse...

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Pia. skriver:

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad han hedder !!!! Hmmm finder lige ud af det.... Søger lige lidt, så skal jeg nok skrive til dig...

Min søster gav vist omkring 30.000 men det er en del år siden hun fik det lavet... for jeg gav stort set det samme for mit løft i 2006 .... lidt mindre...Du bliver forbavset over hvor meget fylde der er når de bliver målt/vejet... Mine var også helt flade - virkelig flade og de blev altså til runde bryster og stadig en stor størrelse...

okay..hmm, intersandt... men hvis du kan finde en hjemmeside, ville det være nice... vil gerne se mig lidt om inden jeg begynder for alvor a spare op... men tror jeg vil have implantater... og komme op i en E skål tror jeg... er er dd nu, men er meget smal over brystet så de ser ikk ud a meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.