Jeg vil have lavet bryster...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Mussi30

PernilleB skriver:

Øv hvor jeg bare savner min gamle krop.. Fortryder bestemt ikke jeg har en dejlig datter, og hun er det hele værd og 1000 ting mere...!! Men nej hvor er jeg ked a mine bryster efter alle graviditets hormoneren er væk... Så manden og jeg har besluttet at vi skal spare lidt sammen, så om en 3 års tid skal jeg under kniven...

Er der nogle skønne kvinder herinde som har gode og evt dårlige erfaringer..??

Men er I sikre på at I ikke skal have flere børn? Jeg kan se, du kun er 22? Men det er måske derfor I vil vente til om 3 år?

Jeg ville i hvert fald vente til jeg var sikker på at jeg var HELT færdig med at få børn

Min søster er brystopereret, og det har betydet at hun ikke har kunnet amme begge sine børn. Det sker selvfølgelig ikke hver gang, men det er en risiko.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

PernilleB

Mussi30 skriver:

Men er I sikre på at I ikke skal have flere børn? Jeg kan se, du kun er 22? Men det er måske derfor I vil vente til om 3 år?

Jeg ville i hvert fald vente til jeg var sikker på at jeg var HELT færdig med at få børn

Min søster er brystopereret, og det har betydet at hun ikke har kunnet amme begge sine børn. Det sker selvfølgelig ikke hver gang, men det er en risiko.

jeg ammer slet ikke... det må jeg ikk med min medicin, for gigt... men nej jeg venter 3 år fordi jeg skal igennem 4 operationer her de kommende 2½ år...

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Mussi30 skriver:

men jo vi skal have en mere en dag...

Anmeld

28. december 2010

Mussi30

PernilleB skriver:

men jo vi skal have en mere en dag...

Men er det så ikke bedre at vente til I er færdige med at få børn? Ellers kommer de vel til at hænge igen?

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Mussi30 skriver:

Men er det så ikke bedre at vente til I er færdige med at få børn? Ellers kommer de vel til at hænge igen?

hvis det er implatater i kan de vel ikk blive slappe igen..???

Anmeld

29. december 2010

Aves..

Øv hvor jeg bare savner min gamle krop.. Fortryder bestemt ikke jeg har en dejlig datter, og hun er det hele værd og 1000 ting mere...!! Men nej hvor er jeg ked a mine bryster efter alle graviditets hormoneren er væk... Så manden og jeg har besluttet at vi skal spare lidt sammen, så om en 3 års tid skal jeg under kniven...

Er der nogle skønne kvinder herinde som har gode og evt dårlige erfaringer..??

Dejligt..tillykke med beslutningen, men skal du ahve flere børn er det nok en god idé at vente...jeg har fået løftet mine og er lykkelig for dem, de er blevet så smukke...kan anbefale Anna jørgensen i Roskilde, som gå for at være en af de bedste kirurger i verden, jeg har set billeder af mange bryster der er løftet, men ingen laver så smukke som hende og slet ikke når man ser hvad udgangspunktet er....hun laver så ikke bare på hvem som helst, faktisk er det kun 1 ud af 5 der er hos hende som hun vil operere, hun har meget høj etik og moral omkring sit hverv og er bare så dygtig...

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

Eva. skriver:

Dejligt..tillykke med beslutningen, men skal du ahve flere børn er det nok en god idé at vente...jeg har fået løftet mine og er lykkelig for dem, de er blevet så smukke...kan anbefale Anna jørgensen i Roskilde, som gå for at være en af de bedste kirurger i verden, jeg har set billeder af mange bryster der er løftet, men ingen laver så smukke som hende og slet ikke når man ser hvad udgangspunktet er....hun laver så ikke bare på hvem som helst, faktisk er det kun 1 ud af 5 der er hos hende som hun vil operere, hun har meget høj etik og moral omkring sit hverv og er bare så dygtig...

okay, dejligt med nogle anbefalinger... men efter som jeg ikk ammer min datter nu og ikk har tænkt mig det med den næste så gør jeg det her om 3 år... og får nr 2 om 4-5 år... må ikk amme pga min gigtmedicin...

Anmeld

29. december 2010

Aves..

PernilleB skriver:

okay, dejligt med nogle anbefalinger... men efter som jeg ikk ammer min datter nu og ikk har tænkt mig det med den næste så gør jeg det her om 3 år... og får nr 2 om 4-5 år... må ikk amme pga min gigtmedicin...

Men det er ikke amningen der ødelægger dine bryster det er graviditeten, vægtøgningen og det at mælkekirtlerne gør klar til amning og udvider sig...men tal med kirurgen..jeg blev anbefalet ikke at få børn efter operationen og skulle samtidig være normalvægtig og max gennem tiden tabe eller tage 3 kg på, mere må den ikke rykke for det kan ødelægge brysterne...

jeg havde helt flade og lange bryster men Anna ville ikke putte noget i for de var store nok ved et løft og havde hun puttet i, sagde hun, så ville de blev grimme i løbet af få år pga str. ogd et ville hun ikke kunne lægge navn til.

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

Eva. skriver:

Men det er ikke amningen der ødelægger dine bryster det er graviditeten, vægtøgningen og det at mælkekirtlerne gør klar til amning og udvider sig...men tal med kirurgen..jeg blev anbefalet ikke at få børn efter operationen og skulle samtidig være normalvægtig og max gennem tiden tabe eller tage 3 kg på, mere må den ikke rykke for det kan ødelægge brysterne...

jeg havde helt flade og lange bryster men Anna ville ikke putte noget i for de var store nok ved et løft og havde hun puttet i, sagde hun, så ville de blev grimme i løbet af få år pga str. ogd et ville hun ikke kunne lægge navn til.

hmmm. okay... intersandt... må jeg lige overveje... hvor ligger snittet ved et løft..??

Anmeld

29. december 2010

Den lykkelige

Har ikke selv fået lavet bryster.. men vil gerne og skal efter jeg har født min lille pige i februar.. Når jeg er færdig med at amme osv.. Kan virkelig anbefale siden www.kosmetiskguide.dk.. der kan du få svar på alle dine spørgsmål, skrive med andre som har prøvet det og se før efter billeder..

Jeg vil også gerne have barn nr. to.. men får det lavet inden.. jeg har læst fra mange inde på siden at deres bryster bare er blevet mere naturlige og pæne efter det.. også er det jo også lang tid at skulle vente hvis ens første barn skal være en vis alder når man skal have nr. to også skal man amme færdig osv.. Mener det er 3-6mdr efter amning man skal vente med at få lavet..

min veninde har fået lavet på H.C Andersens klinikken i odense.. der vil jeg også have lavet  Koster vist 29000 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.