Side 9 pige, igen...;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2008

sbs78

Det er godt nok et pænt billede af hende. Køn tøs ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

Honningblomst

sbs78 skriver:

Det er godt nok et pænt billede af hende. Køn tøs ;)

Ja, ikke...:) og hun er mindst lige så dejlig som hun ser....sej kvinde...

Anmeld

7. september 2008

smokie

Ja jeg er stadig i tænke boks lige nu da jeg lige skal være mor for 4 gang til nov også barsel også må vi se hvad tiden bringer men det er sundt med drømme smiler

(H)

Anmeld

7. september 2008

Heiberg

Smiler.. nej hvor dejligt.. altid sjovt med en tøsetur..

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Ja jeg er stadig i tænke boks lige nu da jeg lige skal være mor for 4 gang til nov også barsel også må vi se hvad tiden bringer men det er sundt med drømme smiler

(H)

Husk at man kun fortryder det man ikke gør....og det er jo virkelig luksus at studere med børn...det giver så meget tid og overskud til dem...en del af grunden til at jeg elsker at læse.

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

Heiberg skriver:

Smiler.. nej hvor dejligt.. altid sjovt med en tøsetur..

ja, den vilde shoppetur...altid dejligt...

Anmeld

7. september 2008

smokie

Jeg kan ikke se hvor den ´meget tid skulle komme fra men du kan måske skrive et brev til mig med gode ideer jeg tænker mere lektier og alt det læse stof og alle ting du kan jo bare sende det privat til mig herinde...

(H)

Anmeld

8. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...[/citat] Hi hi... Ja Eva er ikke til tattoo... Majbritt:))[/citat] Nej...men jeg er rigtig meget til de fleste af de mennesker der er under tatoveringen...og det er jo det det handler om, ikke...(L)(L)[/citat] Jo ...(L) Nat nat søde...[/citat] Nat smukke og seje kvinde...er spændt på at høre et ugereaultat tirsdag...(L) Knus.. (H)(H)(H)[/citat] Smiler det er jeg også... Og det er allerede imorgen... Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

MorCamilla

Jeg kender hende ikke, men ja hun er da en meget pæn og naturlig pige at se på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.