Side 9 pige, igen...;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...[/citat] Hi hi... Ja Eva er ikke til tattoo... Majbritt:))[/citat] Nej...men jeg er rigtig meget til de fleste af de mennesker der er under tatoveringen...og det er jo det det handler om, ikke...(L)(L)[/citat] Jo ...(L) Nat nat søde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

smokie

Det kan man da ikke se på hende smuk kvinde og vildt at hun tør alt det som vi andre tit kun når at drømme om smiler..

Knus

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...[/citat] Hi hi... Ja Eva er ikke til tattoo... Majbritt:))[/citat] Nej...men jeg er rigtig meget til de fleste af de mennesker der er under tatoveringen...og det er jo det det handler om, ikke...(L)(L)[/citat] Jo ...(L) Nat nat søde...[/citat] Nat smukke og seje kvinde...er spændt på at høre et ugereaultat tirsdag...(L) Knus.. (H)(H)(H)

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Det kan man da ikke se på hende smuk kvinde og vildt at hun tør alt det som vi andre tit kun når at drømme om smiler..

Knus

Ja, ikke....beundrer jeg hende også virkelig meget for...:) og nu er hun med fire drenge gået igang med uddannelse nummer to...hatten af...(L)

Anmeld

7. september 2008

Heiberg

Ja men Christina er også en dejlig og udadvendt pige som kan snakke med alle.. Så man kan ikke andet end synes om hende.. :D

Anmeld

7. september 2008

smokie

Skønt for hende jeg ovejer også meget stærkt at tage en uddanelse mere på et tidspunkt men er pt lige gravid..

Hvor gammel er hun?

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

Heiberg skriver:

Ja men Christina er også en dejlig og udadvendt pige som kan snakke med alle.. Så man kan ikke andet end synes om hende.. :D

Der er nu noget dybere i hendes person og adfærd som tiltaler mig...meget. (L)
Men nu må vi se med det udadvente som kan tale med alle, når vi skal på weekendtur til Berlin-griner- så håber jeg hun er lige så udadvendt på tysk...:P

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Skønt for hende jeg ovejer også meget stærkt at tage en uddanelse mere på et tidspunkt men er pt lige gravid..

Hvor gammel er hun?

Hun er 31 år....og jeg er 33 år og igang med en uddannelse, så det er virkelig aldrig for sent og bare så skønt at tilegne sig ny viden...meget udviklende.
Jeg er i hvert fald vild med det og ikke ked af at jeg har 4 år endnu...
Hvad ville du læse???

Anmeld

7. september 2008

smokie

Jeg ville gerne læse til pædagog eller ssa også komme ind på et sygehus at arbejde jeg er selv 31 og snart 32 om en mrd ca så nej tror heller aldrig at det er forsent heller ikke selvom man har 4 børn...

(H)

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Jeg ville gerne læse til pædagog eller ssa også komme ind på et sygehus at arbejde jeg er selv 31 og snart 32 om en mrd ca så nej tror heller aldrig at det er forsent heller ikke selvom man har 4 børn...

(H)

Bare igang du...:) der mangler rigtig mange studerende og kommende dygtige og kompetente pædagoger i Danmark....så gå endelig den vej..:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.