Side 9 pige, igen...;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.994 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. september 2008

Honningblomst

Så er min skønne veninde i ekstra bladet i dag...jeg synes det er et super billede af en flot kvinde som har født fire børn.
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

smokie

Hej Eva..

Er det hende der hedder christina?

(H)

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Hej Eva..

(H)

Ja, det er det...synes det er et fint og helt naturligt og ikke vulgært billede...:)

Anmeld

7. september 2008

twinboys

Hej er det Christina fra Nr. Alslev???

Ja sejt gjort...

Majbritt(H)

Anmeld

7. september 2008

twinboys

Eva skriver:

smokie skriver:

Hej Eva..

(H)

Ja, det er det...synes det er et fint og helt naturligt og ikke vulgært billede...:)

Enig meget normalt og ikke opstillet...

Majbritt(H)

Anmeld

7. september 2008

Pia.

Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus

Anmeld

7. september 2008

smokie

Hej igen...

Flot pige og meget naturlig sejt gjort også efter 4 fødsler...

Knus

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

Ja, det er Christina fra Nørre Alslev....og synes også det er sejt, især når man bor i et lille samfund hvor folk nemt får meget ondt i den nederste del af ryggen..;)
Knus...

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Hej igen...

Flot pige og meget naturlig sejt gjort også efter 4 fødsler...

Knus

Ja, ikke...det synes jeg nemig også...og så er hun ikke sådan et tyndt siv...men med former, helt som mange kvinder er.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.