Side 9 pige, igen...;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

Heiberg

Hej Pia..

Var lige på.. Og faldt selvfølgelig over indlægget af gode grunde.. Jo det er min veninde igennem 25 år... Og synes sgu altid hun har været en modig tøs.. altid sprunget ud i lidt af hvert.. thumps up herfra.. Og ja kan da kun gi Eva ret i, at hun er en flot pige trods det hun har fået 4 børn..

Smiler..

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...[/citat] Ved det...;) vil dog sige at lige den hun har valgt nok ikke er den nemmeste at skjule til daglig...men tager sgu hatten af for at hun er så dejlig impulsiv, både med plastikbryster, tatoveringer og at rejse til udlandet for at bo...skøn og dejlig tøs,som tør det mange bare går og får ondt i røven over andre gør... Knus..

Anmeld

7. september 2008

twinboys

Eva skriver:

smokie skriver:

Hej igen...

Flot pige og meget naturlig sejt gjort også efter 4 fødsler...

Knus

Ja, ikke...det synes jeg nemig også...og så er hun ikke sådan et tyndt siv...men med former, helt som mange kvinder er.
Knus..

Nemlig...

Majbritt(H)

Anmeld

7. september 2008

Pia.

Heiberg skriver:

Hej Pia..

Var lige på.. Og faldt selvfølgelig over indlægget af gode grunde.. Jo det er min veninde igennem 25 år... Og synes sgu altid hun har været en modig tøs.. altid sprunget ud i lidt af hvert.. thumps up herfra.. Og ja kan da kun gi Eva ret i, at hun er en flot pige trods det hun har fået 4 børn..

Smiler..

Hej smukke... sjovt du lige var på... hvordan har I det... syntes det er så længe siden jeg har set jer ... ja her ved du jo hvordan det går, intet er anderledes....

Ses vi snart... hvordan arbejder du i næste uge... ??

Stort knus til dig...(H)

Anmeld

7. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...[/citat] Hi hi... Ja Eva er ikke til tattoo... Majbritt:))

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

Heiberg skriver:

Hej Pia..

Smiler..

Ja...hun er mere sej end de fleste indfødte hernede...og TAK for det.
Nok derfor hun er min eneste veninde hernede fra...:P

Anmeld

7. september 2008

smokie

Har hun også fået opereret bryster?

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Guud det er da Tania's veninde Christina fra Nørre Alslev hende der er frisør ikk .... sjovt, så er verden altså lille... men alle kender vel alle her nede... Ja det er et super flot billede... Christina er en rigtig køn pige også selvom hun har tattoveringer ;o)... Knus [/citat] Jo...de kender vidst hinanden fra håndbold. Hun er godt nok ikke frisør mere men lærer stud. men det er hende...:) og ang. hendes tatoveringer, så synes jeg de er alt for meget, men det er jo hendes valg-smiler- Knus..[/citat] :) - det var også kun fis den med tattoo'en ;) kender jo din holdning...[/citat] Hi hi... Ja Eva er ikke til tattoo... Majbritt:))[/citat] Nej...men jeg er rigtig meget til de fleste af de mennesker der er under tatoveringen...og det er jo det det handler om, ikke...(L)(L)

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Har hun også fået opereret bryster?

Jeps...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.