er der nogen der har forstand på det med SU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

SaraLM

DLM skriver:

han kan godt få dagpenge da han begynder uddannelsen i forbindelse med sin a-kasse... det er skam ikke fordi vi ikke kan klare os selv om han var på su... ville bare vide om det bedre kunne betale sig en dagpengene.

Hvor lang er den udd?

Jeg har godt nok aldrig hørt om at man kan tage en fuldtidsuddannelse der varer over 6 uger på dagpenge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

eElak

SaraLM skriver:

Hvor lang er den udd?

Jeg har godt nok aldrig hørt om at man kan tage en fuldtidsuddannelse der varer over 6 uger på dagpenge...

Men grundforløbet er nok på et kortere tidsrum.. og så kunne jeg forestille mig at han skal finde en praktikplads eller lign. 

Eller er jeg helt forkert på den trådstarter?

Anmeld

28. december 2010

DLM

SaraLM skriver:

Hvor lang er den udd?

det er til den 16 juni

hans a-kasse siger han kan få dagpenge i det halve år derefter skal han have elevplads med elev løn

Anmeld

28. december 2010

SaraLM

Efter hvad jeg kan finde er det meget få ting man må følge på fuld til på dagpenge....

http://www.ug.dk/flereomraader/maalgrupper/efteruddannelse/uddannelse_med_dagpenge.aspx

Anmeld

28. december 2010

DLM

KaLee skriver:

Men grundforløbet er nok på et kortere tidsrum.. og så kunne jeg forestille mig at han skal finde en praktikplads eller lign. 

Eller er jeg helt forkert på den trådstarter?

nej det er helt rigtigt

Anmeld

28. december 2010

SaraLM

DLM skriver:

det er til den 16 juni

hans a-kasse siger han kan få dagpenge i det halve år derefter skal han have elevplads med elev løn

Ok, når de siger det må det jo passe!

Anmeld

28. december 2010

eElak

DLM skriver:

nej det er helt rigtigt

Sejt, så kan jeg faktisk huske noget... 

Anmeld

28. december 2010

DLM

SaraLM skriver:

Efter hvad jeg kan finde er det meget få ting man må følge på fuld til på dagpenge....

http://www.ug.dk/flereomraader/maalgrupper/efteruddannelse/uddannelse_med_dagpenge.aspx

tekniskskole må vel hører ind under det så. det er jo grundforløb

Anmeld

28. december 2010

DLM

KaLee skriver:

Sejt, så kan jeg faktisk huske noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.